Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

...η Λίμνη από πρώτη έγινε τελευταία

Ζήσιμος Κωνσταντίνου Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων "Βοήθεια στο Σπίτι" αλλά και γραμματέας τον ΠΑΣΟΚ του Δήμου Ελυμνίων (από την Λιμνιώτικη Φωνή τεύχος 145)
Συμπολίτισσα και συμπολίτη. Γεννημένος στα Άγια αλλά και ματωμένα χώματα μας προσπαθώ και εγώ για ένα καλύτερο αύριο. Ως πρόεδρος των εργαζομένων "Βοήθεια στο Σπίτι" της Εύβοιας έκανα πολλές συναντήσεις αυτούς τους μήνες. Βρίσκομαι όμως στην δυσάρεστη θέση να πω ότι δυστυχώς δεν υπάρχει κοινωνικό κράτος. Αυτό το λέω διότι η Κυβέρνηση κρατάει σε ομηρία 40.000 συναδέλφους μου συμβασιούχους αλλά και σε ανησυχία πάνω από 100.000 εξυπηρετούμενους. Στις 31-8-2008 λήγει το πρόγραμμα γι' αυτό και έκανα συναντήσεις με όλα τα κόμματα στην Βουλή αλλά και με τον Αρχιεπίσκοπο. Είμαι πρώτος στην τάξη στην Ελλάδα Πρόεδρος Κοινωνικών Προγραμμάτων και έχω αναλάβει να δημιουργηθεί και Ομοσπονδία. Με νομικό σύμβουλο τον καθηγ. Αλέξη Μητρόπουλο (γνωστός από τις τηλεοπτικές εκπομπές). Στην Λίμνη όμως, δεν μου αρέσει που με αφήνουν «εκτός» σε θέματα υγείας, ΚΑΠΗ, ή άλλα κοινωνικού ενδιαφέροντος. Ίσως γιατί ο κύριος Δήμαρχος δεν θέλει άτομα του δικού μου αυθορμητισμού και δράσης. Να θυμίσω ότι εγώ δεν είμαι «βολεμένος», σε καρέκλα! Η καρέκλα πάντα ή σχεδόν πάντα φέρνει και αλαζονεία... Είμαι νέος και από φτωχή οικογένεια. Όμως η πίστη μου στον Θεό αλλά και οι αξίες που μου δόθηκαν από το σπίτι μου με έκαναν να απορώ για θέματα γύρω μου. Θέλω να ξαναδώ τους νέους και τις νέες του Δήμου Ελυμνίων να γυρίζουν στον τόπο τους και να έχουν μια καλή εργασία. Έγιναν τα χωριά μας τόπος ηλικιωμένων. Σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης αργήσαμε και η Λίμνη από πρώτη έγινε τελευταία. Πονάνε οι λέξεις το ξέρω. Αλλά εγώ άκουσα για χρήματα που δεν υπάρχουν στα ταμεία και δεν βλέπω να έρχεται ο εισαγγελέας για τον κύριο Ανέστη Ψαρρό. Αν δεν γίνει κάτι τότε θα μπορώ να λέω την ωραία παροιμία μας ότι "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει", φαντάζομαι ότι η προηγούμενη Δημοτική Αρχή θα γελάει τώρα και θα ετοιμάζεται με τον παλαιό Δήμαρχο ή με τον κύριο Ιωάννη Στέργιου να αναλάβουν ξανά την εξουσία μιας και δεν ολοκλήρωσαν το καταστροφικό τους έργο... Είμαι γραμματέας του ΠΑΣΟΚ του Δήμου Ελυμνίων και για αυτό δεν θα επιτρέψω οποιονδήποτε που φέρει το χρίσμα του κόμματος να το λερώνει με δήθεν υποσχέσεις. Το λέω γιατί ο Δήμαρχος Κων/νος Μάρκου ζει σε ένα μονοδιάστατο έργο που σκοπό έχει την ικανοποίηση του ΕΓΩ. Καμία φορά βέβαια λέει ότι τον βοηθάει ο κύριος Αντιδήμαρχος Δημ. Κατσούρας. Μα καλά όλοι οι άλλοι τι κάνουν; Πέρασαν 2 χρόνια από τις εκλογές στο Δήμο μας. Τότε μαζί με άλλα θυμάμαι είχαν πει ότι έχουμε ίδια «φορολογία» μέσω της ΔΕΗ όπως το Κολωνάκι κ.ά. Άλλαξε κάτι σήμερα στους λογαριασμούς της ΔΕΗ; Είμαι απλήρωτος ως εργαζόμενος μερικούς μήνες και κανένας δεν ξέρει τι σημαίνει αυτό αν δεν το έχει ζήσει. Όμως θα ήθελα να είχα μια μόνιμη εργασία ώστε να προσφέρω περισσότερα στους Δημότες ως Νοσηλευτής - Διασώστης. Στο ΠΑΣΟΚ λέμε πρώτα ο άνθρωπος και μετά η φύση. Δεν πρέπει τα όποια λάθη του Δήμου μας ή την όποια αδιαφορία να την δέχεται η Δημοκρατική Παράταξη με τους τόσους αγώνες της. Αν θέλουν να λέγονται ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΜΟΥ κάποιοι ας πάψουν να παίρνουν μισθούς από τον Δήμο επειδή έχουν εκλεγεί. Τα χρήματα αυτά θα πρέπει να δοθούν στους εργαζόμενους που μένουν απλήρωτοι χρόνια τώρα. Δεν θα ήθελα να δοθούν σε εμένα μιας και εγώ περιμένω την διαδικασία με την τόση καθυστέρηση για την καταβολή μισθοδοσίας μου. Έτυχε να είμαι στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ σε συνάντηση με τον σύντροφο μου Χάρη Καστανίδη και την συντρόφισσα Ευ. Χριστοφιλοπούλου για εργασιακά θέματα όταν πληροφορήθηκα ότι ο Πρόεδρος Γ. Παπανδρέου θα έδινε στους πυρόπληκτους 1.200.000 ευρώ. Αυτό είναι να νιώθεις τον Συνάνθρωπο σου. Όταν πονάει τον βοηθάς και όταν πρέπει τον στηρίζεις. Στην Λίμνη όλοι οι τοπικοί εκλεγμένοι άρχοντες κάνουν φορολογική δήλωση χρόνια τώρα, δηλώνοντας εισοδήματα από την εργασία τους. Γιατί θα πρέπει από έναν «λαβωμένο» οικονομικά Δήμο να κερδίσουν και άλλα χρήματα; Είναι καθαρά θέμα ΗΘΙΚΗΣ το ζήτημα αυτό. Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που πριν ένα χρόνο ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα του "Βοήθεια στο Σπίτι" του Δήμου μας για την ανθρωπιστική βοήθεια στους πυρόπληκτους. Το λέω εδώ με πίκρα γιατί ύστερα από ένα χρόνο ο Δήμος δεν φρόντισε να ενημερώσει για το τι έγιναν τα συγκεντρωμένα πράγματα. Ως όφειλα πήγα τα πράγματα στον Νομό Ηλείας και συγκεκριμένα στο Σιμόπουλο, έδρα του Δήμου Πηνείας στις 10 Σεπτεμβρίου του 2007. Υπάρχει και πρωτόκολλο παραλαβής παράδοσης αλλά και φωτογραφίες από τον τόπο εκεί. Δεν θα πάψω να λέω ότι γεννήθηκα στην όμορφη Λίμνη, όπου θα πηγαίνω. Ο τόπος μας εύχομαι να γίνει ξανά πνοή στον πολιτισμό του κόσμου. Άραγε θα μπορούσαν κάποιοι να δουν τι έχει προ-σφέρει χιλιάδες χρόνια τώρα αυτή η απάγκια γωνιά της γης! Είναι τιμή να λες ότι είμαι ΕΛΥΜΝΙΩΤΗΣ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν