Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λιμάνι στο Κυμάσι-πως γινόντουσαν οι "δουλιές"



ΕΤΣΙ ΦΑΓΩΝΟΝΤΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΦΕΤΕΡΟΥΣ!


Μετά απο επίσκεψη _ αυτοψία στο λιμάνι του Μαντουδίου (Κυμάσι) με τον κ. Πέτρο Πασβαντίδη, αντιπρόεδρο του ΟΛΝΕ, του οποίου είμαι μέλος του ΔΣ, διαπιστώσαμε τα πιο κάτω, που αποτυπώνονται και στις φωτογραφίες που επισυνάπτω.
Ο υπάρχων προβλήτας είχε κατασκευαστεί σε δύο φάσεις. Το τμήμα της πρώτης φάσης αφορά στο
τμήμα του προβλήτα που εφάπτεται, όπως είναι αυτονόητο, στον αιγιαλό. Το δεύτερο τμήμα, είναι η προέκταση του πρώτου προς το πέλαγος και, το τμήμα που δεν άντεξε στο πλήγμα από τον «Ζορμπά» και κατά το 80% του μήκους του έχει καταστραφεί!
Το ερώτημα είναι, γιατί δεν άντεξε;
Έφταιξε η ένταση του κυκλώνα ή μήπως η ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου έργου;


Για αυτόν που γνωρίζει την μελέτη του έργου, θα πρέπει να ξέρει ότι θα πρέπει να υπάρχουν στην λιθορριπή και να αναγνωριστούν ογκόλιθοι, που όσο ανεβαίνουμε από το βυθό της θάλασσας προς τα επάνω, το βάρος ενός εκάστου θα πρέπει να κλιμακώνεται από 18ton, σε 16ton, 13ton, σε 11ton κλπ. 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ο μεγαλύτερος ογκόλιθος, από αυτούς που έχουν παραμείνει στα συντρίμμια του προβλήτα, δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 10ton.
Αν σκεφτούμε ότι όσο μεγάλος και αν είναι  ο κυκλώνας, ένας ογκόλιθος δεν μπορεί να παρασυρθεί, και οι βράχοι δεν μπορούν να βγάλουν φτερά διότι  ο “Ζορμπάς” δεν έβρεξε REDBULL, ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ότι οι ογκόλιθοι, που προέβλεπε η μελέτη, δεν τέθηκαν ποτέ στην κατασκευή του προβλήτα, αλλά στις τσέπες των επιτηδείων σφετέρων των πολιτικών συστημάτων που διοίκησαν για χρόνια την πατρίδα μας.

Σε μία από τις φωτογραφίες θα παρατηρήσετε ρωγμή σε κάποιο σημείο του τμήματος του προβλήτα της πρώτης φάσης. Αυτό σημαίνει πως και αυτό το τμήμα του προβλήτα είναι επίσης προβληματικό, αλλά δεν είχε την τύχη του άλλου τμήματος του προβλήτα, γιατί ίσως δεν δέχτηκε την ίδια ισχύ  από τον κυκλώνα.
Έτσι ή αλλιώς έχουμε ακριβοπληρώσει το συγκεκριμένο έργο και θα αναγκαστούμε να ακριβοπληρώσουμε την ολοσχερή ανακατασκευή του.
Η τέταρτη εξουσία, αρχικά και η τρίτη στη συνέχεια, θα πρέπει να παρέμβουν για να μας ενημερώσει η πρώτη και να αποδώσει η δεύτερη, τις ευθύνες εκεί όπου πρέπει.
ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Φυσικός Περιβαλλοντολόγος
       Τεχνικός Σύμβουλος
       Μέλος ΔΣ του ΟΛΝΕ


ΥΓ. Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της ζημιάς που προκάλεσαν κάποιοι ανεύθυνοι δημόσιοι λειτουργοί, το τμήμα της τρίτης φάσης, της κατασκευής του συγκεκριμένου προβλήτα, έχει εγκριθεί και έχει προϋπολογισμό 10.000.000euro.    



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,