Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ:Αληθεύει ότι η δημιουργία της ιστοσελίδας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κόστισε € 2,2 εκατ.;

Αληθεύει ότι η δημιουργία της ιστοσελίδας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κόστισε € 2,2 εκατ.; Προτίθεται το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να αναστείλει τη λειτουργία Παραρτημάτων του;
Στην πρώτη σελίδα του σημερινού φύλλου της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ υπάρχει άρθρο με τίτλο «Μα τι κάνει επιτέλους ο διοικητής του ΙΚΑ;” όπου υπάρχει αναφορά στο υπέρογκο κόστος της δημιουργίας της ιστοσελίδας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που σύμφωνα με το δημοσίευμα ανέρχεται σε €2,2 εκατ. Το δημοσίευμα αντιπαραθέτει το γεγονός ότι ο Οργανισμός, στο όνομα της αναδιοργάνωσης των μονάδων του, εξετάζει το ενδεχόμενο της αναστολής της λειτουργίας ορισμένων παραρτημάτων, κυρίως στην Περιφέρεια, την ώρα που φέρεται να έχει πληρώσει ένα ιδιαίτερα υψηλό τίμημα, με βάση
τα σχετικά κόστη της αγοράς για αυτές τις υπηρεσίες. Επειδή, η όποια δαπάνη για υποστηρικτικές διαδικασίες, όσο χρήσιμη και να είναι, αφαιρείται από την υγειονομική περίθαλψη του ασφαλισμένου, τίθενται ζητήματα ανταπόδοσης, κινδύνου για την υγεία του ασφαλισμένου, αλλά και γενικότερα ένα ζήτημα  διασφάλισης των συμφερόντων του Οργανισμού.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1.    Αληθεύει ότι η ιστοσελίδα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ κόστισε €2,2 εκατ;
2.    Σε τι υπηρεσίες ακριβώς αφορά το σχετικό έργο που ανατέθηκε για τη δημιουργία της ιστοσελίδας; Αφορά μία τυπική ιστοσελίδα, όπως αναφέρεται στο προαναφερόμενο δημοσίευμα; Πως αυτή η ιστοσελίδα εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους και ποιες ακριβώς είναι οι υπηρεσίες που διατίθενται;
3.    Πότε, με βάση ποιες διαδικασίες και με ποια κριτήρια αξιολόγησης επελέγη η ανάδοχος εταιρεία;
4.    Ποια είναι η ανάδοχος εταιρεία και ποια είναι η σχετική με το αντικείμενο εμπειρία της εταιρείας αυτής;
5.    Έχει παραδοθεί πλήρως το εν λόγω έργο για τη δημιουργία της ιστοσελίδας και τι άλλες δαπάνες απαιτούνται για τη λειτουργία της;
6.    Από τι κονδύλια πληρώθηκε η ιστοσελίδα; Υπήρξε συγχρηματοδότηση από Κοινοτικούς πόρους;
7.    Αληθεύει ότι υπάρχει σχεδιασμός για την αναστολή της λειτουργίας ορισμένων παραρτημάτων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, κυρίως στην Περιφέρεια; Αν είναι έτσι, με ποια κριτήρια θα ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις;  Έχει υπάρξει σχετική μέριμνα για τους ασφαλισμένους που θα θιχθούν από την αναστολή λειτουργίας παραρτημάτων;

Ο ερωτών Βουλευτής



ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,