Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σίμος Κεδίκογλου:ακύρωση επιβολής υπέρογκων διοδίων


Τη συμπαράταξή του με όλους τους φορείς του Νομού στην κοινή προσπάθεια ακύρωσης της επιβολής υπέρογκων διοδίων στο δρόμο Σχηματάρι-Χαλκίδα,  που προορίζονται για την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού, εξέφρασε ο Σίμος Κεδίκογλου, βουλευτής Εύβοιας της Ν.Δ.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 31 Ιουλίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Διοικητηρίου της Π. Ε Εύβοιας για το συντονισμό των ενεργειών  σχετικά με την επιβολή των διοδίων κατέστησε σαφές, πως ο ίδιος, λόγω της θέσης του, ως Κυβερνητικός Εκπρόσωπος δεν είχε τη δυνατότητα να τοποθετηθεί δημοσίως για το γεγονός,  ότι  είναι αδιανόητο να ζητάς να πληρώνονται διόδια σε ένα Νομό,  όπου έχει να γίνει μεγάλο έργο από την εποχή της κατασκευής της Υψηλής Γέφυρας, επί 30 χρόνια.

Έκανε, επίσης, γνωστό, ότι,  όταν η κυβέρνηση κατέληξε στη συγκεκριμένη συμφωνία, προκειμένου να επανακινηθούν τα μεγάλα έργα  είχε επισημάνει στον Πρωθυπουργό, ότι στην Εύβοια θα εκδηλωθούν έντονες αντιδράσεις, κυρίως αν δεν υπάρξουν ανταποδοτικά μέτρα και  δίκαιη κατανομή βαρών.
Υπό αυτές τις συνθήκες δόθηκαν εντολές και επιτεύχθηκε η ένταξη του κεντρικού άξονα της Εύβοιας στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, κάτι που  οφειλόταν και στη βοήθεια του τότε Ευρωβουλευτή και αρμόδιου εισηγητή, Γιώργου Κουμουτσάκου.
Ο βουλευτής υπενθύμισε χαρακτηριστικά ότι: « όταν την περίοδο 1999-2001 σε όλη  την Ελλάδα προτείνανε τμήματα οδικού δικτύου για ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, στην Εύβοια δεν εντάχθηκε ούτε μισό χιλιόμετρο.  Ο  κ. Σουφλιάς κατάφερε η παράκαμψη της Χαλκίδας ως απόληξη του δρόμου Σχηματάρι- Χαλκίδα να θεωρηθεί, μόνο αυτό το κομμάτι, ως μέρος Διευρωπαϊκών Δικτύων. Την ένταξη του κεντρικού οδικού άξονα  την πετύχαμε μόλις τον Ιούνιο του 2013, οπότε ολοκληρώθηκαν όλες οι σχετικές διαδικασίες.»
Ο Σίμος Κεδίκογλου ανέφερε στη συνέχεια, ότι η παράκαμψη της Χαλκίδας είναι ένα πολύ μεγάλο έργο με τελικό προϋπολογισμό 280 εκατ. Ευρώ και το ζητούμενο  για να μπορέσει να δημοπρατηθεί είναι να ανοίξει κωδικός και να συμπεριληφθεί  στον πίνακα των έργων προς ένταξη στο επόμενο ΕΣΠΑ. Χαρακτήρισε, ωστόσο, ανησυχητικό το ότι ο Υπουργός Υποδομών κ. Χρυσοχοΐδης  δεν έχει συμπεριλάβει στον ενδεικτικό πίνακα έργων προς ένταξη την παράκαμψη Χαλκίδας,  παρά τις διαβεβαιώσεις που είχαν λάβει κατ τις συναντήσεις που είχαν μαζί του. Ωστόσο, υπογράμμισε, ότι υπάρχει το περιθώριο, εάν κινητοποιηθούν άμεσα, να τροποποιηθεί ο πίνακας και να  περιληφθεί και άλλο έργο.
Δεν παρέλειψε δε να θέσει και ένα ακόμα ζήτημα προβληματισμού, τον κίνδυνο απένταξης έργων που έχουν χρηματοδοτηθεί και έχουν ξεκινήσει, όπως είναι ο δρόμος Στύρα-Νέα Στύρα-Πόρτο Λάφια.
Παράλληλα, μεταφέροντας την τελευταία πληροφόρηση που είχε για το οδικά έργα ανέφερε, πως  και οι μελέτες του Βόρειου οδικού άξονα ολοκληρώνονται σταδιακά με το πλέον  σημαντικό τμήμα της σήραγγας μήκους 3 χλμ. , που θα άρει το πρόβλημα του αποκλεισμού της Βόρειας Εύβοιας.
Σε αυτή τη διεκδίκηση ως Νομός θα έχουμε, όπως είπε, και τη συμπαράσταση των κατοίκων και άλλων περιοχών, οι οποίοι έχουν ανάγκη του συγκεκριμένο έργο, λόγω της σύνδεσης από το Κυμάσι στις Βόρειες Σποράδες.
Και κατέληξε: « Πρέπει να κινηθούμε δυναμικά , γιατί ο χρόνος πιέζει και τώρα γίνεται η κατανομή των βαρών και η κατανομή των πόρων. Πρέπει να φροντίσουμε η Εύβοια να μην αδικηθεί και πάλι».  

Προς την κατεύθυνση αυτή συμφωνήθηκε να επιδιωχθεί συνάντηση με τους συναρμόδιους Υπουργούς κκ Χρυσοχοΐδη και Δένδια,  προκειμένου να τεθεί η επιτακτική ανάγκη ματαίωσης της επιβολής των υπέρογκων διοδίων στο δρόμο Σχηματάρι-Χαλκίδα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,