Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλλικράτης Βόρειας Εύβοιας: Στο παρά 5…

Η λύση του ενός Δήμου στη Βόρεια Εύβοια είναι μονόδρομος και για την ανάπτυξη και για την σωτηρία της περιοχής. Στους δύσκολους οικονομικά και πολιτικά καιρούς που είμαστε , δυο μικροί αδύναμοι δήμοι είναι άλλο ένα τίποτα, μέσα στις διεκδικήσεις της μελλοντικής αυτοδιοίκησης της χώρας.
Ο λαός είναι απέξω από αυτές τις επιλογές , ο κύβος βρίσκεται στα χέρια αυτών που είναι μέσα στα πράγματα και τα καθοδηγούν.Η ικανοποίηση των προσωπικών φιλοδοξιών και ο καταμερισμός των κουκιών στις μελλοντικές εκλογές δεν μπορούν να γίνουν ο σημαντικότερος λόγος αυτής της διαίρεσης.
Αντίθετα: ένα δάσος, μία θάλασσα, ένα νοσοκομείο, ένας ΧΥΤΑ, ένα αεροδρόμιο ,μια συγκοινωνία, ένα οδικό δίκτυο, ένας πολιτισμός, ένα γραφείο εκπαίδευσης, τελικά ένας τόπος όσο μπορεί ανεξάρτητος από το περίχωρο της Αθήνας που λέγεται Χαλκίδα, είναι αυτά που μπορούν να ενώσουν τους πολίτες της Βόρειας Εύβοιας σε κοινή δράση. Κοινή δράση για κοινές απαιτήσεις.
Γιατί ο νους είναι κοινός για όλη τη Βόρεια Εύβοια. Η κεντρική εξουσία του ενός Δήμου , με τις όποιες αδυναμίες, είναι και η μόνη που μπορεί να επαναδραστηριοποιήσει τις «αγορές του δήμου» στα χωριά και να κάνει τους πολίτες να συμμετάσχουν μαζικά και ανιδιοτελώς στις κινήσεις για τα συμφέροντα του τόπου.
Όποιος θέλει να τη διαιρέσει σε δυο βλαχοδήμους βλαχοδημάρχων, απλά θέλει να βάλει τη Βόρεια Εύβοια ακόμα πιο πολύ στο περιθώριο. Η απόφαση της διαίρεσης δια δύο, δεν ήταν ποτέ επιλογή του λαού.
Οι φωτισμένοι που θα πάρουν τελική απόφαση της διοικητικής διαίρεσης, ας βάλουν πρώτα το χέρι στη καρδιά και στο μυαλό , αφήνοντας τα κινητά τους να βουίζουν…

Πάνος Βασιλόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ