Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ο προ-θανατηφόρος δρόμος στο Δερβένι.

Η αναλγησία της κάθε υπεύθυνης εξουσίας μαζί με την απερισκεψία του
κάθε διερχόμενου οδηγού έχουν κάνει ένα εφιαλτικό σκηνικό στο δρόμο
προς και από τον Αη Γιάννη το Ρώσσο.
Ο μοναδικός οδικός άξονας που συνδέει τη Χαλκίδα με τη Βόρεια Εύβοια
βρίσκεται εδώ και καιρό στο έλεος της Τύχης , της Μοίρας και του Θεού.
Μικρές πέτρες μεγάλοι βράχοι κατολισθαίνουν συνεχώς, απομακρύνονται

πρόχειρα τα απο κάτω για να περιμένουν να πέσουν τα καινούργια και η
κατάσταση με το καιρό επιδεινώνεται.
Υπάρχουν σημεία με παγιδευμένα δέντρα ή μπάζα παγιδευμένα στο αστείο
προφυλακτικό πλέγμα, που κρέμονται πάνω από τα κεφάλια ανύποπτων ή
υποψιασμένων οδηγών, περιμένοντας την επόμενη στιγμή να κάνουν το
μπαμ.

Υπάρχουν σημεία που το πλέγμα έχει ήδη διαλυθεί και η κατηφόρα για τα
βράχια είναι τελείως ελεύθερη.
Οι μικρές πέτρες οδηγούν έτσι κι αλλιώς σε σταβοτιμονιές που στον
στενό και χωρίς ορατότητα δρόμο οδηγούν σε μετωπικές ή εκτροχιασμούς.
Το ότι ακόμα δεν θρηνήσαμε νεκρούς είναι από μόνο του θαύμα αλλά και
αστοχία της πρόληψης.






Γιατί μόνο πάνω από το αίμα(πχ Τέμπη) μαζεύονται τα κοράκια της
πολιτικής και της δημοσιότητας να ασελγήσουν και να φτιάξουν τις
επόμενες προχειροδουλειές τους.
Όλοι είναι πια προειδοποιημένοι, κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν γνωρίζει.
Η Κύρια ευθύνη βαραίνει τους δυο Καλλικρατικούς δήμους της Βόρειας
Εύβοιας μια και η κουφή νομαρχία του παρελθόντος αναπαύεται στην
αγκαλιά της απομακρυσμένης περιφέρειας.






Περιμένουμε από όλους τη συνδρομή σας με το γράμμα σας , τις υπογραφές
σας και την παρουσία σας στο νέο κύκλο πίεσης και διαμαρτυρίας για να
αποκτήση η Βόρεια Εύβοια ένα ασφαλές οδικό δίκτυο.
Ελπίζουμε πριν αυτός ο κύκλος ξεκινήσει με αληθινό αίμα.



Πάνος Βασιλόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ