Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οικολόγοι Πράσινοι:Προκλητική ρύθμιση για τη Μηχανότρατα...

Προκλητική ρύθμιση για τη Μηχανότρατα,
η τελευταία πράξη του Υπ. Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας
Θλιβερή απογοήτευση προκάλεσε η πολύ-αναμενόμενη Υπουργική Απόφαση
(ΦΕΚ Β΄776/6-5-2011) για την ελάχιστη απόσταση από την ακτή για το
αλιευτικό εργαλείο της Τράτας Βυθού (Μηχανότρατας), καθώς η λίστα των
περιοχών που εξαιρούνται καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας.
Η απόφαση, που αποτέλεσε μια από τις τελευταίες πράξεις του υπουργείου

Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας πριν καταργηθεί στον πρόσφατο
ανασχηματισμό, αντικαθιστά την προκλητική και παράνομη Υπουργική
Απόφαση Κοντού (από την εποχή της Νέας Δημοκρατίας) που θέσπιζε ως
ελάχιστη απόσταση από την ακτή για τη μηχανότρατα το 1ν.μ. αντί του
1,5 ν.μ. που επιβάλλει ως ελάχιστο η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Με απλά λόγια, στο μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας, και χωρίς
επιστημονικά στοιχεία που να τεκμηριώνουν την ανάγκη πρόβλεψης των
παρεκκλίσεων, οι Μηχανότρατες μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν σε
απόσταση 1ν.μ. από τις ακτές!! Σχετική ερώτηση στο ευρωκοινοβούλιο
έχει καταθέσει ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων Μ. Τρεμόπουλος,
ενώ το θέμα έχει τεθεί και σε συνάντηση των Οικολόγων Πράσινων με την
Επίτροπο Αλιείας κ. Δαμανάκη
http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=2264:2011-06-21-13-31-19&catid=3:environment&Itemid=4.
Η αναθεώρηση της Υπουργικής Απόφασης προέκυψε υπό την πίεση των
Υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που είχε αποστείλει σχετικές
επιστολές προς τις ελληνικές αρχές, επισημαίνοντας την καταστρατήγηση
της κοινοτικής νομοθεσίας και καταλήγοντας στην τελική προειδοποιητική
επιστολή στις αρχές του έτους. Σε περίπτωση που αμφισβητηθεί το
σύννομο της παραπάνω ρύθμισης η Κομισιόν θα κινήσει τη διαδικασία
παράβασης, που προβλέπει παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό
Δικαστήριο και επιβολή χρηματικών προστίμων.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούν άμεση αποκατάσταση της νομιμότητας, με
νέα υπουργική απόφαση. Η συγκυρία επιβάλλει άμεση ενεργοποίηση της
πολιτικής ηγεσίας και εξάλειψη των μέχρι τώρα μικροπολιτικών πρακτικών
«εξυπηρετήσεων», που εγκλώβισαν τον αλιευτικό τομέα, επιδείνωσαν τα
θαλάσσια οικοσυστήματα και επιβάρυναν τη χώρα μας με συνεχή επιβολή
προστίμων. Ο Μεσογειακός Κανονισμός για την Αλιεία, χωρίς να αποτελεί
πανάκεια, προσφέρει, στα κατάλληλα χέρια, κάποια εργαλεία για την
αναστροφή των καταστρεπτικών επιπτώσεων από την αλιεία στο θαλάσσιο
οικοσύστημα και την επαναφορά των αλιευτικών αποθεμάτων σε υγιή
επίπεδα τόσο προς όφελος του περιβάλλοντος όσο και προς όφελος των
ψαράδων και των τοπικών κοινωνιών.
Από τα εργαλεία αυτά, με χαρακτηριστική έλλειψη οράματος, επιλέγονται
μονίμως από την πολιτική ηγεσία «κουτοπόνηρα» μέτρα και ρυθμίσεις που
αγνοούν την ουσία και επιδεινώνουν την υφιστάμενη δύσκολη κατάσταση.
Αντίθετα αγνοείται παντελώς η δυνατότητα θέσπισης δικτύου θαλάσσιων
προστατευόμενων περιοχών με τριπλό στόχο: φυσική αναπαραγωγή των
θαλάσσιων ειδών και φυσικός επανεμπλουτισμός της θάλασσας, προστασία
της θάλασσας και συμπληρωματικά εισοδήματα για τους παράκτιους
ψαράδες και τις τοπικές κοινωνίες

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν