Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιάννης Καρατζούδης:ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ...

ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Ευκαιρία να μάθουμε από τους μαθητές ,τόσο οι γονείς ,όσο και

οι δάσκαλοι .

Ανεξάρτητα αν συμφωνώ η όχι με το τρόπο που που ξεκίνησαν την

κατάληψη οι μαθητές του Λυκείου Λίμνης ,θα μπορούσαν να

έχουν διαλέξει πιο ήπιους τρόπους μέσα από τις συνέλευσης τους,

μέχρι να φτάσουν στην κορυφαία μορφή του αγώνα τους στην

κατάληψη .

Αλλά ας μην ξεχνάμε πρώτον ότι είναι νέοι με αγωνίες, με ενθουσιασμό ,

με γρήγορους παλμούς .

Δεύτερον εμείς οι μεγάλοι χρόνια τους τάζουμε ότι ΘΑ τους

οργανώσουμε ένα καλύτερο αύριο, μια καλύτερη κοινωνία,

καλύτερη εκπαίδευση ,δημόσια παιδεία , εργασία μετά το πτυχίο,

καλύτερα σχολεία.

Για αναλογιστείτε προύχοντες , γονείς και δάσκαλοι τι τους δώσαμε,

Λουφάξαμε σε μια καταναλωτική κοινωνία με όλα τα καλά για αυτούς

που μπορούν και όλα τα άσχημα για αυτούς που δεν δύνανται .

Όλοι συμφωνούμε ότι οι μαθητές πρέπει να ασχολούνται με τα

μαθήματα τους, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι είναι και ένα κοινωνικό

στρώμα που έχει άποψη, σκέψη, αιτήματα διεκδικήσεις .

Μήπως λέω, μήπως πρέπει να συνεργαστούμε μαζί τους

και να διεκδικήσουμε από κοινού ,αυτά που μας χρωστά ο Δήμος

η Νομαρχία η Κεντρική Εξουσία .

Αμφιβάλει κανείς ότι για την παιδεία δίνουν το τίποτε από τον προϋπολογισμό τους ,σε όλα τα επίπεδα εξουσίας .

Αμφιβάλει κανείς ότι η παραπαιδεία οργιάζει και ένα μεγάλο πόσο

από τον οικογενειακό προϋπολογισμό τον καταθέτουμε εκεί.

Αμφιβάλει κανείς ότι τα περισσότερα παιδιά μας θα ενταχθούν

στην στρατιά των ανέργων με πτυχίο .

Αμφιβάλει κανείς ότι τα σχολεία μας είναι υποβαθμισμένα χωρίς

εργαστήρια χωρίς χώρους άθλησης

Αμφιβάλει κανείς ότι η ποιότητα και ο τρόπος της διδακτέας ύλης

είναι για να παιδεύουν και όχι για να εκπαιδεύουν τους μαθητές

Διαφορετικά πως με λιγότερες ώρες φροντιστήρια οι μαθητές

εκπαιδεύονται .

Μήπως είναι πια καιρός εμείς οι μεγάλοι ,να βγούμε από τα θαλάμια μας

και να διεκδικήσουμε με τους μαθητές και τους δασκάλους καλύτερη

παιδία σε όλες τις κλίμακες ,από τον παιδικό σταθμό που είναι σε πολυκατοικίες ,ως τα πανεπιστήμια .

Μήπως το θέμα αφορά και πονά τους γονείς , και είναι καιρός να

κάνουν κατάληψης και να διεκδικήσουν από το Δήμο την Νομαρχεία,

το υπουργείο παιδείας ,την κεντρική εξουσία. ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ,

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΡΕ Γ……………….

Γιάννης Καρατζουδης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ