Ο κόμβος της Αιδηψού από υπέργειος…προσγειώθηκε
Δεν φταίει ο λαός που απογοητεύεται όταν βλέπει έργα σαν το περιφερειακό των Λουτρών Αιδηψού να μένουν ημιτελή, για λόγους που δεν τους απασχολεί, αλλά θα έπρεπε να απασχολεί αυτούς που ψηφίζουν και τους στέλνουν στη Βουλή.
Έξι χρόνια χωρίς τη παραμικρή πρόοδο, εγκατάλειψη όπως επίσης και για την ανυπαρξία έργων από πλευράς Περιφέρειας.
Τελευταία εγκρίθηκε μια πίστωση ύψους 300.000 ευρώ για να δοθεί προσπελασιμότητα κυρίως στα βαρέα οχήματα ώστε να μην διέρχονται από τη παραλιακή οδό. Το πρόβλημα υπάρχει σε δυο σημεία του δρόμου και στον κόμβο της Αιδηψού. Το άλλο έργο έχει τελειώσει εδώ και έξι χρόνια!!!
Με αυτά τα χρήματα όμως δεν μπορεί να ανοιχτούν τα δυο σημεία και να γίνουν εκβραχισμοί. Ελλείψει λοιπόν σοβαρής πίστωσης φαίνεται ότι προσπαθούν να αποφύγουν (προσωρινά) και τον κόμβο στην είσοδο του χωριού Αιδηψός. Έτσι ρίχνουν τα μπάζα στο τμήμα που θα γινόταν υπέργειος κόμβος, με πρόθεση να τον ενώσουν με το κεντρικό δρόμο.
Ο περιφερειακός λοιπόν θα τέμνει την είσοδο της Αιδηψού και θα ενώνεται με την εθνική Αιδηψού – Ιστιαίας. Φοβούμαστε ότι «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού» και έτσι στη συνέχεια θα ακολουθήσουν κι άλλα προβλήματα, όπως ατυχήματα κλπ. Οι κάτοικοι ανησυχούν βλέποντας την προχειρότητα του ζητήματος και φυσικά απαιτούν να γίνει ο κόμβος όπως προβλέπεται από την μελέτη.
Οι δικαιολογίες για τη μη χρηματοδότηση του έργου μέχρι στιγμής ήταν οι υπερβάσεις που έγιναν στο έργο χαρακτηρίζοντάς το, ως «αμαρτωλή ιστορία». Η πρόσφατη χρηματοδότηση, έστω του μικρού αυτού ποσού, όμως αναιρεί αυτές τις αιτιάσεις - κοινοβουλευτικοί τις παρέθεταν – και φαίνεται ότι αν υπάρχει πολιτική βούληση η εξεύρεση των κονδυλίων είναι εύκολη υπόθεση.
Η κατάσταση που υπάρχει μέχρι σήμερα θλίβει τους πάντες. Ενώ η παραλιακή οδός είναι δρόμος περιπάτου από το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ και τον διασχίζουν μεγάλα πλήθη τουριστών από Ιούνιο μέχρι Οκτώβριο, ξαφνικά «σκάει μύτη» η νταλίκα, τα βοθροφόρα, τα φορτηγά αφού είναι…Εθνική Οδός!!!, προς μεγάλη απογοήτευση των τουριστών και φυσικά προς μεγάλη έκπληξη!!! Έτσι έχει η κατάσταση και ελπίζουμε η ιστορία αυτή κάποτε να τελειώσει και φυσικά όπως πρέπει και όχι πασαλείμματα….
βε οκτ 2008
Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ' αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο