Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τρίτο άρθρο : Σκέψεις για Ανάλυση, του Γιάννη Καρατζούδη


Ευχαριστώ όλους που συμβάλουνε με τις σκέψεις  ή με τις γνώσεις τους στα άρθρα που αφορούν το αίτημα κατασκευής  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ. 

Φίλε καλό είναι να δίνουμε ονοματεπώνυμο στα άρθρα μας .Θέλω να σου πω ότι δεν έχω σκοπό να ξεμπροστιάσω κανέναν ο σκοπός είναι να ενώσουμε όλους τους Ελύμνιους στην ιδέα για μεγάλα αναπτυξιακά έργα στον τόπο μας .

Τα άρθρα μου φίλε είναι σκέψεις και όχι προθέσεις και αν νομίζεις ότι με την πραγματοποίηση τους θα βοηθήσουν τον τόπο, τις στηρίζεις και τις εμπλουτίζεις με τις γνώσεις σου, τόσο απλά.  

Αν προσδιορίσουμε  την κατασκευή της Τουριστικής Μαρίνας στο χώρο που είναι ο μικρός λιμένας σήμερα, να δούμε τα θετικά και τα αρνητικά .

Θετικά ..

Πρώτον εκμεταλλευόμαστε την σημερινή υποδομή . Δεύτερον  με την επέκταση του λιμενοβραχίονα προς το κιόσκι και ένα μπράτσο από το κιόσκι προς τα μέσα κρατάμε τον Λιμένα από τους δυο βασικούς καιρούς της Λίμνης τον Δυτικό και τον Νοτιά . Τρίτον μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις υπάρχουσες παλαιές εγκαταστάσεις ( Ριτσώνη ) ώστε μαζί με το παλαιό Δημοτικό να έρθουν σαν υποστήριξη της Τουριστικής Μαρίνας με το Μουσείο με τα γραφεία λιμεναρχείου, λιμενικού ταμείου , με τις προβλεπόμενες εγκαταστάσεις μια Μαρίνας μέχρι και συνεδριακό  κέντρο .Αν προσθέσουμε και τον Ναυτικό Όμιλο έχουμε μια σοβαρή πρόταση .

Προβλήματα που υπάρχουν  μπορούν και πρέπει να λυθούν στην Λίμνη ανεξάρτητα από την Μαρίνα  .  

Κυκλοφοριακό και επίλυση του . Α) Δρόμος Καναλιών αποφυγή των δυο πετάλων, διαπλατηση της οδού Άγιου Ανδρέα και καθορισμός της σαν κεντρική είσοδος οχημάτων στην πόλη .

Β) Δημιουργία κάθετων οδών από τον περιφερικό πια του Άγιου Ανδρέα προς την πόλη, από  τις ρεματιές: α) Καλκουνη Παζαρα ξενοδοχείο Ζανιακου (απαλλοτριώσεις κτημάτων δεξιά αριστερά για χώρους στάθμευσης αυτοκίνητων) .β) ρεματιά :από περιφερειακό προς καμάρες ( απαλλοτριώσεις για χώρους στάθμευσης γ) ρεματιά: παλιό ρέμα ως την εκκλησία Άγιου Νικολάου  (απαλλοτριώσεις για χώρους στάθμευσης .

Γ) ΝΑ ΓΙΝΕΙ  ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ.

Δ) Η Παραλιακή οδός να γίνει πεζόδρομος όπως και όλα τα στενά της πόλης.     

Ε)Να γίνει διάνοιξη δρομίσκου από το προσκοπίο προς Κοχυλι για να μπορούν οι τουρίστες και οι ντόπιοι να πηγαίνουν με τα ποδήλατα ή πεζοπόροι ως την σωστά οργανωμένη δημοτική πλαζ στο Κοχυλι .

Αρνητικά ..

Α) Πρόβλημα στην δημιουργία Μαρίνας στον υπάρχοντα λιμενίσκο ο χώρος στάθμευσης αυτοκίνητων που λύνετε μόνο με μπλόκα καταστρέφοντας ένα μέρος από την παράλια μετά το εργοστάσιο .

Β) Πρόβλημα που δεν λύνετε τα βαθιά  νερά που σε αναγκάζουν να κατασκευάσεις  

μεγάλο σε μήκος εσωτερικό λιμενοβραχίονα  αλλά μικρό σε πλάτος λιμένα με αποτέλεσμα τα μεγάλα σκάφη να δυσκολεύονται ή και να μην μπορούν να κάνουν μανούβρα μέσα στον λιμένα .και σαν αποτέλεσμα τα μεγάλα πλοία και ειδικά τα πλοία γραμμής να είναι εκτεθειμένα  στους Νοτικούς και Δυτικούς καιρούς έξω από τον λιμένα .  

Αν προσδιορίσουμε την κατασκευή της Μαρίνας στην θέση Κοχυλι:

Θετικά .

Πρώτον εκμετάλλευση του σημερινού μπαζώματος  Δεύτερον τα καλά νερά της περιοχής  ( ρηχά νερά αρκετά μέτρα από την στεριά ), Τρίτον  η άπλα του τόπου, η εύκολη αποζημίωση ή απαλλοτρίωση γης που θα χρειαστεί η Μαρίνα για τις κτιριακές εγκαταστάσεις  και ο χώρος στάθμευσης αυτοκίνητων .Τέταρτο στην σωστή θέση για να εξυπηρετεί όλους τους Δημότες από Ροβιες ως Λίμνη , Κεχρίες κ.τ.λ.

Προβλήματα που μπορούν να λυθούν είναι η σωστή σύνδεση Λίμνης  - Μαρίνας και όχι απαραίτητα μόνο με τα Ι.Χ. ,η δημιουργία Σχεδίου Πόλεως στην Σπιάδα  - Χρόνια ,και το κόστος για τις κτιριακές εγκαταστάσεις .

Αυτά όλα δεν αναιρούν βέβαια την αναβάθμιση του Κέντρου που είναι η αμφιθεατρική με τα στενά της και τα νεοκλασικά της ΛΙΜΝΗΣ . 

Αν προσδιορίσουμε την κατασκευή της Μαρίνας στην θέση Αράκλη  Ροβιων .

Θετικά..

Πρώτον τα ρηχά νερά  για την εύκολη και καλή κατασκευή των λιμενοβραχιόνων  που θα χρειαστούν στην κατασκευή για τους Δυτικούς αλλά και για τους Νότιους καιρούς .Δεύτερον η κοντινή απόσταση από το επαρχιακό δρόμο Ροβιες – Λίμνη. Προβλήματα που πρέπει να εντοπιστούν και να ξεπεραστούν το Σχέδιο πόλεως που πρέπει να τελειώνει όπως και με τις προαναφερθείσες περιοχές ανεξάρτητα από την Μαρίνα αλλά υποχρεωτικά αν κατασκευαστεί εκεί το κόστος κατασκευής  των κτιριακών εγκαταστάσεων .

Αρνητικά ..

Πρώτον η ακριβή γη για απαλλοτρίωση για την κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων  και στάθμευση αυτοκίνητων . Δεύτερον πρόβλημα που δεν λύνεται η μεγάλη απόσταση από τον υπόλοιπο Δήμο μια και οι Ροβιες  είναι στο άκρο του Δήμου και μάλιστα μακριά από το κέντρο του Δήμου. 

Αυτές είναι περίπου πάνω κάτω οι προτάσεις μου για την κατασκευή μιας μεγάλης Τουριστικής Μαρίνας στον Δήμο μας .

Αυτός που πρέπει να πάρει την πρωτοβουλία από εδώ και πέρα είναι ο Δήμος και όλοι οι φορείς του Δήμου.

Αλλά αν προσέξουμε καλά με το θέμα Μαρίνας από μόνα τους ξεπετάγονται και τα προβλήματα κυκλοφοριακό και Σχέδια πόλεως κ.λ.π.

Έργα  που πρέπει να γίνουνε  άμεσα και πιστεύω ότι και ο Δήμος τα έχει σαν έργα προτεραιότητας  .  

Ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε διαβάζοντας τα άρθρα μου αλλά το πιο σημαντικό είναι και επιμένω να ανοίξει ένας διάλογος ,να γίνουμε κοινωνοί όλοι στην έννοια της ανάπτυξης  του Δήμου μας .   

ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΙΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ – ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ . ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

                                                                                                 Γιάννης Καρατζούδης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ