Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πρόταση των ΠΟΛΙΤΩΝ για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών


Επανερχόμαστε, με φωτογραφικό υλικό, στο θέμα ασφάλεια μετακινήσεων με λεωφορεία και λοιπά οχήματα των μαθητών. Αυτή την στιγμή τα λεωφορεία και οχήματα γονέων σταματούν μπροστά στην είσοδο του Λυκείου σε έναν άκρος επικίνδυνο κεντρικό διπλής κυκλοφορίας δρόμο. Από την ίδια είσοδο εξυπηρετούνται και οι μικρότεροι μαθητές του Γυμνασίου. Ο συγκεκριμένος δρόμος δεν διαθέτη πεζοδρόμιο (παρά μόνο χαντάκια), είναι πολύ στενός, έχει αυξημένη κυκλοφορία και είναι μεγάλος ο κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος από το κυκλοφοριακό κομφούζιο που δημιουργείτε καθημερινά, από τα διερχόμενα οχήματα (από και προς τον περιφερειακό) αλλά και από τους επίδοξους "ραλίστες - καμάκια" που διέρχονται πάνω - κάτω με υπερβολικές
ταχύτητες για λόγους εντυπωσιασμού. Για σχολικό τροχονόμο, αστυνόμευση ή ανάλογα σήματα και φανάρι κυκλοφορίας ούτε λόγος...
Η πρόταση των ΠΟΛΙΤΩΝ είναι: Πίσω από τα σχολεία υφίσταται νέος ευθύς δρόμος (στην επέκταση σχεδίου πόλεως Ιστιαίας όπως φαίνεται και στον χάρτη) διπλάσιου φάρδους, με μηδαμινή κίνηση, παράλληλος με την μάντρα που περιβάλει Λύκειο και Γυμνάσιο. Τα λεωφορεία μπορούν να σταματούν εκεί. Το Λύκειο διαθέτη μεγάλη κεντρική πίσω είσοδο - έξοδο. Με πολλή μικρό κόστος μπορεί να ανοιχθεί μια πίσω πύλη στην τσιμεντένια μάντρα και οι μαθητές, Λυκείου - Γυμνασίου, να έχουν άμεση πρόσβαση στα λεωφορεία και οχήματα με ασφάλεια, χωρίς να πατούν στον επικίνδυνο κεντρικό δρόμο. Ο πίσω αυτός δρόμος, εκτός από τα λεωφορεία, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν πάρκινγκ οχημάτων καθηγητών αφήνοντας το τεράστιο εσωτερικό πάρκινγκ για προαύλιο χώρο ή για δημιουργία εγκαταστάσεων για αθλοπαιδιές στους μαθητές.
Αυτή την στιγμή ο δρόμος (όπως και οι περισσότεροι νέοι δρόμοι του σχεδίου) είναι χωματόδρομος και έχει σχεδόν χαθεί από την πυκνή άγρια βλάστηση και την εγκατάλειψη.
Το μεν κόστος και η εργασία για το νέο αχρείαστο μικρό στέγαστρο ήταν αρκετά για την δημιουργία της πίσω πύλης. Και αχρείαστο γιατί το Λύκειο διαθέτη τεράστιο ισόγειο εσωτερικό χώρο αναμονής για τους μαθητές της βροχερές ήμερες. Η δε "δωρεάν" πρόσφατη άσφαλτος που έπεσε στο πάρκινγκ των καθηγητών ήταν αρκετή για την ασφαλτόστρωση του πίσω δρόμου.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι κάθε κατασκευή σε σχολικό χώρο (π.χ.στέγαστρο) πρέπει να είναι σύμφωνη, ώστε να εγκριθεί, με τους κανόνες ασφαλείας του Ο.Σ.Κ. (Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων http://www.osk.gr). Επίσης, σύμφωνα με τον σχετικό νόμο, απαγορεύετε η οποιαδήποτε κίνηση οχημάτων εντός σχολικών χώρων (π.χ. στο τωρινό εσωτερικό πάρκινγκ) για λόγους ασφαλείας.
Η συγκεκριμένη πρόταση είναι αποτέλεσμα μελέτης ανθρώπων που γνωρίζουν το είδος.
(Πολίτες Δήμου Ιστιαίας)







Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,