Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εισήγηση για τα Λιμενικά Ταμεία Αιδηψού και Ωρεών

    Εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ιστιαίας -Αιδηψού
                         για τα Λιμενικά Ταμεία Αιδηψού και Ωρεών                                                                           
 Ως πρόεδροι των Λιμενικών Ταμείων Αιδηψού και Ωρεών θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τα παρακάτω, σχετικά με το σχέδιο νόμου με τίτλο «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» που δόθηκε προς διαβούλευση η οποία και ολοκληρώθηκε, και ειδικά με το άρθρο 47 αυτού για την μετατροπή του Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας σε Ανώνυμη Εταιρεία του Ν.2932/2001 και συγχώνευση των Λιμενικών Ταμείων Ευβοίας.

Και τα δύο Λιμενικά Ταμεία των οποίων έχουμε την ευθύνη λειτουργίας των (Αιδηψού και Ωρεών) είναι υγιή ταμεία, με πλεονασματικές οικονομικές χρήσεις και με σημαντικά χρηματικά αποθεματικά,  καθώς και με έναν κύκλο εργασιών διόλου ευκαταφρόνητο. Κύκλος εργασιών που προκύπτει από την παροχή πολλών και ποιοτικών υπηρεσιών που προσφέρουμε σε όλους τους λιμένες αρμοδιότητάς μας και όχι μόνο σε αυτούς που «αφήνουν κέρδη». Έχουμε την ευθύνη της λειτουργίας 3 σημαντικών  πορθμειακών γραμμών  (Αιδηψού - Αρκίτσας, Αγιοκάμπου - Γλύφας και Αγ.Γεωργίου Λιχάδος - Αγ. Κων/νου) καθώς και 3 μεγάλων λιμένων, αλλά και πολλών μικρότερων (Λ.Αιδηψού, Ωρεών, Πευκίου, Αγ.Γεωργίου, Ηλίων, Ν. Πύργου, Ελληνικών, Βασιλικών -Ψαροπούλι)  .
 Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το δύσκολο γεωγραφικό ανάγλυφο της Β. Εύβοιας (120 χλμ από τη Χαλκίδα και 2 ώρες ταξίδι σε δύσκολο οδικό δίκτυο) μας κάνει να πιστεύουμε ότι είναι επιτακτική ανάγκη τα Λιμενικά Ταμεία Αιδηψού και Ωρεών να μείνουν ως έχουν ως προς την λειτουργία τους και σε εύθετο χρόνο να συνενωθούν εθελοντικά σε ένα Λιμενικό Ταμείο, στα όρια του «Καλλικρατικού» Δήμου Ιστιαίας - Αιδηψού όπου δραστηριοποιούνται και τώρα. Εξάλλου είναι οι νωπές και έντονες οι μνήμες της τοπικής κοινωνίας από την εγκατάλειψη που βίωσαν οι λιμένες της Βορ. Εύβοιας κατά την περίοδο που οι αρμοδιότητα τους είχε και πάλι μεταφερθεί στο Λ.Τ. Χαλκίδος.
            Τα Λιμενικά Ταμεία των οποίων έχουμε την ευθύνη είναι σημαντικός παράγοντας ανάπτυξης στην δοκιμαζόμενη τοπική κοινωνία της Βορ. Εύβοιας, στον τουρισμό, στις μεταφορές και στην επικοινωνία με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Θα σας παρακαλούσαμε λοιπόν να λάβετε σοβαρά υπόψη σας όλα τα παραπάνω, τα οποία δεν είναι μόνο προσωπικές μας σκέψεις αλλά και όλης της βορειοευβοιώτικης κοινωνίας και να συνδράμετε κι εσείς με απόφασή σας προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου ώστε να παραμείνει ως έχει η κατάσταση λειτουργίας των Λιμενικών Ταμείων Ιστιαίας –Αιδηψού.


                       Οι Πρόεδροι των Λιμενικών Ταμείων

                   Αιδηψού :  Μαυροζούμης Ιωάννης
                   Ωρεών:        Μπάμπος Δαμιανός (Δίανος) 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,