Αγαπητή Βόρεια Εύβοια,
Απευθύνομαι σε σένα για να απαντήσω στο άρθρο του ανώνυμου επιστολογράφου σου της έκδοσής σου του Νοεμβρίου 2008, ο οποίος αναφέρθηκε στη δημιουργία Γυμναστηρίου στο χώρο όπου βρίσκονται τα σχολεία Γυμνάσιο και Λύκειο Λίμνης. Για την προστασία της εγκυρότητας, αλλά και της αξιοπιστίας μιας εφημερίδας, πιστεύω ότι δεν πρέπει να δημοσιεύονται ανώνυμα άρθρα.
Κατά την άποψη του αρθρογράφου σου όλα αυτά τα χρόνια «κάναμε συζητήσεις καφενείου». Πιθανόν, εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια. Σε ό,τι με αφορά όμως επιθυμώ να διαχωρίσω τη θέση μου και προς «επιμόρφωση όλων» (είναι δικές του φράσεις στα εισαγωγικά) να πω ότι, ως Διευθυντής του Λυκείου που διετέλεσα από το 2004 μέχρι το 2007, ζήτησα με σχετικό υπόμνημα που έστειλα τον Ιούλιο του 2006 (αρ.808/06-07-2006) στην Τεχνική Υπηρεσία της Νομαρχίας Ευβοίας και στο Δήμο Ελυμνίων τη δημιουργία Γυμναστηρίου. Έγραφα τότε: «Απαιτείται η δημιουργία Γυμναστηρίου σε χώρο που υπάρχει δίπλα από το διδακτήριο. Αυτό θα χρησιμοποιείται όχι μόνο από τους μαθητές των σχολείων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τους, αλλά και από τα Αθλητικά Σωματεία και τους δημότες του Δήμου Ελυμνίων. Οι τριακόσιοι περίπου μαθητές –τριες της Μέσης Εκπαίδευσης και γενικότερα ο Δήμος μας στερούνται ενός τέτοιου αθλητικού έργου που είναι απαραίτητο».
Το υπόμνημα αυτό το κοινοποίησα και στους: Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, Γραφείο Φυσικής Αγωγής, Σχολικό Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου. Αντίγραφό του υπάρχει στο αρχείο του σχολείου.
Όπως φαίνεται λοιπόν δεν αρκέστηκα σε «συζητήσεις καφενείου», αλλά «μπήκα στον κόπο να το διεκδικήσω», αυτό το τόσο σοβαρό έργο για την ανάπτυξη και την πρόοδο των σχολείων, αλλά και του Δήμου γενικότερα. Μαζί με αυτό διεκδίκησα στο ίδιο υπόμνημα τα εξής: α) Αλλαγή των πλεγμάτων της μπροστινής περίφραξης του προαυλίου. β) Τοποθέτηση κεραμοσκεπής στην τελευταία ταράτσα του κτιρίου για λόγους όχι μόνο αισθητικούς, αλλά και λειτουργικούς. γ) Επέκταση του διδακτηρίου με τη δημιουργία τουλάχιστον τεσσάρων αιθουσών διδασκαλίας και αποθηκευτικών χώρων. δ) Μελέτη και χρηματοδότησή της για την αποκατάσταση του περιβάλλοντος χώρου του διδακτηρίου και ε) κατασκευή κλιμακωτού δρόμου για τη σύνδεση του διδακτηρίου με το κάτω τμήμα του υπάρχοντος αμαξιτού δρόμου, ώστε να συντομεύει την απόσταση για κάποιον που θα ήθελε να έλθει στο σχολείο με τα πόδια.
Αυτά προς γνώση και … επιμόρφωση του ανώνυμου επιστολογράφου σου, αλλά και κάθε κακοπροαίρετου.
Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Κων/νος Τσιροδημήτρης
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Λυκείου Λίμνης
σημείωση Βόρειας Εύβοιας.
Το άρθρο είναι του Δημήτρη Αλεξίου, Διευθυντή του Λυκείου Λίμνης, δημοσιεύθηκε επώνυμα στα Λιμνιώτικα :http://limniotika.blogspot.com/2008/11/blog-post.html
στον Κο Τσιροδημήτρη ετέθη υπόψη το όνομα του αρθρογράφου και το ότι εκ παραδρομής δεν μπήκε και στην Βόρεια Εύβοια, φύλλο Νοέμβρη 2008.
Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις 10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας. Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...