του ΠΒ
Αναζητώντας τα επιχειρήματα των νεοναζί ενάντια στην ελληνική κοινωνία έκανα το ατόπημα:Παρακολούθησα την προεκλογική ομιλία του Μιχαλολιάκου στη Θεσσαλονίκη.Με ένα λόχο φουσκωτών με κασκέτο σε στάση προσοχής, ανάμεσα σε ένα πλήθος, με ανδρική υπεροχή αν όχι αποκλειστικότητα, ο πρόεδρος ήταν σαφής:Είμαστε εδώ, για τον λόγο που ακριβώς νομίζετε.
Αν έκλεινα τα μάτια κάποιες στιγμές , μακρυά από τα σύμβολα, αυτό που άκουγα ήταν ένας αγανακτισμένος "αριστερός" φιλιππικός.Όχι στους κλέφτες, να καεί το μπουρδέλο η βουλή, αντιμνημονιακές κορώνες για τον φτωχό λαό και τέτοια αντιστασικά.
Αυτά όμως μπερδεύτηκαν με ολίγον από "δεν ήμουν στο Άουσβιτς", "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών(;) και συμπαράσταση στον Κασιδιάρη αφού έδειρε και καλά έκανε(!), την μπολσεβίκα.
Η αρχαιοελληνική γραφή του σήματος με έπεισε για δυο πράγματα.Πρώτα το σεβασμό στο ελληνικό δωδεκάθεο και δεύτερο την υπερπήδιση του εμποδίου του Χριστιανισμού.Ο
Χριστός ως γνωστόν δεν είναι Έλληνας και γεννήθηκε και σε ένα μέρος που πρέπει να γίνει ολόκληρο σαπωνοποιία.
Η αρχαιοελληνική εικόνα του ελληνικού νεοναζισμού έχει να κάνει και με το ρόλο της γυναίκας -ρες (πράγμα) που η θέση της δεν είναι στην πολιτική ( ο φεμινισμός είναι κάτι σαν μαύρος και ισραηλινός μαζί), απουσιάζει ακόμα και από τις εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής και πιθανά το μόνο που χρησιμεύει είναι για ορθολογιστικές διασταυρώσεις με σκοπό τα ξανθά γαλανομάτικα ελληνόπουλα.
Ο Χριστός από την άλλη , μεταφέροντας μηνύματα οικουμενισμού και ανθρωπισμού, δεν μπορεί να έχει θέση σε μια συγκέντρωση που οι πεινασμένοι λαθρομετανάστες εισπράττουν μπουνοκλωτσίδι αντί τον περισσευούμενο χιτώνα.
Το χρώμα του δέρματος επίσης είναι ένα πρόβλημα, φαντάζομαι τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη να έκανε μια βόλτα από κει, τι συναισθήματα θα τους δημιουργούσε.
Η ανοχή των αντιφασιστικών αντιχουντικών δυνάμεων της χώρας, τόσα χρόνια, άφησε τα σταγονίδια να εξελιχθούν σε ποτάμι, να διεισδύσουν στα ΜΑΤ, στα σώματα ασφαλείας γενικά και στον Στρατό.Η επιλογή των χρυσαυγητών για θητεία στις ειδικές δυνάμεις δεν είναι μόνο ζήτημα του να αποκτήσουν ευρύ στέρνο για την ελληνική καρδιά τους, αλλά και εκπαίδευση σε όπλα και καταστάσεις που θα τους φανούν χρήσιμες στο μέλλον.
Σήμερα πιθανά να έχουμε εμπειρίες από αχαλίνωτους αστυνόμους να βαράνε στα μπαράκια φοβισμένους θαμώνες, μπρατσωμένους των ειδικών αποστολών να δείχνουν στα κινητά τους πως βιντεοσκόπησαν τον ξυλοδαρμό κακών μεταναστών.Ακόμα και διηγήσεις, του πως θα μπορούσε μια ομάδα ειδικών δυνάμεων να προκαλέσει θερμό επεισόδιο στα σύνορα με τους Τούρκους για να πάρουμε την Πόλη, τη Σμύρνη και το Αϊβαλί, πίσω.Οι χαμένες πατρίδες περιμένουν την άνοδο παραπέρα της Χρυσής Αυγής για την απελευθέρωσή τους.
Η χούντα , η 7ετία, το Πολυτεχνείο, η προδοσία της Κύπρου, ο Μουστακλής,ο Παναγούλης,το ΠΑΚ, οι βασανιστές Μπάμπαλης και Μάλιος,ο Ντετρτιλής και τόσα πρόσωπα και πράγματα είναι μακρινή ιστορία.Το παρακράτος εκείνης της εποχής αποκτά σήμερα την κοινοβουλευτική του εκπροσώπηση στην παραπαίουσα , παρακμάζουσα ελληνική πολιτεία.
Η παχυδερμία των πολιτικών με τον νεοπλουτισμό και την παντελή έλλειψη παιδείας και ιστορικής γνώσης, επιτρέπουν σήμερα την ουσιαστική επανεμφάνιση των ιδεολογικών ρευμάτων του 1967.
Η κότα γεννήθηκε από την τέφρα του 74, και γέννησε την Χρυσή Αυγή της.
Η αντιμετώπιση των νεοναζιστικών ρευμάτων δυστυχώς δεν γίνεται με ευχολόγια και αποκλεισμούς αλλά με όπλο τα βιβλία, την ιστορία και τη γνώση.Δεν είναι επιτρεπτό οι εκθεσιογράφοι της Αρβελέρ, να ανησυχούν περισσότερο για το χαστούκι στη Κανέλη, από τους βασανισμούς των μεταναστών.Δεν είναι λογικό στο χώρο της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας, του Πλάτωνα, του Σόλωνα, να αναπτύσσεται ο γερμανικός χιτλερικός ναζισμός με ελληνική χλαμύδα και περικεφαλαία.
Η Χρυσή Αυγή δεν πτοείται από την αντίδραση στις σφαλιάρες, γιατί έτσι δείχνει και επιβραβεύει την ιδεολογία της,αποκλεισμένη στη δικιά της "ορθοδοξία":τη ναζιστική θηριωδία.
Οι υπόλοιποι σοκαρισμένοι, ας πιάσουν κανά βιβλίο ιστορίας να διαβάσουν και να πράξουν , γιατί σε λίγο πλένοντας τα χέρια τους σαν Πόντιοι Πιλάτοι, δεν θα είναι σίγουροι από τι είναι φτιαγμένο το σαπούνι.