Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠ/ΓΩΝ ΙΣΤΙΑΙΑΣ :ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ

ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ Α (Η1Ν1)- ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ.

Το ΔΣ του Συλλόγου αφού έλαβε υπόψη τις σχετικές
εγκυκλίους που στάλθηκαν από το ΥΠΕΠΘ σε όλες τις σχολικές μονάδες για
το συγκεκριμένο θέμα , καθώς και τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών της
περιοχής μας επισημαίνει τα εξής:

1. Καμμιά οικονομική στήριξη των μέτρων από το ΥΠΕΠΘ και το
Υπουργείο Υγείας-

Αδυναμία των σχολικών επιτροπών να ανταπεξέλθουν στο κόστος

Η σχετική εγκύκλιος ορίζει το υλικό που πρέπει να διαθέτουν οι
σχολικές μονάδες για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της γρίπης. Τα
περισσότερα από τα υλικά αυτά είναι αναλώσιμα. Οι προϋπολογισμοί των
σχολικών επιτροπών είναι αδύνατο να καλύψουν σε βάθος χρόνου τα υλικά
που απαιτούνται για την εφαρμογή των μέτρων. (Ενδεικτικά υπολογίζεται
300 EURO για ένα 6/Θ σχολείο την εβδομάδα)

2. Καθαρισμός σχολείων

Η εγκύκλιος αναφέρει ότι πρέπει να γίνεται καθαρισμός του
σχολείου και των διάφορων αντικειμένων σε όλη τη διάρκεια
λειτουργίας του σχολείου και σε όλα τα διαλείμματα. Για να
εφαρμοστεί αυτό η καθαρίστρια του κάθε σχολείου θα πρέπει να είναι
στο σχολείο από τις 06.30 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και με μισθό
100-250 ευρώ το μήνα. Με δεδομένο ότι ακόμα δεν έχει γίνει σε πολλά
μικρά σχολεία πρόσληψη καθαριστριών καταλαβαίνουμε όλοι τι προβλήματα
δημιουργούνται.

3. Ανεφάρμοστα αρκετά από τα μέτρα και από παιδαγωγικής πλευράς

Εξακολουθεί η αβεβαιότητα όλων μας:

* Σε ποιες περιπτώσεις και με ποια διαδικασία κλείνει ένα σχολείο
και για πόσο χρονικό διάστημα;

* Τι πρόβλεψη υπάρχει αν ασθενήσει κάποιος εκπαιδευτικός, για την
αναπλήρωσή του;

* Δεν προβλέπεται καμία σύνδεση των σχολικών μονάδων με
υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας, ούτε συνεργασία με δήμους και
νομαρχίες.

* Τα μέτρα κρίνονται ανεφάρμοστα και από παιδαγωγικής πλευράς.
Δείχνουν άγνοια της εκπαιδευτικής πραγματικότητας και της ψυχολογίας
των παιδιών, με προτάσεις όπως να γίνεται διασπορά των μαθητών κατά
τον προαυλισμό τους, να μην ανταλλάσσουν τα παιδιά αντικείμενα, να
βρίσκονται τα θρανία σε απόσταση μέσα στις τάξεις κλπ.

* Με την εγκύκλιο επιχειρείται η μετάθεση της ευθύνης για την
πρόληψη και την προστασία του μαθητικού πληθυσμού στους
εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αναλαμβάνουν χρέη
γιατρού, νοσοκόμου, καθαριότητας και ελεγκτή της εφαρμογής των μέτρων.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω ζητάμε από το ΥΠΕΠΘ

* Την άμεση έκτακτη γενναία επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών
για την απόκτηση των απαραίτητων υλικών που ορίζει η εγκύκλιος
* Την εκπόνηση πιο συγκεκριμένου αναλυτικού σχεδίου για τα σχολεία
αλλά και για την άμεση αναπλήρωση των εκπαιδευτικών που θα νοσήσουν ,
με γνώμονα πάντα την προστασία των μαθητών
* Την έκτακτη αποζημίωση των καθαριστριών των σχολείων για τις
περισσότερες ώρες εργασίας τους και παραμονής τους στο σχολείο.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας καλεί όλους τους συναδέλφους , μέσα σε
κλίμα ψυχραιμίας και με πνεύμα αλληλοσεβασμού και συνεργασίας, να
εργαστούν για την αντιμετώπιση της κατάστασης με στόχο την προστασία
των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών κάθε σχολικής μονάδας.

Ακόμη καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους
εκπαιδευτικούς -μέλη του Συλλόγου μας, να εφαρμόσουν σε κάθε περίπτωση
τις οδηγίες της ΔΟΕ για την περιφρούρηση - υπεράσπιση των εργασιακών
μας δικαιωμάτων και να μην επιτρέψουν την καταπάτησή τους με αφορμή
(και δικαιολογία) τη νέα γρίπη.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠ/ΓΩΝ ΙΣΤΙΑΙΑΣ
Ιστιαία 21 Σεπτέμβρη 2009

Ταχ.Δ/νση: 34200-Ιστιαία

Πληροφ.:Γιάννης Μαυροζούμης

(6974434805)

Τηλ.&ΦΑΞ: 2226052277 (Γρ.Συλλόγου)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ