Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η κατάρα του να έχεις σφαγιασθεί στο Μαντούδι




Το τελευταίο καιρό βιώνουμε μια ανορθόδοξα ηγεμονική συμπεριφορά από την δημοτική αρχή Μαντουδίου Λίμνης και Αγίας Άννας σε ζητήματα που τίθενται από το kireas.org στο δημοτικό συμβούλιο. H ανασφαλής αυτή δημοτική αρχή έχει επιδοθεί σε μια απελπισμένη προσπάθεια απαξίωσης, υποβάθμισης και αποσιώπησης σε καθετί που προέρχεται από τον kireas.org. Μια απλή ματιά στα βίντεο των τελευταίων συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου σε θέματα που έχει θέσει ο kireas.org είναι αρκετή για να δει κανείς τις συναισθηματικά
φορτισμένες και ασυνάρτητες επιθέσεις που αναίτια εξακοντίζονται από τον κ. Ψαρρό και την παρέα του προς το σύλλογο. Ταχτική στέρησης λόγου; Δείγμα ήθους; Συμπτώματα υστερίας; Άγνωστο. Πρόσφατο παράδειγμα ο τρόπος που «συζητήθηκε» η καταπάτηση δημοτικής έκτασης στο Κυμάσι που τέθηκε σαν «έκτακτο» θέμα, ενώ υπήρχε από καιρό κατατεθειμένο σχετικό αίτημα προς το Δ.Σ. από τον kireas.org. Οι δεξαμενές πετρελαίου για όσους παρακολουθούν το τοπικό τύπο είναι ένα θέμα που θέτει ο kireas.org στα δημοτικά συμβούλια για 3 χρόνια τώρα. Φέτος o σύλλογος αναγκάστηκε να στείλει εξώδικο διαμαρτυρίας στην δημοτική αρχή για να αναγκάσει την απόφαση διάλυσης της μιας δεξαμενής που βρίσκεται σε καταπατημένη δημοτική έκταση. Η περιαυτολογούσα ανακοίνωση που βγήκε από το δήμο βέβαια κάνει λόγο για αυτόβουλη σοβαρότητα και ευαισθησία της δημοτικής αρχής, τσιμουδιά όμως για το εξώδικο. Τα πάντα να μην δοθούν πόντοι στον Kireas.org.

Στις 20/3/12 ο kireas.org έλαβε γραπτές διαβεβαιώσεις με email από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κ. Τζαχρήστο ότι στην επομένη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου θα θέσει σαν θέμα συζήτησης το χρόνιο αίτημα του kireas.org να τιμηθούν τα 2.000 θύματα της σφαγής από τους Οθωμανούς το 1823 στο Μαντούδι και το Αχμέτ Αγά. Η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ανακοινώθηκε για την Μεγάλη Δευτέρα στις 9/4/12. Ειλικρινά δεν μας εξέπληξε το γεγονός του ότι το θέμα δεν συμπεριλαμβάνεται στην ημερησία διάταξη, ούτε βέβαια και η αξία που έχει ο λόγος του κ. Τζαχρήστου. Στην θέση του θέματος αυτού, στην ημερήσια διάταξη υπάρχει το θέμα της «σύστασης επιτροπής διερεύνησης ιστορικών γεγονότων που συνέβησαν στην περιοχή του Δήμου μας». Το ερώτημα είναι βέβαια γιατί τώρα; Τι συνέβη και χρειάζεται αυτή η επιτροπή; Τι ανέκυψε; Την απάντηση την αντιλαμβάνονται όλοι οι γνωρίζοντες με ένα μειδίαμα στα χείλη. Ο κ. Ψαρρός ακολουθεί την ταχτική του προκατόχου του κ. Ενωτιάδη πάνω στο θέμα. 
Όταν πριν 4 χρόνια ο Kireas.org έθεσε το ίδιο θέμα της σφαγής των 2.000 αθώων παρουσιάζοντας πρωτογενή στοιχεία από αυτόπτες μάρτυρες των γεγονότων, αντικρούστηκε δημόσια από γνωστό ιστορικό της περιοχής, φίλο του κ. Ενωτιάδη, που σαν κύριο επιχείρημα έφερε μια ιστορική ανακρίβεια που συνέβη στην Ιστιαία στον εμφύλιο πόλεμο!  Όταν προκλήθηκε καλοπροαίρετα να παρουσιάσει ότι στοιχεία έχει στην διάθεση του για το θέμα, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχαν ιστορικά στοιχεία που να αναιρούν τις μαρτυρίες αλλά απλές εικασίες.


Ο δήμος πέρυσι τίμησε ένα άλλο τραγικό γεγονός που συνέβη στην γενέτειρα του κ. Τζαχρήστου και έλαβε χώρα τρείς μόνο μέρες μετά την σφαγή των 2.000 αθώων, την ηρωική θυσία της Μπολοβίναινας. Εκεί δεν χρειάστηκε καμία επιτροπή για την διερεύνηση του γεγονότος. Ευχόμαστε ότι αυτή η επιτροπή διερεύνησης δεν θα ειναι η ίδια με αυτή που ενέκρινε εν αγνοία της ή εν γνώσει της το ιστορικό σύμβολο της Ιστιαίας σαν έμβλημα του δήμου. Υπάρχει βέβαια και η γνωστή ρήση «στην Ελλάδα, όταν θέλεις να εξαφανίσεις ένα πρόβλημα, συγκρότησε μια επιτροπή για να το…μελετήσει».

Οι 2.000 σφαγιασθέντες αθώοι, ξαναπέφτουν θύματα όχι των Οθωμανών αυτή την φορά αλλά της μικροπολιτικής και της στενοκέφαλης αντιπαράθεσης. Γελώντας από ψηλά με τα καμώματα των δημοτικών αρχοντίσκων που γρήγορα θα περάσουν στην αφάνεια, τα θύματα δεν έχουν παρά να περιμένουν την αλλαγή φρουράς.

Σχετικά
Για 4η συνεχή χρονιά η αναγνώριση των 2.000 θυμάτων της σφαγής του Μαντουδίου και Αχμετ Αγά  προσκρούει στην αναλγησία της δημοτικής αρχής

Kireas.org
Ο σύλλογος  όλων των δημοτών



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...

υποβολή δηλώσεων για το Εθνικό Κτηματολόγιο.

Ενημερώνουμε τους πολίτες του Δήμου μας, ότι στις 21/01/2019 ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων για το Εθνικό Κτηματολόγιο. Οι δηλώσεις θα κατατίθενται στο Γραφείο Κτηματογράφησης Ευβοίας (ΚΤ5-14), που βρίσκεται στη Λεωφ. Αθηνών 24Β, Χαλκίδα. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22210 37398 Ηλεκτρονική διεύθυνση: gr.kt.evia@gmail.com. Ωράριο λειτουργίας: Κάθε ημέρα (εκτός Σαββάτου & Κυριακής) από 08:30 έως 16:30 Κάθε Τετάρτη από 08:30 μέχρι 20:30 Για την υποβοήθηση των πολιτών, στο Δήμο μας λειτουργεί γραφείο ενημέρωσης της μονάδας

ο λαϊκισμός διαβατήριο για τα ξενοφοβικά αντανακλαστικά

Β. Αποστόλου : «Όταν ο λαϊκισμός γίνεται διαβατήριο για τα ξενοφοβικά  αντανακλαστικά» Σχολιάζοντας την κοινή δήλωση του επικεφαλής των ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και των τομεαρχών του κόμματος, Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργου Κασαπίδη και Φορολογικής Πολιτικής Απόστολου Βεσυρόπουλου , σύμφωνα με την οποία το εργόσημο των μεταναστών που δουλεύουν σε αγροτικές εργασίες, « δεν μπορεί να γίνει διαβατήριο νομιμοποίησης ή προσκλητήριο για τους παράνομους οικονομικούς μετανάστες », ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου έκανε την εξής δήλωση: