Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

το Σχόλιο της Αναστασίας τάδε.




Λοιπόν Γιάννη αυτό είναι το δικό μου μύνημα σήμερα
Αγαπητοί υποψήφιοι ξεφτίλες του δικομματισμού,

Εγώ τις επιλογές μου τις έκανα την προηγούμενη Κυριακή. Εγώ δήλωσα ΚΑΙ με αυτόν τον τρόπο, τι θέλω στη ζωή μου.

Γι’ αυτό,



έχω να σας πω τούτο: βγάλτε τα μάτια σας μόνοι σας. Εγώ δεν θα βοηθήσω κανέναν σας να βγάλει του αλλουνού και να ΜΟΥ μείνει ο μονόφθαλμος.

Μόνο η αίσθηση ότι, μία στις εκατό, με θεωρείτε (εσείς και οι κάθε λογής Τρεμο-Πρετεντέρηδες) ανάμεσα στη μέγγενη της σκέψης και της πολιτικής σας αλητείας και με κάθε τρόπο προσπαθείτε να με ελέγξετε, να με καθοδηγήσετε, να με ΦΟΒΙΣΕΤΕ, να με χαϊδέψετε και να με ξεγελάσετε,

μόνο που το διαισθάνομαι αυτό,

σας ρίχνω από ένα μεγαλοπρεπές φάσκελο και ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ. Όπως τα κάνατε (ακόμα και την ανοχή σας στα φασισταριά), ήρθε η ώρα να τα λουσθείτε. Εγώ ούτως ή άλλως, τα λούσθηκα και θα συνεχίζω να τα λούζομαι, είτε με τον έναν, είτε με τον άλλον τρόπο. Είτε με τον έναν, είτε με τον άλλον μονόφθαλμο!

Και σε αυτό το σημείο – το κομβικό για μένα -

η λύση η δικιά μου είναι πάρα πολύ απλή: Στην φασιστική λογική και πρακτική ΣΑΣ, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ. Εγώ τούτο το χρέος μου θα το κάνω, όπως και χιλιάδες άλλοι Αριστεροί, όπως και να ‘χει. Ό,τι και να γίνει.

Και επειδή πάτε να μας τρελάνετε,

τελικά, πάλι οι Αριστεροί – αν και στην απ’ έξω των εκλογικών γύρων – θα πληρώσουν τα σπασμένα ΣΑΣ;

Πως διάολο γίνεται να έχουν, ΑΥΤΟΙ πάλι και ΜΟΝΟ,

όχι μόνο το Μεγάλο δίλημμα αλλά και τις Τύψεις ΣΑΣ;;;

Μπάσταρδοι…

Όχι, δεν θα μου φορτώσετε κανένα δίλημμα και καμία τύψη Δικιά Σας.

Και για πρώτη φορά στη ζωή μου ΔΗΛΩΝΩ ΑΠΩΝ από το μασκαριλίκι σας, άρα

ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ και ΑΠΕΝΑΝΤΙ στο πιό φασιστικό που κάνετε εναντίον μου: ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕΤΕ με αυτό που “φοβάμαι”,που ΕΣΕΙΣ φέρατε, ΕΣΕΙΣ θρέψατε, ΕΣΕΙΣ χαϊδέψατε!!!

Δεν θα σας κάνω τη χάρη να μου “έχετε” έτοιμο κάθε φορά τον μπαμπούλα της Χρυσής Αυγής για να με ελέγχετε και να σας σκύβω το κεφάλι. ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ να τα σπάσω ΚΑΙ των ΤΡΙΩΝ σας!!!

Έτσι, ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ όπως έκανα πάντα, στους καθημερινούς αγώνες, μόνος μου ή με άλλους

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΣΑΣ!

Ραντεβού την Δευτέρα ΠΑΣΟΚΟ-ΝουΔου-Χρυσαυγίτες, κουφαλίτσες,

θα τα πούμε με τον δικό μου τρόπο και σας το υπόσχομαι:

Θα σας επιβάλλω ΕΓΩ, τα διλήμματα.

Αυτά και αμαρτίαν ουκ έχω!!!

****

Υ.Γ: Γράφοντας τα παραπάνω, είχα την πρόθεση να προσέλθω εις τας κάλπας και να σας “Λευκάνω” ή να σας “Ακυρώσω” έταιρους,

αλλά μου ‘ρθε γερή φλασιά:

Οι πολιτικές και των δύο σας, με έφεραν στο σημείο να σκέφτομαι ακόμα και τα πέντε ευρώ βενζίνης που θα κάψω για να ΜΗΝ ψηφίσω κάποιον σας, ούτε τον μονόφθαλμο, ούτε τον θεόστραβο… Έτσι, σκέφτομαι αυτά τα πέντε ευρώ να τα κρατήσω για τη Δευτέρα το πρωί

που θα πρέπει να συμπληρώσω επιπλέον για το νοίκι, που και πάλι ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ σας δεν έχω…

Και έτσι θα βοηθήσω αυτόν που θα “εκλεγεί” με …20%,

να υποστεί και την πρώτη ξεφτιλισμένη ήττα του: να αποδεχθεί μιάν τέτοια “νίκη”…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν