Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Αποκλεισμένη Ανάπτυξη


ο δρόμος Ροβιές Αιδηψός στις 15 του μήνα.Έχει πάρει κάποιον από κάτω;


του ΠΒ
Το νησί της Εύβοιας έχει εδώ και χρόνια σταματήσει να είναι νησί, με τις δυο γέφυρες να προσφέρουν 24ωρη κινητικότητα στο μπες βγες.
Αντίθετα ένα άλλο νησί δημιουργείται, αυτό της Βόρειας Εύβοιας. Με πρόσβαση από ένα μοναδικό και επικίνδυνο δρόμο από το Δερβένι στο Προκόπι και με δυο πορθμειακές γραμμές σε Αιδηψό και Αγιόκαμπο, να λειτουργούν κατά βούληση.
Ο μονόδρομος της τουριστικής ανάπτυξης δημιούργησε στη μετά Σκαλιστήρη εποχή, πλήθος υποδομών από τουριστικά παραπήγματα μέχρι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Το χρόνιο θέμα της πρόσβασης, προϋπόθεση για την τουριστική ανάπτυξη, δεν λύθηκε ποτέ, ενώ και η έλλειψη
συντονισμού και σύμπλευσης των κατά καιρούς τοπικών αρχόντων, έφερε από τις ΔονΚιχωτικές διεκδικήσεις για παραλιακό δρόμο, μέχρι και ζητήματα επιστημονικής φαντασίας, όπως αυτό της ζεύξης του Μαλιακού.
τα φέρρυ με ελάχιστα πια δρομολόγια
Στο φετινό χειμώνα της κρίσης οι οδικοί άξονες καταρρέουν δημιουργώντας θανατηφόρους κινδύνους στους δρόμους τόσο στο Δερβένι όσο και στη παραλιακή Λίμνης-Αιδηψού, όσο και στην Ιστιαίας-Αιδηψού με συχνές πυκνές βραχοπτώσεις. Από την άλλη η ολιγοήμερη απεργία στα φέρρυ ή οι άγριες διαθέσεις των ανέμων δημιουργούν αισθήματα απελπισίας σε όσους θέλουν να μετακινηθούν.
Η κατάργηση των δημοσίων υπηρεσιών  μας κάνει ακόμα πιο «νησί», ιδιαίτερα όταν για ένα παράβολο των 15 ευρώ ο Βορειοευβοιώτης θα πληρώσει άλλα 30 σε βενζίνες ή εισιτήρια να το πάρει από τη Χαλκίδα, στοιχειώδης υπηρεσίες υγείας θέλουν ένα τεράστιο ταξίδι και ακολουθούν η συμπίεση των σχολικών χώρων ενώ για πολιτιστικά κέντρα εδώ και καιρό έχουμε σταματήσει να μιλάμε τελείως. Ο ανταγωνισμός με άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα για τους έλληνες τουρίστες, εφάμιλλους με το ανέκδοτο του «αλβανού τουρίστα» κάνει την αποδιοργανωμένη Βόρεια Εύβοια, ακόμα πιο φτωχό συγγενή στη νομή της τουριστικής πίτας. Το ΚΥΜΑ στην Αιδηψό, εδώ και χρόνια έχει καταρρεύσει και η αναστήλωση, νέο χτίσιμο μιας ωραίας παρανομίας, είναι μοναδική κρατική επέμβαση στο τοπίο της Βόρειας Εύβοιας.

Ιστιαία -Ροβιές μέσω Βουτά :δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει...

Οι σφραγισμένοι δρόμοι της τουριστικής πρόσβασης , περιμένουν σταγόνες αμφίβολων επιχορηγήσεων και αμφισβητούμενων πρακτικών. Είναι κοινός νους ότι για να επισκευασθεί στοιχειωδώς ο δρόμος στο Δερβένι χρειάζεται να κλείσει για αρκετό καιρό.
Η αποκλεισμένη προοπτική ανάπτυξης της Βόρειας Εύβοιας, αποθέτει τις τελευταίες της ελπίδες στη κοινή δράση των τοπικών κοινωνιών, των φορέων και φυσιολογικά στην ανάληψη νέων πρωτοβουλιών από τους δύο Δήμους που έχουν την τεράστια ευθύνη στο συντονισμό για να καταργήσουμε αυτά τα …αδιέξοδα.
Τέτοιες ώρες  τέτοια λόγια λοιπόν, που αν δεν ειπωθούν όμως θα ξεχαστούμε μια ώρα γρηγορότερα.

δημοσιεύθηκε στον Παλμό της Βόρειας Εύβοιας στις 19-2-2013

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν