Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκίνησαν οι εργασίες στον λιμένα Μαντουδίου-Επεκτείνεται και προβλέπεται να ολοκληρωθεί

από τη Βόρεια Εύβοια 131-19-1-2011

Ξεκίνησαν επιτέλους οι εργασίες για την ολοκλήρωση του Λιμένα
Μαντουδίου, αφού το ζήτημα της χρηματοδότησής του είχε γίνει <<γεφύρι
της Άρτας>> τα τελευταία χρόνια. πρόκειται για την δεύτερη φάση και
είναι προϋπολογισμού 8,1 εκ. ευρώ. Προβλέπεται η επέκταση του

προσήμενου μώλου κατά 90 μέτρα, την επέκταση του παραλιακού
κρηπιδώματος κατά 108 μέτρα, την εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού, και
διαμόρφωση της χερσαίας ζώνης. Οι εργασίες αυτές θα καταστήσουν τον
Λιμένα ασφαλή και σύγχρονο και θα διευκολύνουν τον ελιμενισμό πλοίων
για εμπορικούς σκοπούς και σύνδεση με νησιά του Ανατολικού Αιγαίου. Το
αρνητικό της υπόθεσης είναι ότι στο παρελθόν όταν γινόταν ο
χαρακτηρισμός των οδικών αξόνων και λιμένων, σε Διευρωπαϊκής σημασίας,
Εθνικής και Επαρχιακής, παρόλο που το λιμάνι του Μαντουδίου βρίσκεται
πιο κοντά σε Θεσσαλονίκη, Εύξεινο Πόντο και νησιά Αιγαίου, έμεινε
εκτός, και ως Διευρωπαϊκής σημασίας χαρακτηρίστηκε το Λιμάνι της
Κύμης. Ο χαρακτηρισμός αυτός συμπαρέσυρε και τον οδικό άξονα Χαλκίδας
- Κύμης ως Διευρωπαϊκής σημασίας, με αποτέλεσμα ο άξονας αυτός να έχει
προτεραιότητα και όχι ο βόρειος άξονας. Με τον ίδιο τρόπο
διευκολύνθηκε και η χρηματοδότηση του δρόμου Σχηματάρι - Χαλκίδα. Τώρα
η μοναδική χρηματοδοτική πηγή για τον βόρεια άξονα είναι κυρίως οι
εθνικοί πόροι από τα αρμόδια υπουργεία, αφού το ΕΣΠΑ έχει λίγες η
μηδαμινές πιστώσεις για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας σε υποδομές,
εκτός περιπτώσεων οδικών αξόνων που συνδέονται άμεσα με Εγναντία
(Ε65), η Εθνική Οδός (Πέταλο). Η Περιφέρειά μας έμεινε εκτός του
στόχου σύγκλισης για το ΕΣΠΑ, επειδή το κατά κεφαλήν εισόδημα στην ΠΣΕ
ήταν πάνω από το προβλεπόμενο. Και αυτό έγινε γιατί η Βοιωτία περιέχει
την βιομηχανική περιοχή Οινοφύτων, Σχηματαρίου κλπ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,