Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ:Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας επανέρχεται, αστοχούσα

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ 
 

    Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας επανέρχεται, αστοχούσα κατ' εξακολούθηση, στο θέμα του δρόμου Άγιος Δημήτριος-Καλλιανοί.

    Συμπαθής  και φίλος ο Νομάρχης Θανάσης Μπουραντάς φίλτερος όμως ο αδικημένος και εγκαταλειμμένος Κάβοντόρος και φιλτάτη η αλήθεια.

    Αφού ο Νομάρχης πιστεύει ότι έπραξε ορθά και προς το συμφέρον του Καβοντόρο γιατί ,τότε, λειτούργησε εν κρυπτώ και παραβύστω; Γιατί έστειλε εν κρυπτώ επιστολή, την οποία παρά την πρόκλησή μας δεν δημοσιοποιεί και γιατί δεν γνωστοποίησε με ανακοίνωσή του το γεγονός δημόσια, ακόμη και με αναφορά του στο Νομαρχιακό Συμβούλιο;

    Γνωρίζει  άριστα η Ν.Α ότι Καβοντόρος είναι η περιοχή που περικλείεται από τους οικισμούς ή διαμερίσματα: Άγ. Δημήτριος, Καλλιανοί, Σχίζαλη, Πρινιάς, Αμυγδαλιά, Ευαγγελισμός, Κομητο, Πλατανιστός, Αετός. Δυστυχώς, οι οικισμοί αυτοί συνδέονται με ένα άβατο κατσικόδρομο και όσο και αν προσπαθεί η Ν.Α να τον παρουσιάσει διαφορετικά αυτό δεν γίνεται.

    Τη  Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση βαρύνει και  θα βαρύνει ιστορικά η αμέλεια και παράλειψή της να κατασκευάσει ένα αξιόλογο καταφύγιο σκαφών στην καρδιά του Καβοντόρο, στην Αμυγδαλιά,  για την προστασία των αλιευτικών και τουριστικών σκαφών, αλλά και για την προσόρμιση οχηματαγωγών προς μεταφορά κυρίως αδρανών υλικών αφού η περιοχή στερείται συμπαγών πετρωμάτων. Η αδυναμία μεταφοράς με πλοία αδρανών και βαρέων οικοδομικών υλικών ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος κατασκευής. Συνιστούμε στο Νομάρχη και για την προσωπική του ιστορία το ταχύτερο να δημοπρατήσει την κατασκευή του καταφυγίου. Χρήματα, τόσο λίγα, μπορεί να εξευρεθούν άνετα.

    Η σημερινή Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση έχει μία τάση όχι να καθοδηγήσει αλλά να ποδηγετήσει την κατανομή των διαφόρων πιστώσεων για επενδύσεις. Στην προσπάθειά της αυτή διέπραξε σοβαρότατα λάθη και παραλείψεις και είναι τραγικό λάθος η αφαίρεση πίστωσης από το λιμάνι του Μαντουδίου και από το λιμάνι της Καρύστου. Το Μαντούδι είναι ο μεγάλος πρωτομάρτυρας της ανεργίας και η Κάρυστος η πλέον εγκαταλειμμένη και αδικημένη περιοχή. Ο κοινός νους διερωτάται πως βρήκαν τη δύναμη να προβούν στην πράξη αυτή, να αφαιρέσουν τις πιστώσεις από τα έργα αυτά, (5,00 + 2,00 εκατ. Ευρώ αντίστοιχα) και να τα διοχετεύσουν σε φορείς που έχουν ποικίλους τρόπους χρηματοδότησης. Οι πιστώσεις αυτές τα (5,00 και 2,00) είναι τελείως απαραίτητες για να λειτουργήσουν τα λιμάνια του Μαντουδίου και της Καρύστου. Διαφορετικά οι πιστώσεις που διατέθηκαν ως τώρα και θα διατεθούν μένουν ανενεργές και η ανεργία αυξάνεται και θα συνεχίζεται. Συνιστούμε στη Ν.Α το ταχύτερο να αποκαταστήσει τη ζημιά που προξένησε στις τοπικές κοινωνίες και στο Νομό. Τα δύο έργα αυτά είναι ίσως τα βασικότερα του Νομού. Για την αποκατάσταση της ζημιάς χρειάζεται και η παρέμβαση του Δήμου Κηρέως και Καρύστου και θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι η παράλειψη διαμαρτυρίας τους δεν οφείλεται σε εξαναγκασμένες κομματικές σκοπιμότητες, δηλ. υπηρεσίες προς το κόμμα.

    Επιμένοντας η Ν.Α στον ισχυρισμό ότι τα έργα ΠΟΘΙ-ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ, η ΓΕΦΥΡΑ προς ΑΚΤΑΙΟ και η ΔΙΑΝΟΙΞΗ στον ΑΕΤΟ είναι έργα δικά της εκτίθεται ανεπανόρθωτα. Τα έργα αυτά, είναι παλιά, δρομολογήθηκαν και δημοπρατήθηκαν πριν θεσμοθετηθεί η αιρετή Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Κατανοούμε την αγωνία της. Όσο για το έργο Ραπταίοι- Στύρα- Πόρτο Λάφια και αν τελειώσει σε ένα χρόνο- πράγμα αμφίβολο- βάλτωσε και θα τελειώσει τέσσερα χρόνια μετά την κανονική του προθεσμία και δίδει βαθμό «ΑΡΙΣΤΑ» στη Ν.Α στο μάθημα της διαχείρισης των έργων!!!

           Τελεία και παύλα.! 

    ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

                                       ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ

                           Βουλευτής Ν. Ευβοίας - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

                                                                                       Χαλκίδα, 2 Φεβρουαρίου 2010

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,