Οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιώργος Μαρίνος από την Εύβοια, Γιώργος Μαυρίκος και Νίκος Παπακωνσταντίνου, κατέθεσαν Αναφορά του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Συνταξιούχων ΙΚΑ Μαντουδίου και Περιχώρων Ευβοίας, με την οποία ζητά να στελεχωθεί το υποκατάστημα ΙΚΑ Μαντουδίου, με τις ειδικότητες οφθαλμίατρου, καρδιολόγου, ορθοπεδικού και παιδιάτρου.
Η Ένωση Συνταξιούχων σημειώνει ότι αν και ο δήμος Κηρέως έχει 2.000 συνταξιούχους του ΙΚΑ, αυτή τη στιγμή υπηρετούν δύο γιατροί του ΙΚΑ Παθολόγοι. Το υποκατάστημα ΙΚΑ Μαντουδίου στερείται τις ειδικότητες οφθαλμίατρου, καρδιολόγου, ορθοπεδικού, παιδίατρου και θα πρέπει οι ασφαλισμένοι να μετακινούνται στη Χαλκίδα.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιώργος Μαρίνος, από την Εύβοια, Γιώργος Μαυρίκος και Γιάννης Γκιόκας, κατέθεσαν στον υπουργό Εσωτερικών, Αναφορά του Δ.Σ. του Πολιτιστικού συλλόγου Πηλίου Κηρέως "Εναέριος" για το νέό δρόμο Προκοπίου - Πηλίου. Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου υπογράφει την παρακάτω καταγγελία:
"... ο σύλλογος αποφάσισε να καταφύγει σε έγγραφη καταγγελία προς την Εισαγγελία Χαλκίδας και τους υπόλοιπους αρμόδιους φορείς για το θέμα της ολοκλήρωσης της νέας οδού Προκοπίου - Πηλίου, έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε και επιβλέπεται από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας και το τεχνικό της τμήμα. Ειδικότερα, θέλει να διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει ευθύνες για το γεγονός ότι α) Το πλάτος του δρόμου θα έπρεπε βάσει σχεδίων να είναι 12 μέτρα, κάτι το οποίο βάση των τμημάτων που ως σήμερα έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία δεν ισχύει κάτι τέτοιο πέρα για πέρα. Δηλαδή το πλάτος που παρουσιάζει να έχει ο δρόμος είναι ως και 8 μέτρα. Τι συνέβη και η πραγματοποίηση είναι διαφορετική των σχεδίων; Μήπως μετά τις πρώτες βροχές ο δρόμος... έμπασε; Να εμφανιστούν τώρα τα σχέδια στον κόσμο, ώστε η αλήθεια να λάμψει και οι υπεύθυνοι να απολογηθούν πρώτα στο λαό που χρυσοπληρώνει τέτοια έργα και στη συνέχεια στα αρμόδια όργανα της πολιτείας.
Επιπλέον, β) το συγκεκριμένο έργο, το οποίο πραγματοποιείται το έτος 2008-2010 και έτσι θα πρέπει να θεωρείται σύγχρονο, παρουσιάζει ορισμένες κακοτεχνίες οι οποίες δια κοινού οφθαλμού και ενώ δεν έχει επισήμως παραδοθεί αλλά ορισμένα τμήματα αυτού έχουν δοθεί στην κυκλοφορία, παρατηρούνται ακατάλληλες κλίσεις σε στροφές στις οποίες πριν, το κινούμενο όχημα μπορεί να αναπτύξει σχετικά μεγάλη ταχύτητα, η σηματοδότηση είναι απούσα, ενώ τα αντιπλημμυρικά μέτρα και τα προστατευτικά πλαϊνά τοιχώματα που πρέπει να συγκρατούν τη διάβρωση πέτρινων και χωμάτινων μαζών, σε αυτά τα τμήματα που παραδόθηκαν και με την παρουσία των πρώτων αυτών βροχοπτώσεων, έχουν δείξει πως αν δεν είναι τα σωστά, τότε είναι από πρόχειρα ως και ανεπαρκή. Τέλος, γ) το συγκεκριμένο έργο, τείνει να χαρακτηριστεί μετά το πέρας της κατασκευής της εν λόγω γέφυρας που πιο πάνω αναφέρθηκε, ως ένα έργο ημιτελές και αναποτελεσματικό, μιας και η συγκεκριμένη οδός όπως παρουσιάζεται σήμερα, καταλήγει στα περίχωρα του Πηλίου και σε δασικό περιφερειακό δρόμο, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι αλλά και επισκέπτες της περιοχής μας να καταφεύουν στην άθλιας κατάστασης παλαιά οδό, που όμως καταλήγει στην κεντρική οδό του Πηλίου, αλλά και ουδείς να γνωρίζει το αν και τι τελικά θα γίνει με τη συγκεκριμένη νέα οδό.
Τελικά, δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του λαού της περιοχής μας ή τα συμφέροντα και την τσέπη ορισμένων άλλων;
Γι' αυτό, λοιπόν, ζητούμε από οποιονδήποτε αρμόδιο φορέα και κυρίως τον Εισαγγελέα, να αναζητήσει τα στοιχεία, να τα μελετήσει και να πράξει τις απαραίτητες λοιπές ενέργειες αν και όπου χρειαστεί ώστε τα παραπάνω στοιχεία που σας κοινοποιεί ο σύλλογος Πηλίου, καταγγέλλοντας τα, να λάβουν ένα θετικό τέλος, αλλά για το συμφέρον και μόνο του λαού της πειροχής μας (Πηλίου - Βλάχιάς, λοιπόν οικισμών) που χρυσοπληρώθηκε αποκλειστικά από τη φορολόγηση και αυτών των χαρακτηρισμένων ως θυμάτων της πολύπαθης από τις συνέπειες της ανεργίας χτυπημένης περιοχής μας".
Οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιώργος Μαρίνος από την Εύβοια, Γιώργος Μαυρίκος και Διαμάντω Μανωλάκου, κατέθεσαν στον υπουργό Υποδομών, Αναφορά του δημάρχου Κηρέως, για τα προβλήματα που προκαλεί στο δήμο Κηρέως αλλά και σε ολόκληρη τη βόρεια Εύβοια η διακοπή κυκλοφορίας λόγω κατολισθήσεων στην εθνική οδό Χαλκίδας - Αιδηψού.
Στις 8.30 το βράδυ της Δευτέρας 16 Νοεμβρίου είχε διακοπεί τελείως η κυκλοφορία στο 42ο χλμ. της εθνικής οδού Χαλκίδας - Αιδηψού, στη θέση «Δερβένι», λόγω κατολίσθησης όγκων χωμάτων και βράχων που κατέστρεψαν το υπάρχον τοιχίο αντιστήριξης, τους μεταλλικούς δικούς και το πλέγμα και κατέληξαν στο οδόστρωμα.
Η Ένωση Συνταξιούχων σημειώνει ότι αν και ο δήμος Κηρέως έχει 2.000 συνταξιούχους του ΙΚΑ, αυτή τη στιγμή υπηρετούν δύο γιατροί του ΙΚΑ Παθολόγοι. Το υποκατάστημα ΙΚΑ Μαντουδίου στερείται τις ειδικότητες οφθαλμίατρου, καρδιολόγου, ορθοπεδικού, παιδίατρου και θα πρέπει οι ασφαλισμένοι να μετακινούνται στη Χαλκίδα.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιώργος Μαρίνος, από την Εύβοια, Γιώργος Μαυρίκος και Γιάννης Γκιόκας, κατέθεσαν στον υπουργό Εσωτερικών, Αναφορά του Δ.Σ. του Πολιτιστικού συλλόγου Πηλίου Κηρέως "Εναέριος" για το νέό δρόμο Προκοπίου - Πηλίου. Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου υπογράφει την παρακάτω καταγγελία:
"... ο σύλλογος αποφάσισε να καταφύγει σε έγγραφη καταγγελία προς την Εισαγγελία Χαλκίδας και τους υπόλοιπους αρμόδιους φορείς για το θέμα της ολοκλήρωσης της νέας οδού Προκοπίου - Πηλίου, έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε και επιβλέπεται από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας και το τεχνικό της τμήμα. Ειδικότερα, θέλει να διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει ευθύνες για το γεγονός ότι α) Το πλάτος του δρόμου θα έπρεπε βάσει σχεδίων να είναι 12 μέτρα, κάτι το οποίο βάση των τμημάτων που ως σήμερα έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία δεν ισχύει κάτι τέτοιο πέρα για πέρα. Δηλαδή το πλάτος που παρουσιάζει να έχει ο δρόμος είναι ως και 8 μέτρα. Τι συνέβη και η πραγματοποίηση είναι διαφορετική των σχεδίων; Μήπως μετά τις πρώτες βροχές ο δρόμος... έμπασε; Να εμφανιστούν τώρα τα σχέδια στον κόσμο, ώστε η αλήθεια να λάμψει και οι υπεύθυνοι να απολογηθούν πρώτα στο λαό που χρυσοπληρώνει τέτοια έργα και στη συνέχεια στα αρμόδια όργανα της πολιτείας.
Επιπλέον, β) το συγκεκριμένο έργο, το οποίο πραγματοποιείται το έτος 2008-2010 και έτσι θα πρέπει να θεωρείται σύγχρονο, παρουσιάζει ορισμένες κακοτεχνίες οι οποίες δια κοινού οφθαλμού και ενώ δεν έχει επισήμως παραδοθεί αλλά ορισμένα τμήματα αυτού έχουν δοθεί στην κυκλοφορία, παρατηρούνται ακατάλληλες κλίσεις σε στροφές στις οποίες πριν, το κινούμενο όχημα μπορεί να αναπτύξει σχετικά μεγάλη ταχύτητα, η σηματοδότηση είναι απούσα, ενώ τα αντιπλημμυρικά μέτρα και τα προστατευτικά πλαϊνά τοιχώματα που πρέπει να συγκρατούν τη διάβρωση πέτρινων και χωμάτινων μαζών, σε αυτά τα τμήματα που παραδόθηκαν και με την παρουσία των πρώτων αυτών βροχοπτώσεων, έχουν δείξει πως αν δεν είναι τα σωστά, τότε είναι από πρόχειρα ως και ανεπαρκή. Τέλος, γ) το συγκεκριμένο έργο, τείνει να χαρακτηριστεί μετά το πέρας της κατασκευής της εν λόγω γέφυρας που πιο πάνω αναφέρθηκε, ως ένα έργο ημιτελές και αναποτελεσματικό, μιας και η συγκεκριμένη οδός όπως παρουσιάζεται σήμερα, καταλήγει στα περίχωρα του Πηλίου και σε δασικό περιφερειακό δρόμο, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι αλλά και επισκέπτες της περιοχής μας να καταφεύουν στην άθλιας κατάστασης παλαιά οδό, που όμως καταλήγει στην κεντρική οδό του Πηλίου, αλλά και ουδείς να γνωρίζει το αν και τι τελικά θα γίνει με τη συγκεκριμένη νέα οδό.
Τελικά, δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του λαού της περιοχής μας ή τα συμφέροντα και την τσέπη ορισμένων άλλων;
Γι' αυτό, λοιπόν, ζητούμε από οποιονδήποτε αρμόδιο φορέα και κυρίως τον Εισαγγελέα, να αναζητήσει τα στοιχεία, να τα μελετήσει και να πράξει τις απαραίτητες λοιπές ενέργειες αν και όπου χρειαστεί ώστε τα παραπάνω στοιχεία που σας κοινοποιεί ο σύλλογος Πηλίου, καταγγέλλοντας τα, να λάβουν ένα θετικό τέλος, αλλά για το συμφέρον και μόνο του λαού της πειροχής μας (Πηλίου - Βλάχιάς, λοιπόν οικισμών) που χρυσοπληρώθηκε αποκλειστικά από τη φορολόγηση και αυτών των χαρακτηρισμένων ως θυμάτων της πολύπαθης από τις συνέπειες της ανεργίας χτυπημένης περιοχής μας".
Οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιώργος Μαρίνος από την Εύβοια, Γιώργος Μαυρίκος και Διαμάντω Μανωλάκου, κατέθεσαν στον υπουργό Υποδομών, Αναφορά του δημάρχου Κηρέως, για τα προβλήματα που προκαλεί στο δήμο Κηρέως αλλά και σε ολόκληρη τη βόρεια Εύβοια η διακοπή κυκλοφορίας λόγω κατολισθήσεων στην εθνική οδό Χαλκίδας - Αιδηψού.
Στις 8.30 το βράδυ της Δευτέρας 16 Νοεμβρίου είχε διακοπεί τελείως η κυκλοφορία στο 42ο χλμ. της εθνικής οδού Χαλκίδας - Αιδηψού, στη θέση «Δερβένι», λόγω κατολίσθησης όγκων χωμάτων και βράχων που κατέστρεψαν το υπάρχον τοιχίο αντιστήριξης, τους μεταλλικούς δικούς και το πλέγμα και κατέληξαν στο οδόστρωμα.