Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έχουν ή δεν έχουν ρεύμα τα σημεία στο λιμάνι Ωρεών;



Αν κάνετε ΖΟΥΜ στην εικόνα που δείχνει το σημείο παροχής ρεύματος θα διαπιστώσετε εύκολα ότι τα 2 λαμπάκια (LED) δεξιά της οθόνης είναι σβηστά, η οθόνη (DISPLAY) που δείχνει την κατανάλωση και κατάσταση του σημείου είναι και αυτή σβηστή. Όταν τα σημεία τροφοδοτούνται με ρεύμα, λαμπάκια και οθόνη είναι αναμμένα άσχετα αν παίρνει ρεύμα κάποιος ή όχι. Επίσης τάπες και αυτοκόλλητα είναι ακόμα επάνω. Την ημερομηνία αποστολής της αρχικής ανάρτησης και φωτογραφίας την γνωρίζετε...

Η απάντηση του λιμενικού ταμείου για τα σημεία παροχής ρεύματος (pillars) του λιμένα Ωρεών είναι ότι φταίει και καθυστερεί η ΔΕΗ δυο χρόνια να κάνει την σύνδεση παροχής ρεύματος, και συνδέθηκαν μερικά τον Νοέμβριο του 2010. Δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα το ότι τόσα χρόνια τα pillars δεν έδιναν ρεύμα στα σκάφη; Δυσφήμηση για τον τόπο μας είναι το άρθρο ή ότι καλοκαίρι 2010, καλοκαίρι 2009, και γιορτές τα σκάφη δεν
μπορούσαν να τροφοδοτηθούν με ρεύμα με αποτέλεσμα να "την κάνουν" για άλλα λιμάνια και να αφήσουν αλλού τα ευρώ τους. Μόνο δώδεκα σκάφη μπορούν να εξυπηρετηθούν μαζί με τα τοπικά ψαράδικα, με τα υπόλοιπα τι γίνετε; όποιος πρόλαβε πήρε ρεύμα; Πινακίδες με οδηγίες χρήσης των pillars υπάρχουν; Στα περισσότερα λιμάνια της χώρας τα pillars λειτουργούν με προπληρωμένες κάρτες, εδώ; Με την περισυλλογή απορριμάτων (και ακαθαρσιών από της τουαλέτες των σκαφών) τι γίνετε; που καταλήγουν;
poliths.dhmou.istiaias


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν