Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έληξε η «κατάληψη» του σχολείου της Λίμνης.

Ξεφτιλίζοντας κάθε έννοια μαθητικής κινητοποίησης , συνδικαλισμού και
υπευθυνότητας, οι μαθητές που κατάφεραν να έρθουν σήμερα στο σχολείο
(Γυμνάσιο και Λύκειο ) Λίμνης αποφάσισαν τη λήξη των τάχα αγωνιστικών
τους κινητοποιήσεων.
Με προφανή λόγο να διοργανώσουν μια νομιμοποιημένη τριήμερη κοπάνα ,
και γελοία επιχειρήματα κάποιων «ηγετών» τους ότι «θέλαμε να δούμε αν
οι καθηγητές ήταν εκεί να μας κάνουν μάθημα», 5-6 μαθητές από κάθε
τάξη αποχαιρετούν σε μια θλιβερή σχολική εικόνα το 2009.
Το θέμα της λειτουργίας των σχολείων , της νομιμοποίησης της
λειτουργίας των φροντιστηρίων σαν αναγνωρισμένη βαθμίδα εκπαίδευσης σε
βάρος του δημόσιου σχολείου (τις ώρες της κατάληψης οι «αγωνιστές»
κατά των φροντιστηρίων δεν έχασαν ούτε ώρα παραπαιδείας), και της
ικανότητας των συνιστωσών της ελληνικής εκπαίδευσης να διαχειρίζονται
το μέλλον της παιδείας, είναι επί τάπητος και όλοι το ποδοπατούν.
Οι γονείς και ιδιαίτερα οι συνδικαλιστικοί τους εκπρόσωποι, βγάζουν
κορώνες ενάντια στο δημόσιο σχολείο χωρίς να σκέφτονται όμως τα
ευρώπουλα που δίνουν οι «κατέχοντες» για ιδιωτική παραπαιδεία, το
κλείσιμο των σχολείων λειτουργεί μόνο ενάντια στο φτωχό κομμάτι της
κοινωνίας.
Και μάλιστα όταν το κλείσιμο των σχολείων γίνεται απλά για να κάνει ο
κάθε «κανακάρης» πιο βολικά φροντιστήριο, αυτό το «κλικαδόρικο»
κλείσιμο ισοδυναμεί με έγκλημα κατά της μόρφωσης των ανήμπορων-να
πληρώσουν φροντιστήρια-κοινών θνητών.
Νομίζω ότι η 23η Δεκέμβρη του 2009 είναι ημέρα ντροπής για την ιστορία
των μαθητικών κινητοποιήσεων και μακάρι να αποτελέσει μια αρχή για
περισυλλογή και συζήτηση γύρω από τα προβλήματα και την λύση τους που
έχει η εκπαίδευση , τόσο στη Λίμνη όσο και παντού.
Πάνος Βασιλόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ