Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΒΟΥΤΑΣ: περί οδικής ασφάλειας, τι 30 τι 40 τι 50


JIMMYS ΓΙΑ ΤΗΝ Β.Ε. 

Μετά το άρθρο μου "ΠΡΟΣΟΧΗ στον δρόμο προς Βουτά" ( http://voriaevia.blogspot.com/2012/02/blog-post_9382.html ) με είπαν γραφικό και υπερβολικό, άσχετα αν οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους, και ότι υπάρχουν προειδοποιητικές πινακίδες πριν το σημείο που έχει υποχωρήσει το οδόστρωμα. Ναι, υπάρχουν κάποια μικρά σήματα στην σειρά και σε μικρή απόσταση μεταξύ τους που μόνο
τον οδηγό παραπλανούν και μπερδεύουν επικίνδυνα.
Για του λόγου το αληθές, ας τα δούμε ένα - ένα κατευθυνόμενοι από Ιστιαία προς Βουτά.
1) Το πρώτο σήμα μας λέει να μειώσουμε ταχύτητα στα 40 χλμ.
2) Το δεύτερο σήμα μας προειδοποιεί για κάποιο γενικό κίνδυνο.
3) Το τρίτο κατά σειρά σήμα μας λέει προσοχή ο δρόμος στενεύει από δεξιά ενώ στην πραγματικότητα στενεύει αριστερά! που είναι και το πρόβλημα. Άρα το σήμα μας υποδεικνύει να κατευθυνθούμε ποιο αριστερά! δηλαδή κατευθείαν στο σημείο υποχώρησης του οδοστρώματος! μας στέλνει σε βέβαιο ατύχημα.
4) Το τέταρτο σήμα μας λέει να ανεβάσουμε ταχύτητα στα 50 χλμ (αφού είχαμε κατεβάσει ταχύτητα στα 40 χλμ βάση του πρώτου σήματος).
5) Το πέμπτο και τελευταίο σήμα στην σειρά μας λέει να κατεβάσουμε ταχύτητα στα 30 χλμ αυτή την φορά.
Τα ίδια σήματα συναντάμε και με κατεύθυνση από Βουτά προς Ιστιαία.
Τι 30χλμ Τι 40χλμ Τι 50χλμ λοιπόν; Πατάμε γκάζι και ο θεός βοηθός!  ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν