21 Δεκεμβρίου 2015

Απειλητικές επιθέσεις στο ΕΒ


του Πάνου Β.
Σύμφωνα με δημοσίευση του Ελεύθερου Βήματος (http://el-vima.blogspot.com/2015/12/blog-post_52.html) το ιστολόγιό του δέχεται απειλητικά και εκφοβιστικά μηνύματα με αυξημένη ένταση.Η voriaevia.blogspot.gr εκφράζει τη συμπαράστασή της στο γειτονικό μπλογκ και στους   διαχειριστές του.
Μάλιστα η εικόνα που δημοσιεύουν παραπέμπει και σε απειλές κατά της ζωής τους
δείχνοντας ότι η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Το Ελεύθερο Βήμα εδώ και χρόνια πρωτοστατεί στην ενημέρωση του Δήμου Μαντουδίου Αγίας Άννας Λίμνης με πλούσιο και αντικειμενικό τρόπο.
Επειδή και οι ίδιοι συχνά πέφτουμε θύματα ανώνυμων υβριστικών και απειλητικών ανακοινώσεων και σχολίων, τους συμπαραστεκόμαστε και τους καλούμε στον αγώνα υπέρ της επώνυμης ενημέρωσης.

Τροποποιήθηκε μετά από επιστολές των Κου Μπαλαμπάνη και Κας Τσιπτσή, με έγγραφη συγγνώμη του Πάνου Β.

1 σχόλιο :

  1. Αξιότιμε κύριε Βασιλόπουλε,

    Χαίρομαι για το ειλικρινές συναδελφικό σας ενδιαφέρον και συμπαράσταση στα προβλήματα γειτονικού μπλογκ. Στην παραπάνω όμως ανάρτηση με ταυτοποιείτε σαν έναν από τους ιδιοκτήτες του Ελευθέρου Βήματος, Υπέρμετρα και περιττά ίσως για το περιεχόμενο της ανάρτησης σας δημοσιεύεται και φωτογραφία μου λες και είμαι καταζητούμενος.
    Μου θυμίζει την εποχή πριν λίγα χρόνια όταν ξεκίνησα να αγωνίζομαι ενάντια στην δημιουργία ΒΙΠΕ πού κάποιοι σκοτεινοί κύκλοι είχαν τοιχοκολλήσει φωτογραφία μου στις κολώνες του Μαντουδίου με την λεζάντα ότι είμαι υπεύθυνος για την ανεργία της περιοχής.

    Είμαι βέβαιος ότι δεν ανήκετέ στην ίδια κατηγορία ατόμων και ότι το μοναδικό σας μέλημα είναι η αγάπη σας για την αμερόληπτη ενημέρωση των αναγνωστών σας.

    Δεν είμαι σε θέση να γνωρίσω ποια είναι τα κίνητρα σας που με στοχοποιείτε και τι
    σας κάνει να πιστεύετε ότι είμαι ένα από τους ιδιοκτήτες του Ελεύθερου Βήματος.

    Όπως ίσως να γνωρίζετε ζω και εργάζομαι μόνιμα στο εξωτερικό και η επαφή μου με την Ελλάδα και την τοπική πραγματικότητα είναι περιορισμένη και όχι όση θα επιθυμούσα.

    Επειδή δεν έχω καμιά σχέση με το Ελεύθερο Βήμα και από όσο γνωρίζω ούτε και η κ. Πόπη Τσιπτσή θα σας παρακαλούσα με τον ευγενικότερο δυνατό τρόπο να κάνετε τα πρέποντα για να επανορθώσετε το λάθος σας.

    Με εκτίμηση

    Γιώργος Μπαλαμπάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για να εμφανισθούν περιμένετε λίγες ώρες....
τα σχόλια ελέγχονται ως προς το υβριστικό, μη θεμιτό ή φασιστικό περιεχόμενο
ο καθένας είναι υπεύθυνος απέναντι στο νόμο επειδή υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιό του.