Πολλά μηνύματα από φίλους της στήλης πήραμε τις τελευταίες μέρες για τις συμπληρωματικές κατασκευές του κεντρικού οδικού άξονα στη Λίμνη.
Δευτέρα 6/9 το πρωί είμαστε μάρτυρες τις απευθείας τοποθέτησης 3Α πάνω στην άσφαλτο , για να έλθει στα ίσα με την επόμενη κατασκευή στη περιοχή της Παναγιάς.
Οι απορίες ήταν πως είναι δυνατό να σταθεί το "γαρμπίλι" πάνω στην άσφαλτο , χωρίς αυτή να σκαλιστεί πρώτα για να το συγκρατήσει για λόγους τριβής.
Μετά το ζήτημα του "θανατερού" κόμβου με τη Λίμνη (στροφή για δημόσιες υπηρεσίες).
Τέλος προβλήματα με υπάρχοντα κτίσματα που φαίνεται να παρακάμπτονται στο ...πόδι, καθώς και η σήμανση -ασφάλεια του δρόμου τώρα με την κατασκευή του ( ήδη υπάρχει σοβαρό οδικό ατύχημα από γλίστρημα στο 3Α.)
Μέσω του νομαρχιακού συμβούλου Παντελή Αγγέλου, θέσαμε πιεστικά τα ζητήματα στις τεχνικές υπηρεσίες της Νομαρχίας και σαν απαντήσεις, σας μεταφέρουμε τα εξής.:
1.Η πρακτική γαρμπίλι πάνω σε άσφαλτο είναι αποδεκτή επειδή η άσφαλτος θεωρείται σταθερό υπόβαθρο.
2.Ο κόμβος για τη Λίμνη δεν είναι στη μελέτη του παρόντος δρόμου και πρέπει να μπουν νέα κονδύλια, νέες μελέτες, και νέα κατασκευή για αυτόν...
3.Ήδη ο εργολάβος είναι υπόλογος για θανατηφόρο (;;;πληροφορία από την νομαρχία) τροχαίο που προκλήθηκε στον υπό κατασκευή δρόμο, τις προηγούμενες μέρες.
4.Παρεμβάσεις πάνω στην πορεία του δρόμου μπορούν να καταγγέλλονται απευθείας στις τεχνικές υπηρεσίες της Νομαρχίας, οι ίδιοι δεν γνωρίζουν τίποτα για οποιαδήποτε παρέμβαση -αλλαγή πορείας μέχρι σήμερα.
5.Για τα παραπάνω είναι ενήμερος και ο Δήμαρχος Ελυμνίων.
Τόσο τα Λιμνιώτικα όσο και η Βόρεια Εύβοια, ανησυχούν για την οδική ασφάλεια του μέλλοντος και του παρόντος για την περιοχή μας.Ελπίζουμε να ανησυχούν και να προσέχουν το ίδιο και οι άμεσα υπεύθυνοι από τον νομάρχη μέχρι τα μέλη των τοπικών αυτοδιοικήσεων που έτσι κι αλλιώς θα χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο.
Τα εκκλησάκια στο πλάι δεν είναι τιμητικός τίτλος για κανέναν.
Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ' αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο