Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντί για χίλιες θέσεις εργασίας απολύσεις από την ΤΕΡΝΑ

από τη ΒΕ-148
Οι νέοι τσιφλικάδες, να επιστρέψουν την γη εκεί που ανήκει

Οι πραγματικές προθέσεις της ΤΕΡΝΑ που ήταν η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, από κάθε πηγή καυσίμου, η δύσκολη οικονομική συγκυρία για τέτοιες επενδύσεις (πάντα γίνονταν με την κρατική ευλογία), η ορθότητα των απόψεων του κόσμου που αντέδρασε, η μελέτη που κατέθεσε η ΤΕΡΝΑ, που …ήταν στο πόδι και έτσι απορρίφθηκε από την Ειδική Γραμματεία Περιβάλλοντος του Υπουργείου, είχε σαν αποτέλεσμα να σταματήσει να προωθεί την επένδυση που ανακοίνωσε. Φυσικά ούτε λόγος για την λειτουργία των μεταλλείων λευκολίθου, δραστηριότητα που κανείς δεν θα έφερνε
αντιρρήσεις. Απλά αυτό ήταν στάχτη στα μάτια… Ο σκοπός ήταν η παραγωγή ρεύματος, από κάθε πηγή καυσίμου, με χρηματοδοτήσεις κρατικές με την μορφή «προώθησης της πράσινης ενέργειας», η περιοχή του Μαντουδίου ενδεικνυόταν ως υποβαθμισμένη και με κατοίκους χαμηλού μορφωτικού επιπέδου. Έτσι μια τέτοια επένδυση θα μπορούσε να γίνει στο Μαντούδι. Οι θέσεις εργασίας ; 84 σύμφωνα με τις μελέτες της ίδιας της ΤΕΡΝΑ και όχι όσες ευαγγελίζονταν κάποιοι στα πρωτοσέλιδα εφημερίδων οι οποίες έπαιρναν «βαρύγδουπες» συνεντεύξεις από στελέχη της ΤΕΡΝΑ. Ακριβώς δίπλα στην περιοχή που θα γινόταν αυτή η επένδυση η παραλία της Αγίας Άννας εξασφαλίζει κοντά στις δυο χιλιάδες θέσεις εργασίας από τον τουρισμό. Αντί λοιπόν η Δημοτική Αρχή να γίνει μοχλός ανάπτυξης και να κατευθύνει την περιοχή προς τον τουρισμό, τον πρωτογενή τομέα και την μεταποίηση προϊόντων, να διεκδικήσει με κάθε τρόπο το δρόμο Προκόπι – Χαλκίδα, γινόταν το «δεκανίκι» κάθε υποτιθέμενης επένδυσης η οποία περιέργως περνούσε από τον Δήμο και μάλιστα από συγκεκριμένο άτομο η άτομα τα οποία χρησιμοποιούσαν την ανέχεια του κόσμου και έταζαν θέσεις εργασίας. Προεκλογικά μάλιστα έπαιρναν αιτήσεις απ’ όλα τα χωριά για λογαριασμό της ΤΕΡΝΑ. Έγιναν λοιπόν τα «τσιράκια τους», λειτουργώντας ως μαυρογιαλούροι και ρουσφετοκράτορες. Όλα στο βωμό της καρέκλας….

Οι απολύσεις

Η ΤΕΡΝΑ λοιπόν επικαλούμενη την οικονομική συγκυρία (πιθανότατα δεν θα μπορούσαν να πάρουν από κρατικές επιχορηγήσεις τα τεράστια ποσά που θα χρειάζονταν), αποφάσισε την απόλυση επτά εργαζομένων που εργάζονταν ως φύλακες και την περικοπή των μισθών των υπολοίπων κατά 35%. Αυτοί που μιλούσαν για χίλιες θέσεις εργασίας, αποδείχτηκαν μπακάληδες και δεν μπορούν να συντηρήσουν ούτε τους μισθούς κάποιων εργαζομένων που είχαν σαν φύλακες. Εργαζόμενους τους οποίους τους χρησιμοποίησαν και τους «έστυψαν σαν λεμονόκουπες», σύμφωνα με καταγγελίες τους. Τους υποσχέθηκαν ότι θα είναι οι πρώτοι που θα προσληφθούν και ότι τους θεωρούν κομμάτι της ΤΕΡΝΑ. Έτσι αυτοί έγιναν οι «κλακαδόροι τους», ήταν αυτοί που επικαλείτο η Δημοτική Αρχή, και ο Δήμαρχος. Για τον Ανέστη Ψαρρό η εξέλιξη αυτή είναι πολύ αρνητική. Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες μας. ζητά συνάντηση με τον Περιστέρη, προκειμένου να αποτρέψει τις απολύσεις αυτές που του «αμαυρώνουν», τις θέσεις που είχε ως τώρα. Τρέχουν λοιπόν τώρα πίσω απ’ την ΤΕΡΝΑ… Η περιοχή σώθηκε (μέχρι στιγμής) από επενδυτές της «μαυρίλας» και το μόνο που μένει τώρα είναι να σωθεί η περιοχή από Δημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους σαν τους τωρινούς. Αυτό που μένει πλέον είναι να ξεσηκωθεί ο κόσμος να ζητήσει την κατασκευή του δρόμου Προκόπι – Χαλκίδα και να ζητήσει να επανέλθουν οι εκτάσεις πρώην Σκαλιστήρη στο Δήμο, με σκοπό να γίνει Βιοτεχνικό πάρκο, για ήπιες και μικρές επιχειρήσεις δίνοντάς τους κίνητρα : Ούτε ενοίκια, ούτε δημοτικά τέλη. Έτσι κι αλλιώς η υποδομή υπάρχει (βιολογικός, λιμάνι, τεράστιες εκτάσεις. Οι νέοι Μπαίκερ πρέπει να παραδώσουν την γη στην κοινωνία της περιοχής. Δεν την πλήρωσαν, ξεπούλησαν τα πάντα στο πέρασμά τους, την πήραν από την κυβέρνηση Σημίτη (ΒΙΟΜΑΓΝ), αντί πινακίου φακής. Έξω λοιπόν οι τσιφλικάδες και τα τσιράκια τους….  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,