Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ομόφωνη απόφαση να μην ενταχθούν οι περιοχές Δέλτα Κηρέως και η Κοιλάδα Προκοπίου στο Natura


Το επικείμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος για τη βιοποικιλότητα έγινε αφορμή να συζητηθούν εκ νέου θέματα που αφορούν στο δίκτυο Natura 2000, τις Ζώνες Ειδικής Προστασίας, καθώς και τους Τόπους Κοινοτικής Σημασίας. Σε ορισμένες δε περιπτώσεις έχουν ήδη προκληθεί έντονες αντιδράσεις, καθώς εκτιμάται ότι θα μπει φρένο στην ανάπτυξη αρκετών περιοχών.

Η Ελλάδα είναι γνωστό πως ενέταξε το όρος Κανδήλι και το όρος Δίρφυ Πυξαριά στο δίκτυο Natura σαν Ζώνη Ειδικής Προστασίας. Συγκεκριμένα πρόκειται για μία έκταση 62.000 στρεμμάτων. Το ζητούμενο για τον Σύλλογο "kireas.org" ήταν να ενταχθεί η κοιλάδα του Προκοπίου και το Δέλτα Κηρέως στο δίκτυο Natura 2000 σαν Τόπος Κοινοτικής Σημασίας με στόχο την καλύτερη προστασία της περιοχής από τη στιγμή μάλιστα που είχε συμπεριληφθεί και στον επιστημονικό κατάλογο Life, γεγονός που θα σήμαινε τη δέσμευση αρκετά μεγαλύτερης έκτασης. 

Το θέμα της ένταξης της κοιλάδας Προκοπίου και Δέλτα Κηρέως στο δίκτυο Natura 2000 ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Αννας, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου.

Η απόφαση που ελήφθη ομόφωνα ήταν να μη γίνει περαιτέρω δέσμευση της περιοχής και να μην ενταχθεί στο δίκτυο Natura η Κοιλάδα Προκοπίου και το Δέλτα Κηρέως.

Μιλώντας στο "Σερβιτόρο της Εύβοιας" ο Δήμαρχος κ.Ψαρρός Ανέστης σχετικά με τους λόγους που τους οδήγησαν στη συγκεκριμένη απόφαση υπενθύμισε ότι στον επιστημονικό κατάλογο από το 1994 είχε συμπεριληφθεί εκτός απο τα 62.000 στρέμματα του ορεινού όγκου Κανδηλίου και Πυξαριά και η ευρύτερη περιοχή του κάμπου Μαντουδίου, εκατέρωθεν του ποταμού, στην οποία βρίσκονται αγροκτήματα, αλλά και οι εγκαταστάσεις πρώην Σκαλιστήρι και Παπαστρατή. ..............

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ