Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

επιστολή Κεδίκογλου:παράλειψη περίληψης Συγκοινωνιακών Νομαρχιακών μελετών

Με επιστολή του προς τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
κ. Παντελή Σκλιά ο βουλευτής Εύβοιας, Σίμος Κεδίκογλου ενημερώνει
ότι λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν θα παραστεί στη συνάντηση που
έχει οριστεί για την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου με τον Νομάρχη Εύβοιας. Ο κ.
Κεδίκογλου επισημαίνει, ότι μετά από εξέταση των ΣΑΜΠ 066 ( Συλλογική
Απόφαση Μελετών Περιφέρειας) των τελευταίων ετών δεν βρέθηκε καμία
μελέτη Συγκοινωνιακού έργου (οδοποιία- γέφυρες) με τελικό δικαιούχο τη
Νομαρχία και ζητά από τον Περιφερειάρχη να διαλευκανθεί η παράλειψη
περίληψης Συγκοινωνιακών -Νομαρχιακών μελετών στις Σ.Α.Μ-Π για την
κατανομή ευθυνών. Επίσης, καταθέτει την πρότασή του για την ένταξη
συγκεκριμένων μελετών.

Το κείμενο της επιστολής του βουλευτή έχει ως εξής:

<<Εξετάσαμε τις ΣΑΜΠ 066 ( Συλλογική Απόφαση Μελετών Περιφέρειας) των
τελευταίων ετών και δεν βρήκαμε καμία μελέτη Συγκοινωνιακού έργου
(οδοποιία- γέφυρες) με τελικό δικαιούχο τη Νομαρχία. Επαρχιακοί
δρόμοι, γέφυρες. Δε γνωρίζει το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας αν η
παράλειψη οφείλεται στην Περιφέρεια ή στη Νομαρχία; Δηλ. μη υποβολή
αιτήματος από τη Νομαρχία. Παρακαλούμε επ' αυτού να δώσετε μία
δημόσια απάντηση. Η Νομαρχία στην οποία κοινοποιείται η παρούσα
παρακαλείται να θέσει το ζήτημα. Συμφωνεί θεωρώ η Νομαρχιακή
Αυτοδιοίκηση ότι περισσότερο από απαραίτητο είναι να ενταχθούν στη
ΣΑΜ-Π 066 οι μελέτες:

1. Ο εκσυγχρονισμός του δρόμου Βουτά-Ροβιές.
2. Ο δρόμος Πήλι-Βλαχιά-Σαρακήνικο-Στρόπωνες με πρώτο τμήμα
Βλαχιά-Σαρακήνικο-Στρόπωνες.
3. Βίταλο-Κύμη-Παραλία Κύμης (εκσυγχρονισμός και επέκταση)
4. Εκσυγχρονισμός και επέκταση Κάρυστος-Πλατανιστός-Κόμητο-Αμυγδαλιά.
5. Νέος δρόμος Αμυγδαλιά-Καλλιανού-Αγ. Δημήτριος
6. Εκσυγχρονισμός Αγ. Δημήτριος-Παραδείσι
7. Μικρή γέφυρα Γαλατσώνα-Μονοκαρυά, τελείως απαραίτητη για το
τουριστικό κύκλωμα Πευκί-Γερακιού-Γαλατσώνα-Μονοκαρυά-Ιστιαία-Πευκί
αλλά και για την επικοινωνία Γαλατσώνας-Μονοκαρυάς απέχουν μόνο 2
χιλιόμετρα και επικοινωνούν μέσω Ιστιαίας, 15 χλμ
8. Νέος δρόμος Κυμάσι - Μαντουδίο-Ατάλαντος-Πήλι.

Ποιες μελέτες έχουν προτεραιότητα ασφαλώς αποφασίζει η Νομαρχιακή
Αυτοδιοίκηση. Έχω την άποψη ότι οι παραπάνω είναι απαραίτητες.
Ευχαρίστως η αποδοχή της πρότασής μου να είναι υπό την αίρεση
αποδοχής της και από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.

Σας παρακαλώ να διαλευκανθεί η παράλειψη περίληψης Συγκοινωνιακών
Νομαρχιακών μελετών στις ΣΑΜ-Π για την κατανομή ευθυνών>>.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ