Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκσυγχρονίστηκε το αεροδρόμιο της <<Βόρειας Εύβοιας>>

Σε προηγούμενο άρθρο της εφημερίδα σας, είχα αναφέρει ότι ο
αερολιμένας της Νέας Αγχίαλου εκσυγχρονίζεται, λόγω της διεξαγωγής των
Μεσογειακών αγώνων του 2013 από Βόλο και Λάρισα. Τα έργα του
αερολιμένα ολοκληρώθηκαν και  στις 12 Οκτωβρίου 2010 έγιναν τα
εγκαίνια του νέου αεροσταθμού του Αεροδρομίου. Το συνολικό έργο
περιλαμβάνει:

- Tο νέο κτίριο του Αεροσταθμού, συνολικού εμβαδού 8.924,14m2, με
πλήρεις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις (ισόγειο 4.500τμ, ημιώροφο
όπου στεγάζονται οι διοικητικές υπηρεσίες, υπόγειο 4.000τμ όπου
βρίσκονται τα μηχανολογικά του κτιρίου, 10 θήρες εισόδου και εξόδου
καθώς και έναν όροφο, όπου θα στεγαστεί εστιατόριο και κατάστημα duty
free).
-   Tο κτίριο Πυροσβεστικού Σταθμού, συνολικού εμβαδού 497m2.
-  Τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του νέου Αεροσταθμού,
επιφάνειας 42.000 m2.
            Αυτή η ευχάριστη εξέλιξη συνοδεύεται και από νέα τακτικά
δρομολόγια προς το εξωτερικό. Στα ήδη εν ισχύ, προς Ιταλία (Μιλάνο,
Ρώμη) και Γερμανία (Φρανκφούρτη),  από τον Απρίλιο του 2011 θα
προστεθούν νέα τακτικά δρομολόγια προς Βέλγιο, Ολλανδία και Αγγλία
μέσω των αεροπορικών εταιρειών Ryanair και Transavia.
Φωτογραφία από τα εγκαίνια του Α/Δ
            Ο Κρατικός Αερολιμένας Νέας Αγχιάλου Βρίσκεται 57χλμ από
τον λιμάνι της Γλύφας, άρα μόλις 1 ώρα και 15 λεπτά  από την Ιστιαία,
σε αντίθεση με το Α/Δ του Ελευθερίου Βενιζέλου που απέχει τουλάχιστον
3 ώρες. Επίσης, ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι τα εισιτήρια προς
και από την Ν. Αγχίαλο είναι φθηνότερα σε σχέση με το Ελευθέριος
Βενιζέλος, το οποίο οφείλεται στα χαμηλότερα τέλη, καθώς και στο ότι
το Α/Δ της Αγχιάλου χρησιμοποιείται από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού
κόστους. Για παράδειγμα, οι τιμές των εισιτηρίων για πτήσεις προς το
αεροδρόμιο Hahn της Φρανκφούρτης ξεκινούν από 24,99ευρώ και φτάνουν
έως τα 59,99 ευρώ, έτσι ενδεικτικά ένα εισιτήριο με επιστροφή τον
περασμένο Ιούνιο και με όλες τις επιπλέον χρεώσεις δεν ξεπερνούσε τα
70 ευρώ!!  Άρα εύκολα διαπιστώνουμε από όλα τα ανωτέρω ότι τα επόμενα
χρόνια το Α/Δ της Νέας Αγχιάλου θα πάρει τον τίτλο  Α/Δ της Κεντρικής
Ελλάδος και  θα εξυπηρετήσει  χιλιάδες επισκέπτες της Μαγνησίας της
Θεσσαλίας και της Εύβοιας .
Το Α.Δ απέχει μόλις 57 χλμ από την Γλύφα
Τελικά η χρήση του εκσυγχρονισμένου κρατικού αερολιμένα της Νέας
Αγχιάλου, μπορεί να  αποτελέσει εφαλτήριο για την άφιξη/αύξηση ξένων
επισκεπτών κυρίως Γερμανών στην Βόρεια Εύβοια,  καθώς και μοχλός
τουριστικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης, αρκεί η περιφέρεια, οι δύο
νέοι Δήμοι και οι επιχειρηματίες να εκμεταλλευτούν αυτήν την ευκαιρία
και να προβάλουν την λειτουργικότητα αυτού του αερολιμένα για την
πρόοδο περιοχή μας.
Εξωτερική όψη του νέου αεροσταθμού
ΥΓ: Το προσωπικό του Α/Δ είναι αρκετά εξυπηρετικό και έτοιμο να δώσει
οποιαδήποτε πληροφορία, μάλιστα αξίζει να επισημανθεί ότι μετά από την
τελευταία προσωπική  επικοινωνία, στο επίσημο site του Α/Δ
www.volosairport.gr προστέθηκε ως τουριστικός προορισμός και η Βόρεια
Εύβοια!!
Π. ΠΕΤΡΑΚΟΣ
Δημότης Ροβιών




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,