Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ
 
στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο...
Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας.
Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,
ανάμεσα σε κατολισθήσεις και σπασίματα, που άφησε επιπλέον προίκα και σε αυτόν τον απαράδεκτο δρόμο ο χειμώνας.
Τώρα στην επιστροφή από το Φέρρυ σε λίγες μέρες, τηλεφωνάς σε γνωστό αν άνοιξε ο δρόμος Αιδηψός-Λίμνη και μαθαίνεις ότι ο δρόμος ήταν συνεχώς ...ανοιχτός.
Καταριέσαι το ότι πίστεψες τις ταμπέλες και έκανες κύκλο και ξαναξεκινάς για την επιστροφή.
από Λουτρά Αιδηψού, σήμα μη προχωράς! κι όμως....
Στο έβγα των Λουτρών, υπάρχει ένδειξη για αδιέξοδο, κι όμως τα αυτοκίνητα , γνώστες ΙΧήδες, τα παρακάμπτουν.
Ξωπίσω τους και γω.
Στα Ήλια το εντυπωσιακότερο μέρος των κατολισθήσεων
Κοντά στα Ήλια ο δρόμος σχεδόν κλειστός με ένα μονοπατάκι δεξιά για ΙΧ. Σε όλο το μήκος της διαδρομής διάσπαρτοι επικίνδυνοι βράχοι.
Κάπου διασταυρώνομαι με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ , γνώστες κι αυτοί του τι συμβαίνει με τις ταμπέλες.
τα μηχανήματα σε ανάπαυλα...
Στις Ροβιές παραμένουν φυσικά οι ταμπέλες για όσους έρχονται από Λίμνη για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ στροφή για Αιδηψό , μέσω Βουτά.
Στο τουριστικό μας μέρος η  ενημέρωση για το οδικό δίκτυο συμβαδίζει με τη κατάστασή του.
Η αποποίηση ευθυνών στο δρόμο Λίμνης Αιδηψού είναι προφανής.
Αν τολμάς πέρνα, κι αν είσαι πιστός κάνε το σταυρό σου.
Η κατάσταση είναι τραγική και ο προγραμματισμός για να αντιμετωπισθεί τραγικότερος.
Η μεγαλύτερη δυσφήμιση της τουριστικής Βόρειας Εύβοιας είναι οι δρόμοι της.
Κάποιοι τους χάραξαν,κάποιοι τους ενέκριναν, κάποιοι τους κατασκεύασαν και εμείς τους πληρώσαμε.
Για αυτό που συμβαίνει σήμερα και πάντα , φαίνεται ότι δεν φταίει κανείς.Και οι ίδιοι σχεδιαστές ή και απόγονοι αυτών , ξαναρίχνουν νέες ιδέες.
Αν τολμήσει κάποιος να ταξιδέψει για Κύμη, ή για Πελοπόννησο ή στα νησιά μας θα δει παντού τέτοιες πληγές και θα παρηγορηθεί.
Ότι δεν είμαστε οι μόνοι σε αυτό το κράτος. 
Αλλάζοντας κυβέρνηση, δεν περιμένει κανείς να αλλάξει το οδικό δίκτυο δεκαετιών σε 3 μήνες.Περιμένει όμως κάτι να ακούσει καινούργιο, παρηγορητικό και ελπιδοφόρο.
Μέχρι τότε θα συνεχίσουμε να κάνουμε άσκοπους κύκλους στο γύρο του θανάτου, με ελπίδα τα τόσα μοναστήρια και τους θαυματουργούς αγίους της περιοχής.
Ακόμα και οι άθεοι...










Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο