Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

για τη Χρυσή Αυγή: τα πραγματικά περιστατικά και η στάση του ΣΥΡΙΖΑ





Της Βασιλικής Κατριβάνου

 Αν δεν πούμε τη βία με το όνομά της, δηλαδή «ρατσιστική» και «φασιστική», και αν μιλάμε γενικά για «βία», κλείνουμε τα μάτια και αρνούμαστε να δούμε την ουσία του θέματος -- πράγμα που, ιστορικά, αποτελεί βασική επιδίωξη της ακροδεξιάς

Το πρώτο που θέλω να θυμίσω είναι το ζήτημα της ρατσιστικής βίας και των επιθέσεων στις οποίες πρωτοστάτησαν βουλευτές της Χρυσής Αυγής (όχι μόνο του Δ. Κουκούτση εναντίον μου, αλλά και οι επιθέσεις στη Ραφήνα και στο Μεσολόγγι, με επικεφαλής Χρυσαυγίτες βουλευτές) συζητήθηκε στην Επιτροπή Δεοντολογίας  έπειτα από αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ: ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτός που έφερε, στο αρμόδιο όργανο του Κοινοβουλίου, το ζήτημα των επιθέσεων  αυτών και της ρατσιστικής βίας.

Η απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας, όπως εξηγείται αναλυτικά στο Δελτίο Τύπου του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, ήταν καταρχήν αναμφισβήτητα θετική, αφού «το Κοινοβούλιο, διά του οργάνου του, καταδικάζει την πρακτική της Χρυσής Αυγής». Γι’ αυτό ακριβώς και ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε «Ναι» στα τρία από τα τέσσερα σημεία (είναι τα εξής: Η Επιτροπή α) ζητάει από τον πρόεδρο της Βουλής, εφόσον συνεχιστεί η αντικοινοβουλευτική και παράνομη συμπεριφορά βουλευτών της Χρυσής Αυγής, να ζητήσει προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση, β) να επισημαίνει τις ευθύνες της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής και γ) καλεί την εκτελεστική εξουσία και τη Δικαιοσύνη να επιταχύνουν τις διαδικασίες απόδοσης ευθυνών). Ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε και στα τρία αυτά σημεία «Ναι», παρόλο που θα ήθελε να είναι πιο άμεσα και κατηγορηματικά (λ.χ., στο πρώτο σημείο, να μην παραπέμπεται η προ ημερησίας διάταξη συζήτηση στο μέλλον, αλλά να γίνει αμέσως).

Ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε λευκό σε ένα σημείο: σε αυτό που η Επιτροπή αρνήθηκε να χαρακτηρίσει τη βία της Χρυσής Αυγής ως «ρατσιστική». Και ήταν αναγκασμένος να πράξει έτσι. Γιατί η άρνηση αυτή δεν είναι απλώς μια ανεξήγητη υστέρηση, τη στιγμή που διεθνείς οργανισμοί (όπως ο Επίτροπος του Συμβουλίου του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) και υπουργοί (Α. Ρουπακιώτης, Ν. Δένδιας) κάνουν λόγο σαφώς για «ρατσιστική» βία». Είναι κρίσιμο πολιτικό ζήτημα, γιατί, αν δεν πούμε αυτή τη βία με το  όνομά της, δηλαδή «ρατσιστική» και «φασιστική» και μιλάμε γενικά για «βία» κλείνουμε τα μάτια και αρνούμαστε να δούμε την ουσία του θέματος --  πράγμα που, ιστορικά, αποτελεί βασική επιδίωξη της ακροδεξιάς.

Αυτά είναι τα πραγματικά περιστατικά. Από εκεί και πέρα, δεν ξέρω αν έχει νόημα να σχολιάσω δημοσιεύματα, ακόμα και σε μεγάλες εφημερίδες, που παραποιούν πλήρως την πραγματικότητα,  λέγοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε  συνολικά λευκό και ξετυλίγουν, σε αυτή την ψευδή βάση, ένα χαλκευμένο κατηγορητήριο, ότι «αθωώνει» έτσι τη Χρυσή Αυγή», με υποδείξεις και «παραινέσεις» που φτάνουν ως τον Μεσοπόλεμο, τον Χίτλερ κλπ. κλπ. Γιατί πιστεύω ότι δεν οφείλονται σε λανθασμένη πληροφόρηση, αλλά, δυστυχώς, υπηρετούν τη χειραγώγηση,  την παραπληροφόρηση και την ευτελή προπαγάνδα εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ. Ακόμα και έτσι όμως, οφείλουν, για λόγους στοιχειώδους δημοσιογραφικής δεοντολογίας και δημοκρατικής ευπρέπειας, να αποκαταστήσουν τουλάχιστον τα πραγματικά περιστατικά. Η πολιτική αντιπαράθεση δεν μπορεί να βασίζεται σε ψεύδη.

www.rednotebook.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο...

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ...