Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

η κότα έκανε τη Χρυσή Αυγή ή η Χρυσή Αυγή τη κότα;

του ΠΒ
Αναζητώντας τα επιχειρήματα των νεοναζί ενάντια στην ελληνική κοινωνία έκανα το ατόπημα:Παρακολούθησα την προεκλογική ομιλία του Μιχαλολιάκου στη Θεσσαλονίκη.
Με ένα λόχο φουσκωτών με κασκέτο σε στάση προσοχής, ανάμεσα σε ένα πλήθος, με ανδρική υπεροχή αν όχι αποκλειστικότητα, ο πρόεδρος ήταν σαφής:Είμαστε εδώ, για τον λόγο που ακριβώς νομίζετε.
Αν έκλεινα τα μάτια κάποιες στιγμές , μακρυά από τα σύμβολα, αυτό που άκουγα ήταν ένας αγανακτισμένος "αριστερός" φιλιππικός.Όχι στους κλέφτες, να καεί το μπουρδέλο η βουλή, αντιμνημονιακές κορώνες για τον φτωχό λαό και τέτοια αντιστασικά.
Αυτά όμως μπερδεύτηκαν με ολίγον από  "δεν ήμουν στο Άουσβιτς", "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών(;) και  συμπαράσταση στον Κασιδιάρη αφού έδειρε και καλά έκανε(!), την μπολσεβίκα.
Η αρχαιοελληνική γραφή του σήματος με έπεισε για δυο πράγματα.Πρώτα το σεβασμό στο ελληνικό δωδεκάθεο και δεύτερο την υπερπήδιση του εμποδίου του Χριστιανισμού.Ο
Χριστός ως γνωστόν δεν είναι Έλληνας και γεννήθηκε και σε ένα μέρος που πρέπει να γίνει ολόκληρο σαπωνοποιία.
Η αρχαιοελληνική εικόνα του ελληνικού νεοναζισμού έχει να κάνει και με το ρόλο της γυναίκας -ρες (πράγμα) που η θέση της δεν είναι στην πολιτική ( ο φεμινισμός είναι κάτι σαν μαύρος και ισραηλινός μαζί), απουσιάζει ακόμα και από τις εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής και πιθανά το μόνο που χρησιμεύει είναι για ορθολογιστικές διασταυρώσεις με σκοπό τα ξανθά γαλανομάτικα ελληνόπουλα.
Ο Χριστός από την άλλη , μεταφέροντας μηνύματα οικουμενισμού και ανθρωπισμού, δεν μπορεί να έχει θέση σε μια συγκέντρωση που οι πεινασμένοι λαθρομετανάστες εισπράττουν μπουνοκλωτσίδι αντί τον περισσευούμενο χιτώνα.
Το χρώμα του δέρματος επίσης είναι ένα πρόβλημα, φαντάζομαι τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη να έκανε μια βόλτα από κει, τι συναισθήματα θα τους δημιουργούσε.
Η ανοχή των αντιφασιστικών αντιχουντικών δυνάμεων της χώρας, τόσα χρόνια, άφησε τα σταγονίδια να εξελιχθούν σε ποτάμι, να διεισδύσουν στα ΜΑΤ, στα σώματα ασφαλείας γενικά και στον Στρατό.Η επιλογή των χρυσαυγητών για θητεία στις ειδικές δυνάμεις δεν είναι μόνο ζήτημα του να αποκτήσουν ευρύ στέρνο για την ελληνική καρδιά τους, αλλά και εκπαίδευση σε όπλα και καταστάσεις που θα τους φανούν χρήσιμες στο μέλλον.
Σήμερα πιθανά να έχουμε εμπειρίες από αχαλίνωτους αστυνόμους να βαράνε στα μπαράκια φοβισμένους θαμώνες, μπρατσωμένους των ειδικών αποστολών να δείχνουν στα κινητά τους πως βιντεοσκόπησαν τον ξυλοδαρμό κακών μεταναστών.Ακόμα και διηγήσεις, του  πως θα μπορούσε μια ομάδα ειδικών δυνάμεων να προκαλέσει θερμό επεισόδιο στα σύνορα με τους Τούρκους για να πάρουμε την Πόλη, τη Σμύρνη και το Αϊβαλί, πίσω.Οι χαμένες πατρίδες περιμένουν την άνοδο παραπέρα της Χρυσής Αυγής για την απελευθέρωσή τους.
Η χούντα , η 7ετία, το Πολυτεχνείο, η προδοσία της Κύπρου, ο Μουστακλής,ο Παναγούλης,το ΠΑΚ, οι βασανιστές Μπάμπαλης και Μάλιος,ο Ντετρτιλής και τόσα πρόσωπα και πράγματα είναι μακρινή ιστορία.Το παρακράτος εκείνης της εποχής αποκτά σήμερα την κοινοβουλευτική του εκπροσώπηση  στην παραπαίουσα , παρακμάζουσα ελληνική πολιτεία.
Η παχυδερμία των πολιτικών με τον νεοπλουτισμό και την παντελή έλλειψη παιδείας και ιστορικής γνώσης, επιτρέπουν σήμερα την ουσιαστική επανεμφάνιση των ιδεολογικών ρευμάτων του 1967.
Η κότα γεννήθηκε από την τέφρα του 74, και γέννησε την Χρυσή Αυγή της.
Η αντιμετώπιση των νεοναζιστικών ρευμάτων δυστυχώς δεν γίνεται με ευχολόγια και αποκλεισμούς αλλά με όπλο τα βιβλία, την ιστορία  και τη γνώση.Δεν είναι επιτρεπτό οι εκθεσιογράφοι της Αρβελέρ, να ανησυχούν περισσότερο για το χαστούκι στη Κανέλη, από τους βασανισμούς των μεταναστών.Δεν είναι λογικό στο χώρο της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας, του Πλάτωνα, του Σόλωνα,  να αναπτύσσεται ο γερμανικός χιτλερικός ναζισμός με ελληνική χλαμύδα και περικεφαλαία.
Η Χρυσή Αυγή δεν πτοείται από την αντίδραση στις σφαλιάρες, γιατί έτσι δείχνει και επιβραβεύει την ιδεολογία της,αποκλεισμένη στη δικιά της "ορθοδοξία":τη ναζιστική θηριωδία.
Οι υπόλοιποι σοκαρισμένοι, ας πιάσουν κανά βιβλίο ιστορίας να διαβάσουν και να πράξουν , γιατί σε λίγο πλένοντας τα χέρια τους σαν Πόντιοι Πιλάτοι, δεν θα είναι σίγουροι από τι είναι φτιαγμένο το σαπούνι.
















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...

υποβολή δηλώσεων για το Εθνικό Κτηματολόγιο.

Ενημερώνουμε τους πολίτες του Δήμου μας, ότι στις 21/01/2019 ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων για το Εθνικό Κτηματολόγιο. Οι δηλώσεις θα κατατίθενται στο Γραφείο Κτηματογράφησης Ευβοίας (ΚΤ5-14), που βρίσκεται στη Λεωφ. Αθηνών 24Β, Χαλκίδα. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22210 37398 Ηλεκτρονική διεύθυνση: gr.kt.evia@gmail.com. Ωράριο λειτουργίας: Κάθε ημέρα (εκτός Σαββάτου & Κυριακής) από 08:30 έως 16:30 Κάθε Τετάρτη από 08:30 μέχρι 20:30 Για την υποβοήθηση των πολιτών, στο Δήμο μας λειτουργεί γραφείο ενημέρωσης της μονάδας

ο λαϊκισμός διαβατήριο για τα ξενοφοβικά αντανακλαστικά

Β. Αποστόλου : «Όταν ο λαϊκισμός γίνεται διαβατήριο για τα ξενοφοβικά  αντανακλαστικά» Σχολιάζοντας την κοινή δήλωση του επικεφαλής των ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και των τομεαρχών του κόμματος, Αγροτικής Ανάπτυξης Γιώργου Κασαπίδη και Φορολογικής Πολιτικής Απόστολου Βεσυρόπουλου , σύμφωνα με την οποία το εργόσημο των μεταναστών που δουλεύουν σε αγροτικές εργασίες, « δεν μπορεί να γίνει διαβατήριο νομιμοποίησης ή προσκλητήριο για τους παράνομους οικονομικούς μετανάστες », ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου έκανε την εξής δήλωση: