Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σίμος Κεδίκογλου : Αλιευτικό Καταφύγιο Ψαροπουλίου



Επανέρχεται ο Σίμος Κεδίκογλου στο θέμα της απομάκρυνσης τουριστικών
πλοίων από το Αλιευτικό Καταφύγιο Ψαροπουλίου Βασιλικών

Την αδιαφορία του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και
Ναυτιλίας εισέπραξε ο βουλευτής Εύβοιας, τομεάρχης ΜΜΕ της Ν.Δ, Σίμος
Κεδίκογλου, καθώς εδώ και έξι μήνες δεν έχει λάβει καμία απάντηση σε ερώτησή
του αναφορικά με την απομάκρυνση δύο τουριστικών πλοίων από το Αλιευτικό
Καταφύγιο Ψαροπουλίου Βασιλικών.

Δεδομένης της μη απάντησης ο βουλευτής επανέρχεται στο θέμα καταθέτοντας νέα
ερώτηση, ζητώντας να ενημερωθεί, μεταξύ άλλων, γιατί το Υπουργείο δεν κινήθηκε
άμεσα, ώστε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας «Θαλάσσιες Συγκοινωνίες Ευβοϊκού» να
αποσύρει τα δύο τουριστικά πλοία από το χώρο του καταφυγίου και να τα μεταφέρει
σε άλλο μεγαλύτερο λιμάνι.

Ο Σίμος Κεδίκογλου είχε φέρει το θέμα στη Βουλή μετά και τις έντονες αντιδράσεις
κατοίκων και φορέων της περιοχής, οι οποίοι διαμαρτύρονται γιατί τα δύο μεγάλα
τουριστικά πλοία καταλαμβάνουν μεγάλο χώρο με αποτέλεσμα να μην μπορούν
να εξυπηρετηθούν οι ιδιοκτήτες των μικρών σκαφών, ενώ υπάρχει και ο κίνδυνος
πρόκλησης ατυχήματος
Για το λόγο αυτό είχε ζητήσει την απελευθέρωση του Αλιευτικού Καταφυγίου
Ψαροπουλίου Βασιλικών από την ιδιόμορφη κατάληψή του από την εν λόγω
εταιρεία.

Η νέα ερώτηση του κ. Κεδίκογλου έχει ως ακολούθως:

«Κύριε Υπουργέ επανέρχομαι σε ένα θέμα για το οποίο είχα καταθέσει
ερώτηση ξανά πριν από έξι μήνες με αριθμ.πρωτ. 17436/ 3.6.2011 και στην οποία
δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Τον τελευταίο χρόνο έχουν δέσει στο μικρό αλιευτικό
Καταφύγιο Ψαροπουλίου Βασιλικών Ευβοίας δύο Τουριστικά Πλοία «ΑΡΤΕΜΙΣ
– ΙΚ » και « ΈΛΛΗ Ι». Τα αναφερόμενα πλοία είναι συμφερόντων της
Εταιρείας «ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΥΒΟΙΚΟΥ» με έδρα τους Ωρεούς
Ευβοίας και δεν εκτελούν δρομολόγια. Το αλιευτικό καταφύγιο κατασκευάστηκε για
να εξυπηρετεί μικρά αλιευτικά σκάφη στην περιοχή και όχι τουριστικά μεγάλα πλοία.

Η κατάσταση έχει προκαλέσει έντονες διαμαρτυρίες κατοίκων και φορέων στην
περιοχή οι οποίοι ζητούν να απομακρυνθούν τα πλοία..
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο κ.Υπουργός :
1. Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο το υπουργείο δεν κινήθηκε άμεσα
προκειμένου ο ιδιοκτήτης να αποσύρει τα πλοία από το χώρο του
αλιευτικού καταφύγιου σε άλλο μεγαλύτερο λιμάνι στο οποίο έχουν
δικαίωμα να δένουν τουριστικά πλοία;

2. Ποιος είναι ο προγραμματισμός του υπουργείου;»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,