Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιμορφωτικά Προγράμματα Θεατρικής Παιδείας και Ελληνικού Κιν/φου στο Δήμο Ελυμνίων

Σας πληροφορούμε ότι θα λειτουργήσουν στο Δήμο Ελυμνίων κατά τους μήνες Φεβρουάριο - Μάιο 2011, Επιμορφωτικά Προγράμματα Θεατρικής Παιδείας και Ελληνικού Κιν/φου.  Προϋποθέσεις Συμμετοχής: Ενήλικες ανεξάρτητα εκπαιδευτικού επιπέδου, τουλάχιστον Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης. Απαιτούμενα Δικαιολογητικά: α) Αίτηση συμμετοχής, β) Φωτοτυπία Ταυτότητας

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τη Δευτέρα 7/2/2011 και ώρα 15:00 στο τηλ. 6979273069.

Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα στα Κ.Ε.Ε. παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ.


Για πρόγραμμα διάρκειας μικρότερης ή ίσης των 75 ωρών δίνεται ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ. Οι εκπαιδευόμενοι με μειωμένη απόδοση δεν δικαιούται πιστοποιητικού, αλλά απλής βεβαίωσης παρακολούθησης.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Θέατρο - Θεατρική Παιδεία (50 ώρες)

Βασικοί Στόχοι:
Η εξοικείωση των εκπαιδευομένων με το χώρο του θεάτρου με απώτερο στόχο τη συμμετοχή σε πολιτιστικές δραστηριότητες. Εισαγωγή στη θεατρολογία με σκοπό την απόκτηση στοιχειώδους θεατρικής παιδείας

Ενότητες:
1. Τί είναι θέατρο, 2. Ιστορία των Θεάτρων, 3. Βασικά θεατρικά είδη, 4. Κλασικό Θέατρο,  Αρχαία Ελλάδα, 5. Τραγωδίες, Οι Ποιητές, 6. Η Αττική Κωμωδία, 7. Από την Ρώμη στο Λονδίνο. Οι αρχές του σύγχρονου Θεάτρου. Μεσαίωνας και Πρώιμη Ιταλική Αναγέννηση, 8. Η Όψιμη Αναγέννηση, 9. Το Θέατρο στην Ελλάδα. Από την  Κρητική Αναγέννηση στην Ελλ. Επανάσταση, 10. Από το Μπαρόκ στο Διαφωτισμό, 11. Το Θέατρο της Ευρώπης του 19ου αιώνα, 12. Ο 20ος αιώνας στο Ευρ. Θέατρο, 13. Σύγχρονο Ελλ. Θέατρο

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Κινηματογράφος (25 ώρες)

Βασικοί Στόχοι:
Η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους η μυθοπλασία του κινηματογράφου διαπλέκεται με την κοινωνική πραγματικότητα με σκοπό την κατανόηση της πολιτιστικής ιδιαιτερότητας του και τη θεώρηση του κινηματογράφου ως ισχυρού μέσου μετάδοσης κυρίαρχων πολιτιστικών προτύπων.

Ενότητες:
1. Α' Περίοδος του Ελληνικού Κιν/φου 1904-1940, 2. Β' Περίοδος του Ελληνικού Κιν/φου 1940-1949 3. Γ' Περίοδος, Η Δεκαετία του 1950, η άνθιση της Ηθογραφίας, 4. Η Χρυσή Εποχή του Ελληνικού Κιν/φου 1959-1967, 5. Το σύντομο διάλειμμα 1964-1967,6. Νέος Ελλ. Κινηματογράφος, 7. Σύγχρονος Ελλ. Κινηματογράφος, 8. Ντοκιμαντέρ και ταινίες μικρού μήκους, 9. Σημαντικοί Έλληνες σεναριογράφοι, μουσικοσυνθέτες και οπερατέρ. 10. Ελληνες σκηνοθέτες στο εξωτερικό.


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ