Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το διάγγελμα Κεδίκογλου για τη νέα ΕΡΤ


Χαίρομαι που ξανάνοιξε η ΕΡΤ. Βέβαια. Αυτή που θα θυμόμαστε για πάντα όμως είναι η ΝΕΡΙΤ. Πιο πολύ και από την ΥΕΝΕΔ. Ναι, το πιστεύω αυτό και όλοι το πιστεύουμε αυτό  

Συντάκτης: 

Επιτέλους, έπειτα από δύο χρόνια ξεκίνησε η αγαπημένη μου νέα ΕΡΤ.
Εμένα όμως έπρεπε να έβγαζαν πρώτο πρώτο στις 6 το πρωί. Η παρουσιάστρια
συγκινήθηκε. Εγώ θα έκλαιγα από τη συγκίνησή μου, θα σπάραζα από το κλάμα. Τα δάκρυά μου θα ήταν καυτά.
Συγκίνηση έχω και τώρα. Δεν είναι και λίγο. Σ´ αυτή την πρεμιέρα όλοι για μένα μιλούσαν. Αφού έπαθα λόξιγκα. Εστω κι αν μιλούσαν με μαύρα λόγια για μένα, εγώ ήμουν το πρώτο θέμα.
Πανηγυρίζουν και πανηγυρίζουμε για τη νέα ΕΡΤ. Αν δεν ήμουν όμως εγώ να βάλω το λουκέτο, δεν θα άνοιγε τώρα για να πανηγυρίζουν.
Γλιτώσαμε, όπως είχα πει, 100 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Τι; Δεν γλιτώσαμε και δώσαμε άλλα 100; Ξέρετε πόσα έχει φτάσει το χρέος ο ΣΥΡΙΖΑ; Τουλάχιστον 400 δισ. ευρώ. Τα 100 εκατομμύρια σάς μάραναν;
Χαίρομαι που είδα τον Ταγματάρχη μαζί με τον Τσίπρα, που έκαναν χαρούλες. Τα ίδια έκανε ο Λαμπίκος και με τον Αντώνη.
Χαίρομαι που ξανάνοιξε η ΕΡΤ. Βέβαια. Αυτή που θα θυμόμαστε για πάντα όμως είναι η ΝΕΡΙΤ. Πιο πολύ και από την ΥΕΝΕΔ. Ναι, το πιστεύω αυτό και όλοι το πιστεύουμε αυτό.
Ναι, τη ΝΕΡΙΤ θα θυμόμαστε πάντα. Αφήσαμε είδηση που να μην τη διαστρεβλώσαμε; Γεγονός που δεν το αποκρύψαμε;
Η μονταζιέρα της Συγγρού δεν έπιανε μία μπροστά στη μονταζιέρα της ΝΕΡΙΤ.
Ποιος δεν θα θυμάται, ποιος θα ξεχάσει το διάγγελμα του πρωθυπουργού που έλεγε «ο μαλάκας, γαμώ το κεφάλι μου μέσα;»
Είμαι εδώ για την αγαπημένη μου ΕΡΤ και αν μου γίνει πρόταση για καμιά εκπομπούλα, θα σκεφτώ πολύ για να την αρνηθώ.
Το μαύρο τελείωσε. Ζήτω το άσπρο. Ασπρα περιστέρια, άσπρα καράβια τα όνειρά μας, άσπρο τριαντάφυλλο βαστώ, άσπρο πάτο. Ας γιορτάσουμε».

​! Στην ΕΡΤ μπήκε πολεμικός ανταποκριτής παρουσιαστής ειδήσεων, γιατί σε λίγο θα γίνεται σκοτωμός εκεί μέσα.

αναδημοσίευση από την εφημερίδα των συντακτών:

Το διάγγελμα Κεδίκογλου για τη νέα ΕΡΤ


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,