Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ...

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ και ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ


...και το «Μετέωρο Βήμα» του κ. Περιφερειάρχη!

Τελευταίο ( ως 27ο θέμα)  της ημερήσιας διάταξης, ημέρα Τσικνοπέμπτη,  μετά από οχτώμισι ώρες συνεδρίασης, αφού όλη η αντιπολίτευση εγγράφως είχε πιέσει ώστε να συζητηθεί το θέμα των διοδίων στο Περιφερειακό Συμβούλιο,  και προφανώς κάτω από την δυναμική  των γεγονότων που έχει
δημιουργήσει το κίνημα για ελεύθερους από διόδια δρόμους, ο κ. Περιφερειάρχης εισηγήθηκε προφορικά την λήψη απόφασης  προσπαθώντας να ισορροπήσει «στηριγμένος σε δύο βάρκες»:
να ικανοποιήσει το αίσθημα δικαίου των αγωνιζόμενων συμπολιτών μας, χωρίς όμως να θίξει τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων  και την κυβερνητική πολιτική που έχει αποφασίσει να υπηρετήσει.
 Έτσι όμως:
·   μπορεί να υιοθέτησε τα δευτερεύοντα αιτήματα της Ολοκλήρωσης του παράπλευρου και δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου και της Ελεύθερης διέλευσης με κάρτες στους κατοίκους των δήμων που διέρχεται η ΠΑΘΕ,
·   μπορεί να υιοθέτησε την πρόταση της παράταξής μας να μην αποδεχτούμε νέους σταθμούς διοδίων στην επικράτεια της Περιφέρειας και ιδιαίτερα στην Εύβοια,
·   μπορεί να έκφρασε την αντίθεσή του στην ποινικοποίηση των αγωνιζόμενων «δεν πληρώνω», θέματα σίγουρα θετικά
ταυτόχρονα όμως:
·   αρνήθηκε να εκφραστεί  η πολιτική συμπαράσταση του Περιφερειακού Συμβουλίου στο κίνημα ενάντια στα διόδια, και δεν δέχτηκε να συνδράμει νομικά τους όποιους πολίτες της Περιφέρειας μας διωχθούν ποινικά
·   δεν υιοθέτησε το κύριο αίτημα για ελεύθερους χωρίς διόδια Εθνικούς δρόμους - περιουσία του Ελληνικού λαού-, που τους έχει πληρώσει στο δεκαπλάσιο της αξίας τους με τους υπέρογκους φόρους στα καύσιμα, στα τέλη κυκλοφορίας και συνολικά
·   δεν τοποθετήθηκε στον απαράδεκτο τρόπο που παραδίδεται η κατασκευή των δρόμων στο ιδιωτικό κεφάλαιο και στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων
·   αρνήθηκε να διεκδικήσει νομικά τις καθυστερήσεις στο παράπλευρο οδικό δίκτυο,
·   υιοθέτησε ως δήθεν πιο δίκαιο τρόπο αυτόν των ηλεκτρονικών διοδίων, «δίδοντας πάσα» στην κυβέρνηση και υπονομεύοντας τον αγώνα του κινήματος ενάντια στα διόδια.
Έτσι όμως ο κ. Περιφερειάρχης αυτοακύρωσε  τις όποιες θετικές προσεγγίσεις διατύπωσε στην εισήγησή του, αποδεικνύοντας πως το πραγματικό του κίνητρο δεν ήταν να συνδράμει στο δυνάμωμα του αγώνα για ελεύθερα διόδια, αλλά ο λαϊκισμός και ξεθύμασμά του.
Νάναι σίγουρος όμως πως δεν θα ξεμπερδέψει έτσι εύκολα με το ενοχλητικό κίνημα των διοδίων.   


26-02-2011
Το Γραφείο Τύπου
Της ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ και ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
για την Στερεά Ελλάδα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ