Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

σχόλιο για την ανάρτηση ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΟ....

(επειδή είναι πολύ ενδιαφέρον το πέρασα από τα σχόλια στα άρθρα-μπράβο φίλε με την τεκμηρίωση! ΠΒ)
νέο σχόλιο για την ανάρτηση "ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΛΙΜΝΗΣ ...": Έθιξες μεγάλο θέμα, που απασχολεί πολλούς και έχει πολλά παρακλάδια. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες από ιστοσελίδες δημοσίων φορέων, οι μονοδρομήσεις αποφασίζονται όταν κάποιος δρόμος αρχίζει να αποτελεί διέξοδο από φραγμένες κεντρικές οδικές αρτηρίες. Πέραν αυτού η επικίνδυνη και ανεύθυνη τοποθέτηση σχεδόν όλων των πινακίδων σε ύψος κατώτερου του ελάχιστου ύψους όδευσης δηλαδή των 2,20 μέτρων, μάλλον επισύρει ποινές ενώ ή επιλεκτική εξαίρεση των λεωφορείων είναι ενάντια τόσο στη υπάρχουσα νομοθεσία όσο και σε συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα περί ίσης μεταχείρισης και περί χρηστής διοίκησης. Για να γίνω πιο σχετικός Το άρθρο 75 παράγραφος Γ4 του Κώδικα Δήμων και κοινοτήτων προβλέπει πώς στην αρμοδιότητα των Δήμων και μόνο των Δήμων ανήκει: Η ρύθμιση της κυκλοφορίας, ο καθορισμός πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, η απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα η λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Επίσης το άρθρο 52 παράγραφος 1 του Κ.Ο.Κ. προβλέπει πως: όλα τα πιο πάνω μέτρα λαμβάνονται με αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου με βάση μελέτες που έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες των Ο.Τ.Α. και κοινοποιούνται στις κατά τόπους Υπηρεσίες Τροχαίας ή στις Αστυνομικές Υπηρεσίες που ασκούν καθήκοντα Τροχαίας, καθώς και στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ ή της Περιφέρειας, ενώ όταν επηρεάζονται οι υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων. Σε ότι αφορά τα ανακλαστικά η παράγραφος 5 του ίδιου άρθρου προβλέπει πως δεν μπορούν να τοποθετηθούν ανακλαστήρες «μάτια γάτας» σε δρόμους πρωτεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας από τους οποίους διέρχονται οχήματα αστικών συγκοινωνιών. Επιπλέον το άρθρο 48 παράγραφος 1 του Κ.Ο.Κ. προβλέπει πως η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. Μια προσεκτική ματιά στις προϋποθέσεις, που προκύπτουν από τη νομοθεσία καθιστά σαφές πως, τα ανακλαστικά απαγορεύονται και η τοποθέτησή τους επιτρέπεται μόνο: Σε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας, στους οποίους συντρέχουν ειδικοί λόγοι ασφαλείας και που ΔΕΝ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ μέσα μαζικής μεταφοράς, όταν και αφού έχουν αποκλεισθεί όλοι οι άλλοι τρόποι ελέγχου της κυκλοφορίας. Βέβαια θα ήθελα να ξέρω το ποιος μπορεί να βεβαιώσει παράβαση ή να αστυνομεύσει τις πινακίδες από τη στιγμή που είναι παράνομες και δεν υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία. Το λιμεναρχείο δεν μπορεί (και ας λέει) καθώς στα λιμάνια χωρίς σχέδιο η χερσαία ζώνη περιλαμβάνει τα τεχνικά έργα και τους απαραίτητους για λειτουργία τους και μόνο χώρους, ενώ σαν λιμάνια και χερσαία ζώνη λιμανιών εξομοιώνονται και οι κατά μήκος των ακτών χώροι στους οποίους γίνονται εργασίες σχετικές με τη λειτουργία λιμένων ή άλλων λιμενικών εγκαταστάσεων, και εκτελούνται επιβιβάσεις ή φορτοεκφορτώσεις σε πλοία. Η αστυνομία δεν μπορεί καθώς στις διατάξεις του νέου Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα Ν. 3463/2006 άρθρο 24, παρ.1, διατηρείται η αρμοδιότητα της Δήμου για την αστυνόμευση των δρόμων η οποία ρυθμίστηκε ρητά με το Προεδρικό Διάταγμα 23/2002. Η δημοτική αστυνομία ...........ανύπαρκτη. Εγώ θα ρωτούσα: Ποιος θα μας προστατεύσει από τις παραλείψεις τους; Ποιος θα υποσχεθεί στους γονείς ότι κατά την έξοδο των παιδιών τους δε θα συμβεί το μοιραίο όταν όλοι ξέρουμε πως ήδη έχουν συμβεί πάμπολλα μικροατυχήματα; Ποιος θα μας δείξει πως θα κινηθούμε στον παραλιακό δρόμο χωρίς να κτυπήσουμε σε πινακίδα, πέσουμε από ανακλαστικά, ή προκαλέσουμε ζημιά στο όχημά μας; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη σε περίπτωση θανάτου από πρόκληση λόγω εμποδίων. Ποιος και με τι πτυχία μελετά και ευθύνεται για τις αναπλάσεις, διαγραμμίσεις κ.α. των δρόμων που τρέχουν και παίζουν τα παιδιά μας; Βιώνουμε εδώ και καιρό, την ελλιπή αστυνόμευση και εφαρμογή του νόμου σε πολλούς τομείς της δημόσιας ζωής και ιδιαίτερα σε ότι αφορά την ηχορρύπανση, τη στάθμευση και κυκλοφορία των οχημάτων και την αυθαίρετη κατάληψη οδών και κοινοχρήστων χώρων. Τίποτα δεν δικαιολογεί την κατάσταση αυθαιρεσίας και ασυδοσίας που έχει δημιουργηθεί και από την οποία είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων (Εισαγγελείς, Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης). Διαχειρίζονται μεγάλο μέρος θεμάτων της καθημερινής μας ζωής και είναι υπεύθυνοι για υπηρεσίες και υποδομές ζωτικής σημασίας για εμάς. Άραγε γνωρίζουν τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, που διασφαλίζει τα δικαιώματα μας ή κάποιος πρέπει να επέμβει για να μας προστατεύσει; Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο ΤΑ ΛΙΜΝΙΩΤΙΚΑ τη 17 Νοέμβριος 2008 5:03 μμ
-- τα Λιμνιώτικα limniotika.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν