800 χλμ, σκόνη και σκληρό τεραίν
ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του φετεινού αγώνα Rally Raid στην
Εύβοια.
Μέ κέντρο την Αιδηψό και πεδίο
δράσης όλη την Κεντρική και Βόρεια Εύβοια 102 αγωνιζόμενοι απο όλη την Ευρώπη
με μοτοσυκλέτες, τετράτροχα, αυτοκίνητα και για πρώτη φορά σε Ελληνικό αγώνα buggies, αγωνίστηκαν κόντρα
στον χρόνο και τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή λόγω ζέστης
και σκόνης.
Ο αγώνας για πρώτη φορά, άνοιξε
τον δρόμο σε συμμετοχές απο χώρες της Ευρώπης με παρουσίες απο Βουλγαρία,
Τσεχία, Ουγγαρία, Ισπανία, Αλβανία, Αυστρία, Γερμανία και Ελλάδα και ανέδειξε
σε όλη την Ευρώπη ότι οι Ελληνες μπορούν να κάνουν καλούς αγώνες, αλλά και ότι
μπορούν να κερδίσουν αγώνες απέναντι σε μεγάλα ονόματα των Ευρωπαϊκών Rally Raids.
Παράλληλα αποτέλεσε σημαντική
οικονομική ανάσα αλλά και μέσο προβολής μια πανέμορφης περιοχής της Ελλάδας.
Σημαντική διαφορά του αγώνα ήταν
το κέντρο του, που φιλοξενήθηκε μέσα στο κέντρο της πόλης με πολλές παροχές
προς του αγωνιζόμενους και η απονομή του αγώνα που μέσα στην παραλιακή οδό της
Αιδηψού έγινε σε ράμπα ικανή να δεχτεί τα οχήματα των νικητών μπροστά σε
χιλιάδες θεατές που κατέκλυσαν τον χώρο του αγώνα.
Μιά απο τις πλέον φαντασμαγορικές
απονομές περίμεναν τους αγωνιζόμενους με την επιβλητική ράμπα να έχει
τοποθετηθεί μέσα στο κέντρο της Παραλίας Αιδηψού και με χιλιάδες θεατές να
είναι εκεί προκειμένου να συγχαρούν και να θαυμάσουν τους πρωταγωνιστές του
αγώνα και τα αγωνιστικά τους οχήματα. Επίτιμοι καλεσμένοι τοπικοί Αρχοντες και
εκπρόσωποι των χορηγών.
O αγώνας
ξεκίνησε την Παρασκευή 8 Ιουλίου με κλειστή ειδική που έπαιζε τον ρόλο της
κατατακτήριας αλλά προσμετρούσε και στην βαθμολογία του αγώνα με 3 κύκλους των
30χλμ. Ενας γύρος αναγνώρισης και δυο χρονομετρημένοι έφτιαξαν το σύνολο της
ημέρας που έδειξε στους αγωνιζόμενους και τον χαρακτήρα του αγώνα. Σκληρός με
σκόνη και απαιτητητική πλοήγηση που απαιτούσε γερά νεύρα και συγκέντρωση απο
όλους και κυρίως απο τους αναβάτες.
Το Σάββατο ξεκίνησε νωρίς με τους
πρώτους αγωνιζόμενους να παίρνουν
εκκίνηση στις 06:00 για να αγωνιστούν στο μεγαλύτερο σκέλος που έχει
πραγματοποιηθεί σε Ελληνικό αγώνα του είδους . 465χλμ με ειδικές συνολικού μήκους
250χλμ και και μία απλή διαδρομή 105 χλμ που το ωραριό της την έκανε δύσκολη
σαν ειδική και μόλις μία ώρα ανάπαυλας στα Ψαχνά ήταν το μενού της ημέρας που
αποδείχτηκε ιδιαίτερα απαιτητική με αποτέλεσμα τις πολλές εγκαταλείψεις και τις
καθυστερημένες αφίξεις στην 3η ειδική που έκλεισε στις 20:15
αφήνοντας πολλούς αναβάτες να τερματίζουν βράδυ στην Αιδηψό.
Ιδιο το σκηνικό και στα
αυτοκίνητα με την πρωτιά στην Ζ1 όμως να δείχνει πιο ξακάθαρη σχεδόν απο την
πρώτη ειδική ενώ τα πολλά χιλιόμετρα και η κούραση άρχισαν να διαμορφώνουν
αποτέλεσμα απο την 2 μεγάλη απλή του αγώνα.
Αν και περισσότερα απο τα μισά
χλμ του αγώνα έγιναν το Σάββατο, οι νίκες τόσο σε Γενικη όσο και στις
κατηγορίες δεν ξεκαθάρισαν, αφήνοντας τους πρωταγωνιστές επι ποδός για την
Κυριακή που τα χιλιομετρά της μειώθηκαν με απόφαση της διοργάνωσης λόγω
καιρικών συνθηκών. Μια ειδική 65χλμ ήταν και η καθοριστική που έφερε τα πάνω
κάτω σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα με εξαίρεση την Ζ1 στα αυτοκίνητα που οι
διαφορές κρατήθηκαν στα επίπεδα του Σαββάτου.
To Evia Rally Raid έβαλε
τον πήχυ ψηλά για τους Ελληνικούς αγώνες αντοχής, τόσο σε επίπεδο συμμετοχών
όσο και σε επίπεδο οργάνωσης και προβολής, με την συμμετοχή της τοπικής
κοινωνίας να ξεπερνά κάθε προηγούμενο σε αγώνα του είδους.
Η διοργάνωση κινήθηκε με BP Ultimate, χρησιμοποίησε λιπαντικά
της Motul και φόρεσε λάστιχα της Fedima.
Θερμές ευχαριστίες σε:
·
Εμπορικό Σύνδεσμο Ανέλιξη
·
Δήμο Ιστίαιας-Αιδηψού
·
ΑντιΠεριφέρεια Ευβοίας
·
Λέσχη 4χ4 Ευβοίας
·
Λέσχη Μοτοσυκλέτας Ιστίαιας ΑΛΜΜΙ
·
Σύλλογο φίλων 4χ4 Βόρειας Εύβοιας
·
Αγωνιστική Ομάδα Ευβοίας
·
Εθελοντές Δασοπυροσβέστες Ψαχνών
·
Ιχνηλάτης 4χ4
·
Rally
Albania
·
Alessio
Corradini
·
Rumen
Petkov
Σάββατο 9 Ιουλίου
Ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος (GR) με ΚΤΜ250 – M1 έδειξε αμέσως να
εκμεταλλεύεται την γνώση του στην περιοχή και αφού τερμάτισε πρώτος την 1η
ειδική του αγώνα έριξε τον ρυθμό του βασιζόμενος σε λάθος εκτιμησή του επιτρέποντας
στον Ugo Filoza Husqvarna511 – M2
(IT) να πάρει την
προσωρινή Γενική και τους Siegel, Yotsov, Lukas και Μιμίκο να δημιουργούν την
κυρίαρχη πεντάδα του αγώνα, με την Zornica Todorova KTM525 Quad (BG) να πλασάρεται απο την πρώτη μέρα ψηλά στην Γενική κατάταξη
μπροστά απο τον Mladen Vachkov Can Am800
(BG), επίδοση που
κράτησε μέχρι και τον τερματισμό του αγώνα.
MOTO Κατάταξη Σαββάτου
1 127 Ugo Filosa HUSQVARNA511 M2 6:36:48 (IT)
2 102 D.Athanasoulopoulos KTM250EXCF M1 6:37:13 (GR)
3 118 J.Siegel WRF450 M1 7:15:52 (AU)
4 552 Zornica Todorova KTM525 QUAD 7:16:17 (BG)
5 504 Mladen Vachkov CanAm800 ATV 7:21:01 (BG)
6 105 Plamen Yotsov KTM530 M2 7:21:49 (BG)
7 156 Johanes Lukas KTM950SE M3 7:25:43 (AT)
8 125 M.Mimikos KTM505RR M2 7:26:37 (GR)
9 161 F.Kreidl KTM690RR M3 7:30:01 (AT)
10 152 John Kalogirou BMW650X RR M3 7:30:53 (GR)
1 127 Ugo Filosa HUSQVARNA511 M2 6:36:48 (IT)
2 102 D.Athanasoulopoulos KTM250EXCF M1 6:37:13 (GR)
3 118 J.Siegel WRF450 M1 7:15:52 (AU)
4 552 Zornica Todorova KTM525 QUAD 7:16:17 (BG)
5 504 Mladen Vachkov CanAm800 ATV 7:21:01 (BG)
6 105 Plamen Yotsov KTM530 M2 7:21:49 (BG)
7 156 Johanes Lukas KTM950SE M3 7:25:43 (AT)
8 125 M.Mimikos KTM505RR M2 7:26:37 (GR)
9 161 F.Kreidl KTM690RR M3 7:30:01 (AT)
10 152 John Kalogirou BMW650X RR M3 7:30:53 (GR)
Στην κατηγορία Μ1, αδιαφιλονίκητος νικητής ο Αθανασουλόπουλος με 2ο τον Siegel έναν αργό
αλλά σταθερό αναβάτη και 3ο τον Κώστα Βλαχάκη KTM400 M1 (GR).
Στην Μ2 ο Ugo Filoza,
κρατήθηκε μπροστά απο τον Yotsov με τον Μιχάλη Μιμίκο να τερματίζει 3ος με μικρή διαφορά
αλλά με χαμένο χρόνο απο κακό προγραμματισμό ανεφοδιασμού.
Στην Μ3 πρώτος με διαφορά 5 λεπτών ο Johanes Lukas μπροστά
απο τον teammate του Kreidl KTM690RR M3 (AT) ενώ τρίτος πλασαρίστηκε ο Γιάννης
Καλογήρου που καιροφυλακτούσε όλη την ημέρα.
Στα Quad – ATV η απόλυτη επίδοση της Zornica Todorova δεν
άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης απο τον 2ο Mladen Vachkov αλλά
και τους πολύπειρους απο το Dakar Petar Cenkov και Todor Hristov.
Στα Buggies, το
τεραίν μαλλον έκανε τα πράγματα εύκολα με τους χρόνους να κινούνται στα επίπεδα
μοτοσυκλέτας. Ο Βούλγαρος Edi Bagdasaryan Polaris800
(BG) τερμάτισε την
ημέρα πρώτος ακολουθούμενος απο τον Στέλιο Πράσινο Joyner650 (GR) που μάλλον έτρεχε σε μια κατηγορία
μόνος του, αφού ήταν ο μόνος που έτρεξε χωρίς συνοδηγό κάνοντας πλοήγηση
μοτοσυκλέτας και τον Ηλία Αναστασόπουλο 3ο με την ιδιοκατασκευή του
να δείχνει τεχνικές αδυναμίες.
BUGGIES
1 604 E.Bagdasaryan Polaris 800 UTV 9:13:11
2 603 S.Prasinos Joyner650 UTV 14:14:37
3 602 E.Anastasopoulos DazonArizona1000 UTV 21:30:00
4 605 Canko Cankov Polaris 800 UTV 21:30:00
5 601 V.Liofagos Buyang1000 UTV 22:30:00
1 604 E.Bagdasaryan Polaris 800 UTV 9:13:11
2 603 S.Prasinos Joyner650 UTV 14:14:37
3 602 E.Anastasopoulos DazonArizona1000 UTV 21:30:00
4 605 Canko Cankov Polaris 800 UTV 21:30:00
5 601 V.Liofagos Buyang1000 UTV 22:30:00
Τα αυτοκίνητα είχαν τον δυσκολότερο ρόλο σε αυτό τον αγώνα, καθώς
το τεραίν και η διαδρομή δεν επέτρεψαν μεγάλες ταχύτητες ενώ οι συνοδηγοί
δούλεψαν υπερωρίες σε κομμάτια με πολύπλοκη πλοήγηση.
Στην Ζ1 οι Trayanov
– Marinkov Toyota LC (BG), έχουν αποδείξει εδώ και
χρόνια την σταθερή τους απόδοση με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να μην «γεμίζει το
μάτι» αλλά στον αγώνα δείχνει εξαιρετικά προετοιμασμένο και με ένα πλήρωμα που μπορεί να κερδίσει κάτω απο διαφορετικές
συνθήκες. Με αυτά σαν δεδομένα ξεκίνησαν την ημέρα τους το Σάββατο κάνοντας την
διαφορά απο τους Δημητριάδη – Κάλφα Suzuki Jimny (GR) απο την πρώτη ειδική,
διαφορά που κράτησαν μέχρι και το τέλος της ημέρας με τους 3ους
Κουτσουμπό – Λαμπρινό Suzuki Vitara
(GR) να μην μπορούν να
κυνηγήσουν τους πρώτους μετά και μία έξοδο στην τελευταία απλή του αγώνα που
τους κόστισε σε χρόνο.
Αν και τα λιγότερο καλλωπισμένα
αυτοκίνητα έκαναν μπροστά το δικό τους αγώνα, πιο πίσω οι Παλάσκας – Ζαχαρίου Mitsubishi Pajero (DE),
Solyom – Galbacs KIA (HU), Voko – Watts Mitsubishi Pajero
(AL) & Κύρτσος –
Αναστασόπουλος Mitsubishi Pajero
(GR) έδειχναν να μην
μπορούν να προσαρμοστούν στις συνθήκες του αγώνα παρά ότι οδηγούσαν τα «θηρία» του
αγώνα, αντιμετωπίζοντας μηχανικά προβλήματα και προβλήματα πλοήγησης.
CARS Ζ1
1 304 T.Trayanov I.Marinov Toyota LC Z1 7:10:51
2 306 S.Dimitriadis P.Kalfas Suzuki Jimny Z1 7:28:03
3 309 F.Koutsoubos G.Labrinos Suzuki Vitara Z1 9:57:12
4 308 K.Stamatakis C.Tsaligopoulos Suzuki Jimny Z1 19:01:00
5 305 A.Palaskas P.Zachariou Mitsubshi Pajero Z1 19:01:38
6 310 X.Kirtsos K.Anastasopoulos Mitsubishi Pajero Z1 21:09:00
7 311 O.Solyom M.Galbacs HAWKIA2.0 Z1 21:30:00
8 307 N.Mardas K.Andreopoulos Suzuki Jimny Z1 21:49:20
9 302 F.Voko C.Watts Pajero 3.2 Z1 22:30:00
1 304 T.Trayanov I.Marinov Toyota LC Z1 7:10:51
2 306 S.Dimitriadis P.Kalfas Suzuki Jimny Z1 7:28:03
3 309 F.Koutsoubos G.Labrinos Suzuki Vitara Z1 9:57:12
4 308 K.Stamatakis C.Tsaligopoulos Suzuki Jimny Z1 19:01:00
5 305 A.Palaskas P.Zachariou Mitsubshi Pajero Z1 19:01:38
6 310 X.Kirtsos K.Anastasopoulos Mitsubishi Pajero Z1 21:09:00
7 311 O.Solyom M.Galbacs HAWKIA2.0 Z1 21:30:00
8 307 N.Mardas K.Andreopoulos Suzuki Jimny Z1 21:49:20
9 302 F.Voko C.Watts Pajero 3.2 Z1 22:30:00
Στην κατηγορία Z2 με νορμάλ αυτοκίνητα η νίκη ήρθε νωρίς για τους Νταή –
Παπανικολάου Jeep Wrangler
(GR) που πάλεψε με τους
Μήτσο – Τσαντίλα Feroza (GR)
κα τους πρωτοεμφανιζόμενους Alexiev
– Atanasov Toyota Hillux
(BG) που έκαναν μια
εξαιρετική παρθενική εμφάνιση.
CARS Ζ2
1 342 Ntais I.Papanikolaou Wrangler 4.0 Z2 3:52:23
2 330 Mitsos D.Tsadilas FEROZA Z2 4:32:26
3 331 O.Alexiev E.Atanasov Toyota Hilux Z2 4:51:00
4 339 V.Balbakakis S.Theodosiadis Daihatsu Terios Z2 4:51:13
5 343 J.Karavaritis J.Theodorou Wrangler2.5 Z2 4:52:30
6 333 M.Georgiadis I.Maltabes Mitsubishi Pajero Z2 5:06:52
7 347 P.Filis S.Giannakos Cherokee4.0 Z2 6:23:12
8 334 P.Rokanis L.Rokanis KIA Sportage Z2 8:05:35
9 332 E.Liontos M.Dimitriou Cherokee4.0 Z2 13:00:00
10 337 K.Karagianis P.Nanos LR Freelander1.8 Z2 13:00:00
11 338 M.Kastrinakis M.Petousis Suzuki Jimny Z2 13:00:00
12 341 E.Bersis A.Xiros Cherokee Z2 13:00:00
13 346 D.Tzinieris E.Nicolaou Samurai Z2 13:00:00
1 491 M.Rudin S.Gazetas MazdaB2.5TD Z3 13:00:00
1 342 Ntais I.Papanikolaou Wrangler 4.0 Z2 3:52:23
2 330 Mitsos D.Tsadilas FEROZA Z2 4:32:26
3 331 O.Alexiev E.Atanasov Toyota Hilux Z2 4:51:00
4 339 V.Balbakakis S.Theodosiadis Daihatsu Terios Z2 4:51:13
5 343 J.Karavaritis J.Theodorou Wrangler2.5 Z2 4:52:30
6 333 M.Georgiadis I.Maltabes Mitsubishi Pajero Z2 5:06:52
7 347 P.Filis S.Giannakos Cherokee4.0 Z2 6:23:12
8 334 P.Rokanis L.Rokanis KIA Sportage Z2 8:05:35
9 332 E.Liontos M.Dimitriou Cherokee4.0 Z2 13:00:00
10 337 K.Karagianis P.Nanos LR Freelander1.8 Z2 13:00:00
11 338 M.Kastrinakis M.Petousis Suzuki Jimny Z2 13:00:00
12 341 E.Bersis A.Xiros Cherokee Z2 13:00:00
13 346 D.Tzinieris E.Nicolaou Samurai Z2 13:00:00
1 491 M.Rudin S.Gazetas MazdaB2.5TD Z3 13:00:00
Κυριακή 10 Ιουλίου
Η ημέρα ξεκίνησε αργά με τους
αγωνιζόμενους να έχουν να καλύψουν μόλις 160χλμ με μία ειδική 65χλμ,
καθοριστική σε πολλές κατηγορίες, μετά απο την απόφαση της διοργάνωσης να
τερματίσει τον αγώνα νωρίτερα λόγω καιρικών συνθηκών.
Στις μοτοσυκλέτες όλα τα βλέμματα
ήταν στραμμένα στους Αθανασουλόπουλο και Filoza που διεκδικούσαν την 1η
θέση Γενικής αλλά και στην Μ3 κατηγορία που λόγω τεραίν ήταν και η πιο
απαιτητική με μοτοσυκλέτες που ξεκινούσαν απο τα 170 κιλά και έφταναν στα 200+
με τους Καλογήρου – Lucas
& Kreidl να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής.
Η ειδική βρήκε τους Filoza & Αθανασουλόπουλο
να οδηγούν πλάι πλάι για χιλιόμετρα μέχρι που τα όργανα πλοήγησης του Ιταλού
τον πρόδωσαν δίνοντας έτσι μια σχετικά εύκολη νίκη στον δεύτερο που έτρεχε μέσα σε γνωστά μέρη.
18 λεπτά τους χώρισαν στον τερματισμό αποδεικνύοντας ότι ο αγώνας δεν είχε
περιθώρια τακτικής αλλά έγινε κυριολεκτικά στις ειδικές όπως πρέπει να γίνονται
όλα τα Rally Raid.
Πίσω τους κρατήθηκε η Zornica Todorova που
σχεδόν εκμηδένισε τον ανταγωνισμό σε Quad-ATV ενώ η έκπληξη στην Μ3 ήρθε απο τον Γιάννη Καλογήρου που
κατάφερε να κερδίσει τον θηριώδη αυστριακό Lucas με μόλις 2 λεπτά διαφοράς
κερδίζοντας και την ειδική.
Γενική
1
|
102
|
D.Athanasoulopoulos
|
|
|
|
KTM250EXCF
|
M1
|
|
8:02:08
|
2
|
127
|
Ugo Filosa
|
|
|
|
HUSQVARNA511
|
M2
|
|
8:20:18
|
3
|
552
|
Zornica Todorova
|
|
|
|
KTM525
|
QUAD
|
|
8:49:27
|
4
|
105
|
Plamen Yotsov
|
|
|
|
KTM530
|
M2
|
|
8:51:07
|
5
|
118
|
J.Siegel
|
|
|
|
WRF450
|
M1
|
|
8:52:15
|
6
|
152
|
John Kalogirou
|
|
|
|
BMW650X RR
|
M3
|
|
8:53:06
|
7
|
156
|
Johanes Lukas
|
|
|
|
KTM950SE
|
M3
|
|
8:55:26
|
8
|
125
|
M.Mimikos
|
|
|
|
KTM505RR
|
M2
|
|
9:00:02
|
9
|
504
|
Mladen Vachkov
|
|
|
|
CanAm800
|
ATV
|
|
9:02:43
|
10
|
161
|
F.Kreidl
|
|
|
|
KTM690RR
|
M3
|
|
9:09:09
|
Κατάταξη αν Κατηγορία
Μ1
102
|
D.Athanasoulopoulos
|
|
|
|
KTM250EXCF
|
M1
|
|
8:02:08
|
118
|
J.Siegel
|
|
|
|
WRF450
|
M1
|
|
8:52:15
|
103
|
Kostas Vlahakis
|
|
|
|
KTM400
|
M1
|
|
9:56:12
|
Μ2
127
|
Ugo Filosa
|
|
|
|
HUSQVARNA511
|
M2
|
|
8:20:18
|
105
|
Plamen Yotsov
|
|
|
|
KTM530
|
M2
|
|
8:51:07
|
125
|
M.Mimikos
|
|
|
|
KTM505RR
|
M2
|
|
9:00:02
|
Μ3
152
|
John Kalogirou
|
|
|
|
BMW650X RR
|
M3
|
|
8:53:06
|
156
|
Johanes Lukas
|
|
|
|
KTM950SE
|
M3
|
|
8:55:26
|
161
|
F.Kreidl
|
|
|
|
KTM690RR
|
M3
|
|
9:09:09
|
Quad – ATV
552
|
Zornica Todorova
|
|
|
|
KTM525
|
QUAD
|
|
8:49:27
|
|
||||||
551
|
Todor Hristov
|
|
|
|
TRX700
|
QUAD
|
|
11:33:34
|
|
||||||
555
|
A.Patras
|
|
|
|
Yamaha700
|
QUAD
|
|
14:06:42
|
|
||||||
504
|
Mladen Vachkov
|
CanAm800
|
ATV
|
|
9:02:43
|
||||||||||
503
|
Petar Cenkov
|
CanAm800
|
ATV
|
|
9:23:02
|
||||||||||
Buggies
Μόλις 4 κατάφεραν να τερματίσουν
με τους Αναστασόπουλο να εγκαταλείπει απο βλάβες και τον Λιοφάγο Buyang 750 (GR) & Bagdasarian να
εγκαταλείπει απο πλοήγηση αφήνοντας στην ουσία τους Πράσινο, Gocev & Cancov να
μοιράζονται τα βάθρα σε 2 υποκατηγορίες (RoadBook & GPS).
1
|
606
|
Nikolai Gochev
|
|
|
Polaris 800
|
UTV
|
GPS
|
9:27:47
|
|
2
|
604
|
E.Bagdasaryan
|
|
|
|
Polaris 800
|
UTV
|
GPS
|
13:51:41
|
3
|
601
|
V.Liofagos
|
|
|
|
Buyang1000
|
UTV
|
GPS
|
28:00:00
|
1
|
605
|
Canko Cankov
|
|
|
|
Polaris 800
|
UTV
|
|
15:27:05
|
2
|
603
|
S.Prasinos
|
|
|
|
Joyner650
|
UTV
|
|
16:35:05
|
3
|
602
|
E.Anastasopoulos
|
|
|
|
DazonArizona1000
|
UTV
|
|
27:00:00
|
Αυτοκίνητα
Στην κατηγορία Ζ1 τα 65χλμ ειδικής δεν ήταν ικανά να αλλάξουν
τίποτα στην καταταξη του Σαββάτου. Οι Trayanov – Μarinov κρατήθηκαν μπροστά απο τα Ελληνικά πληρώματα και το βάθρο
της κατηγορίας έκλεισε σχεδόν όπως και το Σάββατο.
1
|
304
|
T.Trayanov
|
I.Marinov
|
|
|
Toyota LC
|
Z1
|
|
8:46:43
|
2
|
306
|
S.Dimitriadis
|
P.Kalfas
|
|
|
Suzuki Jimny
|
Z1
|
|
9:04:08
|
3
|
309
|
F.Koutsoubos
|
G.Labrinos
|
|
|
Suzuki Vitara
|
Z1
|
|
11:54:43
|
4
|
308
|
K.Stamatakis
|
C.Tsaligopoulos
|
|
|
Suzuki Jimny
|
Z1
|
|
21:55:45
|
5
|
311
|
O.Solyom
|
M.Galbacs
|
|
|
HAWKIA2.0
|
Z1
|
|
23:38:22
|
Στην κατηγορία Ζ2 άν και όλα έδειχναν να πηγαίνουν όπως και το
Σάββατο μια λάθος όμως εκτίμηση της διοργάνωσης και του πληρώματος 330 “Mήτσος” – Τσαντήλας έβγαλε
εκτός ειδικής τον 2ο μέχρι τότε στην κατηγορία δίνοντας την ευκαιρία
στους Μπαλμπακάκη – Θεοδοσιάδη Daihatsu Terios
(GR) να ανέβουν στην 2η
θέση του βάθρου με τους τοπικούς Κραβαρίτη – Θεοδώρου Wrangler (GR) να ακολουθούν
1
|
342
|
Ntais
|
I.Papanikolaou
|
|
|
Wrangler 4.0
|
Z2
|
|
5:48:52
|
2
|
339
|
V.Balbakakis
|
S.Theodosiadis
|
|
|
Daihatsu Terios
|
Z2
|
|
6:47:05
|
3
|
343
|
J.Kravaritis
|
J.Theodorou
|
|
|
Wrangler2.5
|
Z2
|
|
6:58:21
|
4
|
333
|
M.Georgiadis
|
I.Maltabes
|
|
|
Mitsubishi Pajero
|
Z2
|
|
7:12:03
|
5
|
330
|
Mitsos
|
D.Tsadilas
|
|
|
FEROZA
|
Z2
|
|
9:13:06
|
6
|
334
|
P.Rokanis
|
L.Rokanis
|
|
|
KIA Sportage
|
Z2
|
|
10:36:39
|
7
|
347
|
P.Filis
|
S.Giannakos
|
|
|
Cherokee4.0
|
Z2
|
|
11:53:12
|
8
|
331
|
O.Alexiev
|
E.Atanasov
|
|
|
Toyota Hilux
|
Z2
|
|
12:21:00
|
9
|
338
|
M.Kastrinakis
|
M.Petousis
|
|
|
Suzuki Jimny
|
Z2
|
|
14:40:24
|
10
|
337
|
K.Karagianis
|
P.Nanos
|
|
|
LR Freelander1.8
|
Z2
|
|
14:53:50
|
11
|
332
|
E.Liontos
|
M.Dimitriou
|
|
|
Cherokee4.0
|
Z2
|
|
15:01:52
|
Παράλληλα με τον αγώνα και στην
ίδια διαδρομή συμμετοχές με ATV
& Quad αγωνίστηκαν με την βοήθεια GPS και όχι με RoadBook.
Μια κατηγορία που κερδίζει φίλους
συνέχεια και δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τις επιδόσεις των αναβατών του
αγώνα.
Κατάταξη GPS
1
|
502
|
C.CBI Staboltzis
|
|
|
|
CanAm 800
|
ATV
|
GPS
|
9:10:00
|
3
|
505
|
I.Gianopoulos
|
|
|
|
CanAm800
|
ATV
|
GPS
|
10:22:47
|
5
|
508
|
P.Timoudas
|
|
|
|
RenegadeXXC
|
ATV
|
GPS
|
17:45:59
|
6
|
506
|
N.Kagas
|
|
|
|
Yamaha660
|
ATV
|
GPS
|
18:14:13
|
7
|
501
|
I.Arabatzakis
|
|
|
|
Can Am 800
|
ATV
|
GPS
|
22:05:46
|
8
|
507
|
D.Tsomidis
|
|
|
|
RenegadeXXC
|
ATV
|
GPS
|
23:41:57
|