Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ας ετοιμαστούμε για τις εκλογές





αφού διαβάσαμε περί Καλλικράτη,βγαίνουμε στα ουζερί και ετοιμάζουμε
τους νέους συνδυασμούς.
Τα στελέχη της σημερινής αυτοδιοίκησης αφού τόσα χρόνια, με τέτοια
εμπειρία, τάχουν καταφέρει τόσο καλά , πρέπει να ηγηθούν των νέων
ψηφοδελτίων.
Η Λίμνη ,παρακλάδι πια του ενός ή δυο Δήμων της Βόρειας Εύβοιας,
διεκδικεί τον χώρο της σαν επίνειο στον Ευβοϊκό ή σαν θρησκευτικός
προορισμός για το Γαλατάκι ή τον όσιο Δαυίδ.
Τα έργα της τετραετίας: η ποικιλοπλακόστρωση της πόλης, ο αποκλεισμός
της εισόδου από τον εθνικό δρόμο, το μπάζωμα της παραλίας,το ξεχρέωμα
του Δήμου από χρέη κακών και χρέωση με χρέη καλών , οι δημοτικές
συνελεύσεις με την συμμετοχή του κόσμου με δικαίωμα ακοής,η σελίδα του
ίντερνετ με τους 5ψήφιους αριθμούς τηλεφώνου και άλλα πολλά.
Δεν έγινε τίποτα;
Έγιναν όλα όσα η κοντόφθαλμη πολιτική, η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία,
ο εσωκομματικός ανταγωνισμός, η αντιπολιτευτική ανυπαρξία και ο
χωριάτικος μαρασμός ,επέτρεψαν.
Το σχέδιο για νέα αυτοδιοίκηση μυρίζει ανακύκλωση προσώπων και
κρατικοποίηση της αγοράς των Δήμων.
Έτσι κι αλλιώς όμως, η σημερινή κατάσταση στον Δήμο δεν αντέχεται ούτε
και σήμερα.
Το "ότι νάναι" ίσως είναι καλύτερο.
ΠΒ