Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"φτωχαίνουν" τα δρομολόγια Αιδηψού-Αρκίτσας


Από τον Παλμό της Βόρειας Εύβοιας πληροφορούμαστε ότι παρά τις εξαγγελίες τ.υπουργών της περιοχής η επικοινωνία της Βόρειας Εύβοιας με την υπόλοιπη Ελλάδα υποβαθμίζεται.Σύμφωνα με την εφημερίδα υπάρχει σοβαρή διένεξη μεταξύ πλοιοκτήτριας εταιρίας και της κοινοπραξίας Αιδηψού -Αρκίτσας.
Αναλυτικά το δημοσίευμα έχει ως εξής:

Ακινητοποιείται το F/B  «Όσιος Δαυίδ» στην γραμμή Αιδηψού – Αρκίτσας
«Κόβουν» πλοίο και δρομολόγια
Πλοιοκτήτης : «Λυπάμαι που θα μείνουν 9 οικογένειες χωρίς ψωμί»

Πάρα την αρχική εξαγγελία του βουλευτή της Ν.Δ. Σίμου Κεδίκογλου, που εστάλη με δελτίο Τύπου στις 29 Οκτωβρίου του 2014, με θέμα: «Τη
διατήρηση και επέκταση των δρομολογίων των F/B  στη γραμμή Αιδηψός – Αρκίτσα εξασφάλισε ο Σίμος Κεδίκογλου», ο «Όσιος Δαυίδ» ακινητοποιείται στην γραμμή Αιδηψού – Αρκίτσας και ο πλοιοκτήτης του Άρης Ιωαννίδης σήμερα δηλώνει: «Λυπάμαι που θα μείνουν 9 οικογένειες χωρίς ψωμί». Σε επικοινωνία με τον βουλευτή για το επίμαχο θέμα, δήλωσε στον «Παλμό», ότι γνωρίζει το θέμα και έχει δίκιο ο κ. Ιωαννίδης. Ο πλοιοκτήτης δήλωσε στον «Παλμό» πως από 8 χρονών παιδί από το 1967, εργάζονταν και αγαπούσε την Αιδηψό και λυπάται που σήμερα είναι αναγκασμένος υπό τις παρούσες συνθήκες να στερήσει από εννέα οικογένειες το ψωμί τους.
Το δελτίο Τύπου που λάβαμε και δημοσιεύουμε ως έχει, από τον Αριστείδη Στεφ. Ιωαννίδη, εκπρόσωπο της πλοιοκτήτριας εταιρείας Ε/Γ – Ο/Γ «Όσιος Δαυίδ» Ν.Π. 10560, που αναφέρεται στην ακινησία του πλοίου του, για την πορθμειακή γραμμή Αιδηψού – Αρκίτσας, είναι το κάτωθι.:

«Η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ε/Γ – Ο/Γ «Όσιος Δαυίδ» με παρουσία στην πορθμειακή γραμμή Αιδηψού – Αρκίτσας σεβόμενη τους πελάτες που προτιμούσαν να διακινηθούν με τα πλοία της οφείλει να εξηγήσει τους λόγους που οδήγησαν να πάρει την απόφαση να ζητήσει ακινησία του πλοίου μέχρι τις 15.12.2014.
Με την υπ’ αριθμό 1352.20.02.2014 δήλωση τακτικής δρομολόγησης στο ΥΝΑ ζήτησε τα δρομολόγια που έκρινε ότι θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν κάθε ημέρα και καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
Με την υπ’ αριθμό 3314.1/173/14-31.10.2014 αποδοχή δρομολόγησης του Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ενέκρινε τα δρομολόγια που ήδη εκτελούμε από την 01.11.2014 έως 15.11.2014. Οι ώρες αναχώρησης  του πλοίου μας ουσιαστικά παρείχαν το δικαίωμα στο επιβατικό κοινό να μπορεί να εξυπηρετείτε προς Αρκίτσα ανά μία ώρα και μόνο τις πρωινές ώρες.
Δυστυχώς το Υπουργείο μετά από παρέμβαση της «Κοινοπραξίας Πορθμείων Λ. Αιδηψού – Αρκίτσας» δεν ενέκρινε στο πλοίο μας να εκτελεί δρομολόγια το απόγευμα της Παρασκευής και της Κυριακής, ημέρες στην οποία υπάρχει βεβαιωμένα αυξημένη επιβατική κίνηση. Τον λόγο βέβαια τον επινόησαν οι διαχειριστές της «Κοινοπραξίας Πορθμείων Λ. Αιδηψού – Αρκίτσας» επειδή διαχειρίζονται τρία πλοία ενώ η εταιρεία μας ένα. Δεν δίνουν καμία ερμηνεία όμως γιατί ενώ έχουν στην διαχείριση τους τρία πλοία προτιμούν να τα έχουν αραγμένα και να μην εκτελούν δρομολόγια για να εξυπηρετήσουν (όπως επικαλούνται) το κοινό.
Η εταιρεία μας ήταν η πρώτη που με το Ε/Γ – Ο/Γ «Αμάλθεια» εφάρμοσε εκπτωτική πολιτική (στις 5 διαδρομές η μία δωρεάν), η πρώτη που εφάρμοσε κοινωνική πολιτική (οι νεφροπαθείς και οι πολύτεχνοι να διακινούνται με έκπτωση 50%, τα δημοτικά αυτοκίνητα δωρεάν).
Η εταιρεία μας λειτούργησε όλα αυτά τα χρόνια εκτελώντας σταθερά δρομολόγια με ώρες αναχώρησης τις μονές ώρες από Αιδηψό σεβόμενη τα δρομολόγια της Κοινοπραξίας Αιδηψού – Αρκίτσας που αναχωρούσε τις ζυγές ώρες από Αιδηψό. Υπάρχει άραγε επιβάτης από την Β. Εύβοια που να διερωτήθηκε γιατί τα δρομολόγια του Κ.Τ.Ε.Λ. είναι προσαρμοσμένα στις ώρες αναχώρησης των πλοίων της Κοινοπραξίας κι μόνον; Πιστεύω ότι με αυτά που διαβάζει ο απλός πολίτης τώρα να κατανοήσει τον λόγο.
Η εταιρεία μας πάρα ταύτα ποτέ δεν επεδίωξε να ζητήσει αναχώρηση ταυτόχρονα με τα δρομολόγια της Κοινοπραξίας.
Την περίοδο 2014 - 2015 η κοινοπραξία εσκεμμένα ζήτησε να εκτελεί δρομολόγια με αναχώρηση τις μονές ώρες από την Αιδηψό γνωρίζοντας ότι το Λ/Χ Αιδηψού δεν συμφωνεί στις συναναχωρήσεις. Έτσι ουσιαστικά απέκλεισε στο πλοίο μας την δυνατότητα να εκτελέσει δρομολόγια απόγευμα Παρασκευής και Κυριακής.
Η ουσία του προβλήματος είναι ότι η κοινοπραξία με αυτή την παρέμβαση της κατέστησε ζημιογόνο την λειτουργία του πλοίου μας με απώτερο στόχο να το απομακρύνει προκειμένου να παραμείνει στο λιμάνι μόνη της.
ΤΟ ΕΠΕΤΥΧΕ!!
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ε/Γ – Ο/Γ «Όσιος Δαυίδ» πιστεύει ότι δεν αξίζει στους πολίτες της Β. Εύβοιας να έχουν αυτή την εξυπηρέτηση. Το πλοίο μας θα ακινητήσει για 30 ημέρες. Ευχόμαστε το Υπουργείο να κατανοήσει τους πραγματικούς σκοπούς της Κοινοπραξίας Αιδηψού – Αρκίτσας και όταν επιστρέψει να έχει δρομολόγια συχνότερα ώστε να καταστεί η λειτουργία του οικονομικά βιώσιμα.
Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας! Το πλοίο δεν έφυγε, το πλοίο επεδίωξαν να το σταματήσουν. Και τώρα οι κ.κ. επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα πλοία της Κοινοπραξίας που εκμεταλλεύεται την δεσπόζουσα θέση της εκτελώντας δρομολόγια ανά δύο ώρες».
Πάρη Ντελκή

από τον Παλμό:
http://www.palmosev.gr/index.php/neaistiaiasaidipsou/6086-lr---

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,