Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανέστης Ψαρρός:δεν θα προχωρήσετε σε καμία συνένωση σχολικών μονάδων

: <<Συνενώσεις - Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011 - 2012>>.
Σχετ.: α) Το με αριθμ.137/28-01-2011 έγγραφό σας
β) Η με αριθμ. 11136/Δ4/27-01-2011 εγκύκλιό σας
Κυρία Υφυπουργέ
Κατόπιν των ανωτέρω σχετικών, με θέμα <<Συνενώσεις - Ιδρύσεις Σχολικών
Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό
Έτος 2011 - 2012>>, σας γνωρίζουμε τα εξής:
Ο Δήμος Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας Άννας, που βρίσκεται στην
βορειοκεντρική Εύβοια αποτελείται από σαράντα τέσσερεις (44) δημοτικές

- τοπικές κοινότητες και οικισμούς που εκτείνονται σε μία έκταση
εξακοσίων χιλιάδων στρεμμάτων και ο χαρακτηρισμός του είναι ορεινός
Δήμος. Το ανάγλυφο της περιοχής, τα οδικά δίκτυα και οι καιρικές
συνθήκες κάνουν δύσκολη την επικοινωνία και τις μεταφορές ειδικά τους
χειμερινούς μήνες που κατά κύριο λόγο παρέχεται και η εκπαίδευση των
μαθητών.
Στο Δήμο μας λειτουργούν σήμερα - σχολική χρονιά 2010 - 2011 - δώδεκα
(12) σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και επτά (7) σχολικές
μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από τις οποίες τέσσερεις (4) είναι
Γυμνάσια όπου στο ένα (Γυμνάσιο Αγίας Άννας) λειτουργούν και Λυκειακές
τάξεις, δύο (2) Γενικά Λύκεια και ένα (1) Επαγγελματικό Λύκειο.
Κατά το παρελθόν έχουν συντελεστεί πολλές συνενώσεις ειδικά των
σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αφού οι σαράντα τέσσερεις (44)
τοπικές κοινότητες και οικισμοί εξυπηρετούνται μόλις από δώδεκα (12)
δημοτικά σχολεία. Τα δε Γυμνάσια - Λύκεια και Λυκειακές τάξεις
βρίσκονται στις έδρες των τριών συνεννοούμενων Δήμων και η ενδεχόμενη
κατάργηση και συνένωσή τους με άλλες σχολικής μονάδες θα δημιουργήσει
σοβαρό πρόβλημα στην εκπαίδευση των μαθητών για τους εξής λόγους:
1. Οι αποστάσεις που θα πρέπει να διανύουν οι μαθητές καθημερινά θα
ξεπερνούν τα 120 χιλιόμετρα με επιστροφή, μια απόσταση αρκετά μεγάλη
που δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφαλή μεταφορά τους.
2. Οι μαθητές θα πρέπει να ξεκινούν τουλάχιστον δύο ώρες πριν την
έναρξη των μαθημάτων και να επιστρέφουν στα σπίτια τους δύο ώρες μετά
την λήξη, αφ' ενός διότι φθάνουν πολύ νωρίτερα από την έναρξη των
μαθημάτων και αφ' ετέρου διότι αργοπορούν στην επιστροφή τους, με ότι
αυτό συνεπάγεται για την προετοιμασία και την επίδοσή τους.
3. Οι υπάρχουσες υποδομές των σχολείων (αίθουσες διδασκαλίας -
εξοπλισμός κ.α.) δεν είναι ικανές για να καλύψουν μια ενδεχόμενη
συνένωση.
4. Ο χρόνος που θα απαιτηθεί για να φτάσουν οι μαθητές από τον τόπο
κατοικίας στο σχολείο με βάση την συγκοινωνιακή κάλυψη, τα υφιστάμενα
οδικά δίκτυα και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή
εκτιμάται ότι θα ξεπερνά κατά πολύ την μία ώρα.
Με βάση τους παραπάνω λόγους και με δεδομένο τις ίσες ευκαιρίες που θα
πρέπει να δίνονται στη μόρφωση της νέας γενιάς, είμαστε βέβαιοι ότι
δεν θα προχωρήσετε σε καμία συνένωση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Δήμο μας.


O Δήμαρχος
Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας Άννας
Ανέστης Ψαρρός

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ