Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές


Η πολιτική της κυβέρνησης διαλύει τα δημόσια και κοινωνικά αγαθά κατεδαφίζει  τη δημόσια παιδεία
Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και μαθήτριες,
Δε θα τους αφήσουμε!
·         Νέα μέτρα και νέες πολιτικές σχεδιάζονται πυρετωδώς σε βάρος των εργαζομένων. Όσο ο λαός καταδικάζεται στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, όσο η οικονομία οδηγείται στην κατάρρευση και η νεολαία στην ανεργία, άλλο τόσο και η μόρφωση της νέας γενιάς θα γίνεται έρμαιο στις ορέξεις τυχάρπαστων πολιτικών.
·         Η κυβέρνηση συνεχίζει το έργο των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων, προσπαθεί να ξεθεμελιώσει  τα δημόσια και κοινωνικά αγαθά. Μαζί και την παιδεία.

·         Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής είναι:  Παιδεία για τους έχοντες, για τους λίγους, για όσους μπορούν να αντέξουν το ψυχολογικό και οικονομικό κόστος 3 χρόνων πανελλαδικών εξετάσεων για την απόκτηση του απολυτηρίου του νέου  Γενικού Λυκείου. Λιγότερη, φτωχότερη και πιο υποβαθμισμένη εκπαίδευση για τους πολλούς, μια στενή και εφήμερη κατάρτιση .
Η πολιτική τους σημαίνει ακόμα φτωχότερη παιδεία αλλά περισσότερα χρήματα που θα πληρώνουν οι γονείς για να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών τους.
Φτωχότερη παιδεία σημαίνει μεγαλύτερη αμορφωσιά. …
Όλο και μεγαλύτερα εμπόδια ορθώνονται στον αγώνα για μόρφωση.
·         Η παιδεία από δικαίωμα μετατρέπεται σε προνόμιο για όσους έχουν,  η ουσιαστική μόρφωση περιορίζεται σε μια μικρή ελίτ.
·         Χτίζουν το «νέο Λύκειο» χωρίζοντας νωρίς -νωρίς τα πρόβατα από τα ερίφια. Τελειώνοντας το Γυμνάσιο γίνεται το ξεσκαρτάρισμα: Γενικό ή Τεχνολογικό Λύκειο ή μεταγυμνασιακή κατάρτιση. Στόχος τους, να σπρώξουν περισσότερα παιδιά σε μια τεχνική εκπαίδευση που την κρατούν υποβαθμισμένη, χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και προοπτική. Και μετά να τα παραδώσουν, φθηνό εργατικό δυναμικό, στην «αγορά εργασίας».
·         Και το Γενικό Λύκειο; Ένας ατέλειωτος μαραθώνιος εξετάσεων από την πρώτη τάξη, σε 39 μαθήματα, που εύκολα θα αποθαρρύνει όσες και όσους δεν έχουν ισχυρή οικογενειακή υποστήριξη και φροντιστήριο πίσω τους για έναν αγώνα μακράς διάρκειας και αντοχής. Απόλυτα υποταγμένο στη λογική των εξετάσεων για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αυτό το ανταγωνιστικό και βαθμοθηρικό σχολείο στην πράξη θα οδηγήσει στην «έξωση»  χιλιάδες μαθητές  από το λύκειο. Το Υπ. Παιδείας αντιμετωπίζει τους μαθητές και τις μαθήτριες ως «πλεονάζον» προσωπικό σε επιχείρηση που «εξυγιαίνεται»
·         Η Τεχνολογική Επαγγελματική Εκπαίδευση υποβαθμίζεται δραματικά. Παραδίνεται ως προς τους σκοπούς και το περιεχόμενο της στις πρόσκαιρες ανάγκες της αγοράς. Τα πτυχία και τα επαγγελματικά δικαιώματα υπονομεύονται με την πιστοποίηση δεξιοτήτων που αποκτώνται έξω από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.
·         Καθιερώνεται η μαθητεία δηλαδή  η απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία ακόμα και ανήλικων μαθητών στους εργοδότες ως υποκατάστατο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
·         Ιδιώτες εισβάλουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δώρο στους ιδιώτες ήταν η κατάργηση των τομέων Υγείας - Πρόνοιας και γραφικών τεχνών. 25.00 μαθητές έμειναν μετέωροι, 2.500 καθηγητές σε διαθεσιμότητα.
·         Εργασιακός εφιάλτης για τους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Ουδείς εκπαιδευτικός μπορεί να είναι σίγουρος για το αν θα έχει τάξη για να διδάξει. Το αναλυτικό και το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας ως εργαλείο για την επαγγελματική αχρήστευση εκπαιδευτικών. Η διαδικασία είναι απλή: καταργούνται μαθήματα όχι με παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά για να ανοίξει ο δρόμος για τη διαθεσιμότητα και στη συνέχεια την απόλυση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Μια τέτοια πολιτική οδηγεί μια ολόκληρη γενιά στην ανεργία και την μετανάστευση

Λογαριάζουν όμως χωρίς τον ξενοδόχο.
Δεν θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τα όνειρα μας. Για μας η παιδεία αποτελεί καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και κοινωνικό αγαθό. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει δημόσια δωρεάν εκπαίδευση ισότιμα σε όλους, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του νέου ανθρώπου. Η άρση των ταξικών φραγμών, η απάλειψη των κάθε λογής διακρίσεων και η δωρεάν παροχή δημόσιας παιδείας υψηλού επιπέδου αποτελούν για το ΣΥΡΙΖΑ κεντρικής σημασίας επιδιώξεις. Η μεγάλη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα υλοποιήσει η κυβέρνηση της αριστεράς θα έχει έναν ξεκάθαρο στόχο: το να διασφαλίσουμε το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση σε μια ποιοτικά αναβαθμισμένη εκπαίδευση.
Το σύστημα εκπαίδευσης που δημιούργησαν αυτοί που μέχρι τώρα μας κυβερνούσαν, η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, έχει παταγωδώς αποτύχει. Η νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη, που επιχειρείται από τη μνημονιακή κυβέρνηση σήμερα, επιδεινώνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ αντιπαραθέτει  στη νεοφιλελεύθερη πολιτική της  κυβέρνησης ένα σχολείο που θα χωράει όλη την αναγκαία γνώση και όλους τους μαθητές, και προτείνει:

·         12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλες και όλους
·         Ενιαίο λύκειο θεωρίας και πράξης   
·         Μεταλυκειακή δημόσια και δωρεάν τεχνολογική εκπαίδευση
·         Ελεύθερη πρόσβαση στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Γιατί για την κυβέρνηση της Αριστεράς η διασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για όλους/-ες όσους/-ες το επιθυμούν αποτελεί εφικτό και αναγκαίο κοινωνικό στόχο στο πλαίσιο μιας κοινωνίας δικαιοσύνης και αλληλεγγύης. 

Η πολιτική τους διαλύει την κοινωνία, είναι επικίνδυνη και για τη δημόσια εκπαίδευση

Κάθε σχολείο κυψέλη αγώνα και αλληλεγγύης , εστία αντίστασης,
για να μην συνεχιστεί η καταστροφή, για να ανατραπεί αυτή η πολιτική.
Οι μαζικοί και ενωτικοί αγώνες στους δρόμους, στις πλατείες, στις γειτονιές, στους χώρους εργασίας, στις σχολές και στα σχολεία είναι αυτοί που ανοίγουν δρόμους.
Η λύση υπάρχει και βρίσκεται στους κοινωνικούς αγώνες για την ανατροπή των νεοφιλελεύθερων  πολιτικών  στην κατεύθυνση της ανάπτυξης, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης, τη διαμόρφωση των όρων πολιτικής ανατροπής της μνημονιακής διακυβέρνησης και της συγκρότησης μιας κυβέρνησης της Αριστεράς, η οποία θα αλλάξει ριζικά την πορεία της χώρας σε όφελος του λαού.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν