Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΚΟΜΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΕΡΑΣΙΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ;

Σχετικά με το δημοσίευμα σας, στο τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2009 ,
για την ανακοίνωσή μου σχετικά με το άνοιγμα για το καλοκαίρι του
Μουσείου Κερασιάς, αφού σας ευχαριστήσω που δημοσιεύσατε εκτενή
αποσπάσματα της (έστω και επιλεγμένα), θα ήθελα να κάνω κάποιες
επισημάνσεις.

Παρόλο που στη συζήτηση που έγινε στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου
Νηλέως δεν παρευρίσκετο ανταποκριτής σας, μεταφέρατε μονόπλευρα τα
συμβάντα (δική σας η εφημερίδα ότι θέλετε κάνετε) αν και οφείλατε να
τα διασταυρώσετε κάνοντας μου ένα τηλεφώνημα.

Εν πάσει περιπτώσει το θέμα του Μουσείου ξέρετε πως ήταν τόσο επείγον
που έπρεπε να συζητηθεί άμεσα γιατί έπρεπε να ανοίξει αφού ήταν ήδη
Ιούλιος και οι επισκέπτες το έβρισκαν κλειστό. Εν τούτοις η συζήτηση
αναβλήθηκε για μετά από ένα μήνα με το περίεργο επιχείρημα (που και
εσείς περιέργως επικροτείτε) ότι δεν είχαμε ενημερωθεί για τον
καταμερισμό των χρημάτων της Νομαρχίας. Αλήθεια τι θα άλλαζε αν είχαμε
αυτή την ενημέρωση ; Το νομαρχιακό συμβούλιο που ενέκρινε το ποσό των
45.000 ευρώ έκανε την κατανομή όπως αυτό πίστευε πως εξυπηρετεί
καλύτερα τους σκοπούς της χρηματοδότησης. Αν ήταν 15.000 με 30.000 η
αναλογία λειτουργίας και ανασκαφών ή 10.000 με 35.000, ελάχιστη έως
μηδενική σημασία έχει .Το ότι τελείωσε το καλοκαίρι και το Μουσείο δεν
άνοιξε , με αποτέλεσμα οι εκατοντάδες επισκέπτες που έφτασαν άδικα
στην Κερασιά να νοιώθουν εξαπατημένοι από τις πινακίδες και τις
πληροφορίες των τουριστικών οδηγών και έτσι να γίνουν δυσφημιστές της
περιοχής μας , φαίνεται να μην απασχολεί τους τοπικούς άρχοντες .

Για την ουσία του θέματος τώρα . Αυτό το μοναδικό Μουσείο (όπως και
το απολιθωμένο δάσος) όφειλε να το είχε αγκαλιάσει ο Δήμος μας, γιατί
αποτελεί πόλο έλξης χιλιάδων τουριστών από όλο τον κόσμο. Είναι
λοιπόν τουλάχιστον περίεργο που ο Κερασιώτης δήμαρχος έχει αφήσει και
το Μουσείο και το απολιθωμένο δάσος του χωριού του στα χέρια της
Νομαρχίας.

Ευτυχώς που στη Νομαρχία εκδηλώθηκε και εκδηλώνεται ενδιαφέρον για
αυτά (και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό) και το Νομαρχιακό συμβούλιο
αποφάσισε την χρηματοδότηση λειτουργίας - συντήρησης του Μουσείου και
συνέχισης των ανασκαφών με το ποσό των 45.000 ευρώ. Αυτό το ποσό δεν
μπορούσε ο Δήμος μας να το εξοικονομήσει και να είναι όλο το χρόνο
ανοικτό το Μουσείο ; Αν είναι δυνατόν !!!

Θεωρούμε λοιπόν πως και τα δυο έργα (Μουσείο και Απολιθωμένο δάσος)
πρέπει να τα αναλάβει ο Δήμος μας και να φροντίσει να τα αξιοποιήσει
με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πρέπει οι κάτοικοι της περιοχής να αντιληφθούν την λάθος αντιμετώπιση
, την ανικανότητα και ανυπαρξία μέχρι τώρα των διοικούντων του Δήμου
μας στα παραπάνω ζητήματα και να τους στείλουν στα σπίτια τους.

Ο Δήμος μας χρειάζεται νέες φρέσκες ιδέες , οράματα και όρεξη για να
γίνουν εκτός από έργα βιτρίνας και σοβαρά αναπτυξιακά έργα. Να
αντιληφτούν οι κάτοικοι,κυρίως της Κερασιάς, την κοροϊδία των
προεκλογικών υποσχέσεων, όπως είναι και οι χορταριασμένες παλέτες με
πλάκες Καρύστου που βρίσκονται στην πλατεία του χωριού και οι οποίες
αποτελούν ενθύμιο φαυλότητας, ανικανότητας και υποσχεσιολογίας για να
παρθούν οι προηγούμενες εκλογές.

Αγία Άννα 27 Αυγούστου 2009

Με εκτίμηση

Χρήστος Τζαχρήστος

Αρχηγός της αντιπολίτευσης Δήμου Νηλέως

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ