Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έγινε τελικά οικονομία στο νερό...

...από την δραστήρια ΔΕΠΑΛ, έκλεισε και η βρύση που έτρεχε μόνη της
τσάμπα στο Κιόσκι, και επιπλέον τα ντουζ στο Κοχύλι στενοχωρώντας
όλους τους αλλοδαπούς και τους χειμερινούς κολυμβητές τπου τα
χρησιμοποιούσαν.
Τουλάχιστον μας διαβάζουν!