Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Την Τρίτη 24/1/12 θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο η ερώτηση του Kireas.org για την περίφραξη δημοτικής έκτασης από την ΒΙΟΜΑΓΝ

Έχουν περάσει  σχεδόν 3  χρόνια  όταν στις  22 Ιουλίου 2009  ο Kireas.org  για πρώτη  φορά έθεσε δημόσια στο δημοτικό συμβούλιο Κηρέως  το θέμα της απαλλοτρίωσης των δεξαμενών μαζούτ στο Κυμάσι Μαντουδίου.  Η τότε δημοτική αρχή υπό τον κ. Ενωτιάδη  περιφρονώντας την σχετική νομοθεσία και την δημοκρατική δεοντολογία απαξίωσε να βάλει το θέμα προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο.    Την περίοδο εκείνη, ο  Kireas.org   είχε ζητήσει να εξεταστεί το ενδεχόμενο παραλείψεων και καθυστερήσεων, από αμέλεια  ή και  δόλο,  από την  τότε δημοτική  αρχή με σκοπό την  αυτοδίκαια ανάκληση της απαλλοτρίωσης με την παρέλευση  του απαιτούμενου χρόνου.   Για την ιστορία,
η απαλλοτρίωση των δεξαμενών κηρύχτηκε στις 6/7/2004 και στις 13/7/2006 το Πρωτοδικείο Χαλκίδας αποφάσισε επανάληψη της δίκης και ζήτησε συμπληρωματική έκθεση  από εκτιμητική  επιτροπή του υπουργείου οικονομικών  για  να προβεί στον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσης . Η δίκη δεν επαναλήφτηκε και δεν καθορίστηκε αποζημίωση  για την απαλλοτρίωση.  Όπως πρόεκυψε από δημόσιες δηλώσεις της προηγούμενης δημοτικής Αρχής Κηρέως  δεν είχε γίνει καμία ενέργεια για να προχωρήσει στον δικαστικό καθορισμό της αποζημίωσης και η υπόθεση είχε αφεθεί  στην άκρη για ανεξήγητους λόγους.


Το θέμα τέθηκε  ξανά δημόσια από τον Kireas.org στην νέα δημοτική αρχή υπό τον κ. Ψαρρό  στις 8/1/12, μαζί με νέα στοιχεία που είχαν προκύψει.   Για παράδειγμα , διαπιστώθηκε ότι η ΒΙΟΜΑΓΝ έχει περιφράξει στο παράκτιο χώρο των δεξαμενών μέρος  δημοτικής έκτασης.


Τα ερωτήματα που τέθηκαν  στο Δημοτικό Συμβούλιο  από τον Kireas.org στις 8/1/12 είναι:




1.         Aν υπάρχει καταπάτηση ή αν είναι νόμιμη αυτή η περίφραξη δημοτικής έκτασης στο χώρο των δεξαμενών από την ΒΙΟΜΑΓΝ.


2.         Τι ενέργειες έχει  κάνει  η παρούσα αρχή για να προχωρήσει την απόφαση απαλλοτρίωσης και ο καθορισμός αποζημίωσης.


3.         Τι πρόοδος έχει γίνει στις «προχωρημένες» διαπραγματεύσεις του δήμου  με την ΒΙΟΜΑΓΝ  για την ανταλλαγή της έκτασης των δεξαμενών με άλλη έκταση του δημου που είχε κατά δήλωση του στις 21/6/10 ξεκινήσει ο δήμαρχος  Κηρεως,  κ. Ενωτιάδης; 


4.         Αν έχουν γίνει  ή αν πρόκειται να γίνουν έλεγχοι για   τυχόν παραλείψεις/καθυστερήσεις  (από δόλο η βαριά αμέλεια ) και παραβάσεις καθήκοντος των προηγούμενων δημοτικών αρχόντων.


5.         Τι εντολές έδωσε το Δημοτικό Συμβούλιο για την θέση  που θα πάρει ο δήμος στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά της αίτησης ακύρωσης της απαλλοτρίωσης από την  ADVANCED TECHNOLOGIES S.A που έγινε στις 7/11/11 και


6.         Πως έχει ενταχτεί  η περιοχή των δεξαμενών στο  3ετες Επιχειρησιακό Σχέδιο Ανάπτυξης του δήμου που πρόσφατα ψήφισε το ΔΣ .



Όπως ενημερωθήκαμε το θέμα έχει μπει στην ημερήσια διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου της Τρίτης 24/1/2012 που θα γίνει στις 6:00 μμ στο Κτήριο Μελά (παλιό δημοτικό σχολείο) της Λίμνης. Το θέμα είναι το τελευταίο στην λίστα. Ενδεικτικό του πνεύματος κάτω από το οποίο θα συζητηθεί το θέμα  και της σοβαρότητας της δημοτικής αρχής είναι ότι ενώ η αίτηση έχει γίνει επίσημα από τον Kireas.org , στην ημερησία διάταξη έχει μπει σαν προσωπικό αίτημα της αντιπρόεδρου του Kireas.org.  Όπως και να έχει το θέμα είναι σοβαρό για την μελλοντική προοπτική ανάπτυξης της περιοχής  Μαντουδίου και δεν θα πρέπει να πέσει θύμα της εμμονής της Δημοτικής Αρχής να απαξιώσει τον  Kireas.org.  





Σύλλογος Περιβάλλον και Πολιτισμός  Kireas.org

O σύλλογος όλων των δημοτών




Σχετικά


Περίφραξη Δημοτικής Έκτασης από την ΒΙΟΜΑΓΝ: Καταπάτηση ή Εκμίσθωση; Μια Δημόσια Ερώτηση στο κ. Ψαρρό και το Δημοτικό Συμβούλιο




Το ιστορικό της απαλλοτρίωσης των δεξαμενών πετρελαίου στο Κυμάσι


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,