Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι είναι αυτό που με τρομάζει;


Του Π  Β 

Τα 4 μύρια για την επικήρυξη των τρομοκρατών μου δημιούργησαν αμέσως δυο εντυπώσεις. Πρώτον  ότι πρόκειται για τους αιμοσταγέστερους δολοφόνους από καταβολής του ελληνικού κράτους και δεύτερον ότι λεφτά υπάρχουν. Είχε προηγηθεί και η ανοιχτή εντολή των ΗΠΑ «πιάστε τον Ξηρό», οπότε πιθανόν να υπάρχει και
χρηματοδότηση, άρα επιπλέον έσοδα για τον Στουρνάρα.
Μετά αφού ησύχασα προσπάθησα να κάνω ένα κατάλογο από το τι με τρομοκρατεί, ακόμα και σαν σκέψη, αλλά κανένας δεν το επικηρύσσει ούτε για ένα χαρτί υγείας.
1.Το να αρρωστήσω εγώ ή τα μέλη της οικογένειάς μου ή οι φίλοι μου και να μην έχω γιατρό να πάω ή να μη μπορώ να πληρώσω τα φάρμακα η τη περίθαλψή μου. Επίσης θα τρόμαζα αν η μόνη μου διέξοδος ήταν ένας ανειδίκευτος αγροτικός γιατρός, που στο προθάλαμο του ιατρείου του περίμεναν 20 ασθενείς για να τους εξετάσει για να βρει από βήχα μέχρι εγκυμοσύνη κι από ίωση μέχρι καρκίνο. Μάλιστα αυτό θα το συμπέρανε με τη μοναδική βοήθεια ενός στηθοσκοπίου και ενός στυλό, για να γράφει.
2.Το να έχανα τη δουλειά μου μετά από 30 χρόνια, να ήμουν άπορος χωρίς τη δυνατότητα να αγοράσω φαί και να πληρώσω το ρεύμα. Να μη με προσλάμβανε κανείς επειδή πια είμαι τόσο γέρος , τόσο ακριβός και τόσο ανίκανος. Η ίδια μου δουλειά πια να έχανε την αξία της, επειδή τι αξία μπορεί να έχει η εκπαίδευση στη Χημεία , όταν ένας λαός δεν έχει να φάει , μαζί με μένα;
3.Να μου κόβαν κι άλλο το μισθό, να κόβαν τη κουτσουρεμένη σύνταξη της μάνας μου, για να πληρώσουν τους δικαστικούς, πανεπιστημιακούς, στρατιωτικούς που δικαίωσε για παράνομες κρατήσεις το Ανώτατο δικαστήριο. Λες και οι κρατήσεις των υπολοίπων ήταν νόμιμες και δίκαιες. Και να φταίω εγώ , εσύ κι ο Κοντομηνάς με τον Τσοχατζόπουλο ακριβώς τα ίδια μερίδια ευθύνης και οικονομικών χαρατσιών.
 4.Να γινόταν σεισμός, λιμός ή καταποντισμός και να με γύρναγαν τα τηλεοπτικά συνεργεία του Μέγκα και του ΣΚΑΪ, για να με βλέπουν αυτοί που είναι καλά από τους καναπέδες τους και να με λυπούνται. Να παίζει η τιβί τη μιζέρια μου στη ζώνη υψηλής ακροαματικότητας , με εκατομμύρια έσοδα διαφημίσεων για τα κανάλια του κόσμου κι εγώ να πονάω αβοήθητος.
5.Να μολυνθεί ξαφνικά το νερό , ο αέρας ή το έδαφος από μια βιομηχανία και να αναγκαστώ να αφήσω το τόπο μου, τη Βόρεια Εύβοια και να γυρίσω πίσω σε μια πόλη.
6. Να με τύφλωναν και να μου υπαγόρευαν πια ειδήσεις και καταστάσεις εφιαλτικές, χωρίς να έχω τη δυνατότητα να τις δω , να τις ελέγξω. Να είμαι υποχρεωμένος  να πιστεύω ότι μου λένε, όχι από εμπιστοσύνη αλλά από την ανάγκη ή την απειλή να με κουφάνουν για να μην ακούω.
7,8,9….100, δεν βρήκα πουθενά να βάλω τρομάρα για τον Ξηρό. Όχι γιατί δεν με νοιάζει, αλλά τον θεωρώ μέρος του συστήματος. Οι Ξηροί του κόσμου έφτιαξαν ας πούμε το αντιτρομοκρατικό Σιφοράϊ των 700 μυρίων για τους Ολυμπιακούς αγώνες, βοήθησαν να ισοπεδωθεί το Αφγανιστάν, έβαλαν κάμερες ασφαλείας να παρακολουθούν, ακόμα και το βρακί του καθενός. Οι Ξηροί είναι πλούτος, που τον πληρώνουν οι δυστυχείς του κόσμου για να είναι πλουσιότεροι, ασφαλέστεροι και υγιέστεροι μόνο οι δυνάστες τους.
Πάντως ότι και νάναι ο Ξηρός δεν μπορούμε να του καταλογίσουμε την ευθύνη για την έλλειψη υγείας, παιδείας, κοινωνικής πρόνοιας, δουλειάς και τόσων άλλων τρομακτικών. Δεν φταίει η 17Ν για την αιθαλομίχλη, την ακρίβεια , την έλλειψη γιατρών και φαρμάκων. Και το κακό είναι ότι αυτοί που πραγματικά μας τρομοκρατούν με την αγωνία της καθημερινής επιβίωσης, δεν τους επικηρύσσουμε, αλλά τους ψηφίζουμε ή τους στηρίζουμε.
Τι να κάνουμε λοιπόν; Μη φοβάστε τίποτα και όλα θα πάνε καλά!
Εις υγείαν!

 Δημοσιεύθηκε στον Παλμό της Βόρειας Εύβοιας στις 25-1-2014






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν