Ιστορίες καθημερινής τρέλας, σε σχέση με το θέμα του νέ ου κόμβου για
την είσοδο στη Λίμνη.
Νέες πινακίδες δείχνουν το αλαλούμ και την ασχετοσύνη (για να μη πούμε
τίποτα άλλο) των αρμοδίων.
Σήμερα το πρωί μπήκαν πινακίδες που έδειχναν στην έξοδο προς την
εθνική οδό Αριστερά Ροβιές και Δεξιά Χαλκίδα και δέκα μέτρα μετά σήμα
απαγορεύεται αριστερά!
Επίσης αντίστοιχες πινακίδες πάνω στον εθνικό δρόμο που απαγορεύουν
την είσοδο στη Λίμνη ενώ η προηγούμενη δείχνει το δρόμο προς αυτή!!!
Επειδή νομίζουμε ότι είναι κουταμάρα να μονοδρομηθεί ο περιφερειακός
δρόμος της Λίμνης προς την ...Χαλκίδα, καλούμε όποιον ασχολείται με το
θέμα, να χωρίσει δυο γαιδουριών άχυρα, να σχεδιαστεί γρήγορα ένας
ασφαλής κόμβος, και οι άχρηστοι να πάνε σπίτια τους!
Αμάν πια!
(Το μεσημέρι μπήκαν στα απαγορευτικά σήματα μαύρες σακούλες λες και η
διπλή γραμμή στο δρόμο σημαίνει για τον οδηγό κάτι άλλο!!!
Σαν τη γάτα που κουκουλώνει τα κακά της.)
ΠΒ
Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ' αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο