Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΛΗΡΩΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΗ Η ΠΑΝΩ ΜΟΝΟΚΑΡΥΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ

ΑΡΧΕΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ ΤΣΑΡΟΥΧΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΝΤΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ
ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΠΑΝΩ ΜΟΝΟΚΑΡΥΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ. ΣΤΟ
ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΥΔΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ
ΜΟΝΟΚΑΡΥΑ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΝΕΡΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΟΤΙ Η ΡΟΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ ΚΑΤΑ
ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ. ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ! ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΤΟΥΣ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΑΤΩ ΜΟΝΟΚΑΡΥΑ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ
ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΨΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ
ΦΟΡΕΙΣ, ΕΝΩ Η ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ, ΣΤΗΝ
ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ, ΤΑ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ
ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΑ ΚΤΙΡΙΑ. ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ
ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ
ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ. ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,
ΑΝΤΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΞΕΝΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ
ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η
ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΘΕΙ Η
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Σ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ