Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όχι στις μονάδες λιθάνθρακα στο Μαντούδι και στο Αλιβέρι

Έγινε η πανευβοϊκή σύσκεψη φορέων και πολιτών στην αίθουσα του
Νομαρχιακού Συμβουλίου Ευβοίας, για το θέμα των λιθανθρακικών μονάδων
στο Μαντούδι και στο Αλιβέρι με πρωτοβουλία του Δήμου Κηρέως. Η
συμμετοχή εκπροσώπων των συλλόγων περιβάλλοντος και κινήσεων πολιτών
από όλο το Νομό Εύβοιας, που απαρτίζουν το κυοφορούμενο δίκτυο πολιτών
και φορέων για το περιβάλλον, ήταν σημαντική και δημιουργική. Έθεσαν,
πέρα από την διαθεσιμότητά τους για την κινητοποίηση ενάντια στις
μονάδες λιθάνθρακα, τα περιβαλλοντικά προβλήματα των περιοχών τους
αλλά και γενικότερα θέματα της αειφόρου ανάπτυξης.
Αρνητικό στοιχείο της σύσκεψης ήταν η απουσία των άλλων Δήμων του
Νομού και ειδικά του Δήμου Αλιβερίου που σχολιάσθηκε αρνητικά από
πολλούς ομιλητές. Το θέμα όμως του λιθάνθρακα δεν αφορά μόνο το Δήμο
Κηρέως αλλά όλους μας, είτε είμαστε πολίτες είτε εκπρόσωποι κάποιου
θεσμικού φορέα. Και όλοι μας χρειάζεται να συμβάλλουμε ώστε να
αποτρέψουμε την εγκατάσταση μονάδων λιθάνθρακα στη χώρα μας. Και
ειδικά οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η σύσκεψη κατέληξε στην συγκρότηση μιας συντονιστικής επιτροπής η
οποία θα απαρτίζεται από τους εκπροσώπους των φορέων που συμμετείχαν
και η οποία θα συνεδριάσει άμεσα για να οργανώσει την κινητοποίηση –
συλλαλητήριο που προσδιορίσθηκε χρονικά προς τα τέλη Ιουνίου.
Οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ συμμετείχαν στην σύσκεψη και θα δώσουν όλες τους
τις δυνάμεις για την επιτυχία της κινητοποίησης.
14 Μαίου 2008

ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
--

energoipolitesevias@gmail.com
http://energoipolitesevias.blogspot.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ